iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   [Inkoopactie] iPhone 3G dock (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/20498-inkoopactie-iphone-3g-dock.html)

Tjainie 01-09-08 20:15

[Inkoopactie] iPhone 3G dock
 
Beste iPhone 3G bezitters,

De dock voor Iphone 3G is erg lastig te vinden in locale winkels..
Wat ik mij afvraag is dus of er meer mensen zijn die een iPhone 3G dock willen hebben. (niet de universele dock)

Aangezien er vanaf 5 docks geen verzendkosten zijn..
Mijn voorstel is dan om een dock aan te bieden voor 27,50 euro als er uiteraard voldoende interesse is.

iScorpio 01-09-08 20:35

Zoek je zo iets: Apple Store (Nederland) - Dock voor Apple iPhone 3G

avdwerf 02-09-08 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 182077)


Ik heb em daar gisteren toevallig besteld! Maar waar baseert de TS die 27,50 op eigenlijk?

Tjainie 02-09-08 11:09

Zie die 2.5 als kleine verzendkosten tenzij t natuurlijk in een envelop past.

benBEN 02-09-08 12:06

Ze zijn in T mobile en Apple shops moeilijk te verkrijgen , zelfs niet tekoop ;)

Ga naar een Belcompany voor 25,00 in een doosje of bij de locale Apple boer een versie in een zakje voor 10,00 euro zonder doosje. In Utrecht op de bakkerstraat hebben ze nog

Tjainie 02-09-08 12:13

haha jah in utrecht :( k woon in het noorden.
Maar k wacht ook nog even af of k me iPhone nog wel hou, want hij is vandaag in gegaan en de verbinding is flut.

forum.bericht 02-09-08 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 182077)

Het is inderdaad vaak simpeler dan men denkt en ook nog eens direct uit voorraad.

Tjainie 02-09-08 17:08

Sorry hier mijn herkansing,
Het is idd voor de hand liggend, maar de verzendkosten zijn best hoog.

iScorpio 02-09-08 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjainie (Bericht 182643)
Sorry hier mijn herkansing,
Het is idd voor de hand liggend, maar de verzendkosten zijn best hoog.

Heb je weer gelijk. De dock kost in de Apple shop € 25,- maar met verzendkosten komt de totale prijs uit op € 34,40 :eek:

Silver 03-09-08 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benBEN (Bericht 182474)
In Utrecht op de bakkerstraat hebben ze nog

Weet je dat zeker?
Een paar weken lang stond, op de site van HTR, bij die bulk-docks, dat ze tijdelijk uitverkocht zijn.
Sinds maandag, een week geleden, zijn de docks voor een tientje helemaal van hun site verdwenen.
(Op tweakers lees ik, dat mensen die de bulk-versie hebben besteld nog steeds wachten of de gewone toegezonden krijgen).

Heb overigens al telefonisch en per e-mail geprobeerd contact met HTR Utrecht op te nemen.

Ik denk, dat ik maar 2 'doosjes' ga kopen. Of weet iemand waar ik mogelijk een 'bulk' kan kopen, in A'dam?

benBEN 04-09-08 23:57

@ Silver, ja heb ze zelf er afgehaald..

Silver 05-09-08 11:34

Ben net geweest in de Bakkerstraat. Geen bulk, maar ook geen 'gewone' te krijgen. Bij Mediamarkt Hoog Catherijne overigens ook niet.
ps Nu in A'dam, ook bij MacHouse, Raadhuisstraat in de verste verte geen dock's te bekennen.:(

Vassili 06-09-08 09:57

hier in haarlem ligt de apple store er vol mee

Silver 06-09-08 12:58

:eek: Balen... Ben er net 2x doorheen gereden.:D

forum.bericht 06-09-08 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Silver (Bericht 184391)
Ben net geweest in de Bakkerstraat. Geen bulk, maar ook geen 'gewone' te krijgen. Bij Mediamarkt Hoog Catherijne overigens ook niet.
ps Nu in A'dam, ook bij MacHouse, Raadhuisstraat in de verste verte geen dock's te bekennen.:(

Als je hem gelijk bij Apple zelf via hun online store had besteld dan had je hem allang gehad. Inderdaad dan betaal je (tenzij je nog meer besteld) portokosten maar naar A'dam en Utrecht rijden is ook niet gratis.

Silver 06-09-08 20:47

Tja... Als...
Op de site van HTR stond, dat de 'bulk-docks' (voor een tientje) tijdelijk uitverkocht zijn. Als ik had geweten, dat 'tijdelijk' 'voor altijd' zou worden, dan had ik er natuurlijk niet op gewacht.:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.