//

Welke iMac moet ik aanschaffen?

Welke iMac moet ik aanschaffen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Komt er dit jaar nog een iMac uit? Ik heb een nieuwe nodig maar als ik een iMac aanschaf dan is die, volgens mij, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-22, 16:03
serviceme serviceme is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 40
Standaard Welke iMac moet ik aanschaffen?

Hallo,
Komt er dit jaar nog een iMac uit? Ik heb een nieuwe nodig maar als ik een iMac aanschaf dan is die, volgens mij, uit 2021, dus inmiddels 1,5 jaar oud. Gaat hier om die 24” met verschillende kleuren.

Waar doe ik verstandig aan? Wachten tot er een nieuwe uit komt, waarschijnlijk met een M2 chip?! Of toch maar gewoon die uit 2021 bestellen? Komt er in 2022 nog een iMac misschien uit?

Iemand die mij hier advies in kan/wil geven. Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-22, 18:28
ViktorV's schermafbeelding
ViktorV ViktorV is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 162
Standaard

Of er dit jaar (2022) nog nieuwe iMac's uitkomen kan niemand je met zekerheid vertellen.
Als je nu echt een nieuwe nodig hebt, moet je nu kopen (misschien 2e hands in de gaten houden?) Anders zou ik wachten. Ergens tussen nu een voorjaar 2023 zal de line-up van alle macs wel richting de M2 zijn gebracht verwacht ik
__________________
Problems can never be solved on the level of thinking that created them
  #3  
Oud 01-11-22, 08:46
serviceme serviceme is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 40
Standaard

Ik bezit nu een iMac Late 2015 en gekocht in 2017 en kan ik nu niet meer een update geven. Wat ik wel belangrijk vind omdat ik bepaalde dingen wil blijven gebruiken in de nieuwe update, dat nu niet meer zou kunnen. Dus mijn huidige iMac kan ik geen update meer geven en dat is best jammer.

Daarom overweeg ik een nieuwe iMac te kopen. Nu dacht ik dat de iMac 24" wel een goede computer is maar hoor veel om me heen dat ik moet wachten tot die uit komt met 2M chip en er zijn zelfs YouTube mensen die melden dat in 2024 pas een nieuwe iMac uit komt met een 3M chip. Uh ja, zeg het maar?!

Uiteraard, niemand die het weet, alleen Apple
Maar ja, dan moet je een keuze maken en wat is verstandig?!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 aanschaffen: Moet ik hier aan twijfelen? mvdhiele Koopinformatie Nederland 9 04-07-11 19:47
Macbook of Imac aanschaffen. Bhola Chat en geruchten 8 15-07-10 21:03
iPhone aanschaffen: Welke provider? DylanG Overige providers Nederland 6 18-05-09 23:27
Turbosim (welke aanschaffen) cort Unlock [archief] 6 17-12-07 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.