//

Jabra BT3030

Jabra BT3030 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Zijn er mensen die weten of de Jabra BT3030 samenwerkt met de iPhone? Ik ga er van uit dat je er wel gebruik van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-09-08, 14:49
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard Jabra BT3030

Goedendag,

Zijn er mensen die weten of de Jabra BT3030 samenwerkt met de iPhone?
Ik ga er van uit dat je er wel gebruik van kan maken als headset, maar ik wil graag weten of de rest van de opties (volgend nummer etc etc) ook werkt in combinatie met de iPhone 3G.

JabraBT3030

Groetjes,

Robert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-08, 15:16
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

de iPhone ondersteund het sowieso NIET om muziek via Bluetooth af te spelen dus dat gaat je niet lukken.

BT kan uitsluitend als headset voor telefoongespreken fungeren.
  #3  
Oud 04-09-08, 15:25
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

Heel erg jammer. Dit had ik echt een prachtige oplossing gevonden voor mijn "probleem" (dat ik elke keer mijn iphone uit mijn zak moet halen om een nummer te skippen, erg vervelend).
  #4  
Oud 04-09-08, 15:37
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

nummer skippen = 2x snel op het knopje bij de microfoon drukken
  #5  
Oud 04-09-08, 16:05
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

ik weet echt zeker dat er geen knopje zit bij de microfoon, behalve de home knop.
  #6  
Oud 04-09-08, 16:05
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

eh, de microfoon van je koptelefoon

je weet wel, dat witte rechthoekige dingetje aan het draad van de rechter oordop van je koptelefoontje die bij de iPhone zit
  #7  
Oud 04-09-08, 16:07
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

daar zit een knopje op???

ik zal em even gaan zoeken als ik thuis ben, aangezien ik die nooit gebruik. ik heb deze wel bekeken, maar ik zag toen geen knopje. heel handig als dit inderdaad zo is.
  #8  
Oud 04-09-08, 16:16
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Dat is inderdaad zo
Zie hieronder, dat "rechthoekje met gaatje" is de microfoon, en tevens een knopje om een gesprek op te nemen en af te hangen, om muziek af te spelen, en te pauseren, en bij een "dubbelklik" op dat knopje skip je het nummer
  #9  
Oud 04-09-08, 16:19
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

Ahhh ok, ik dacht dat het alleen een microfoon was, weer wat geleerd

hopelijk gaat apple het zo aanpassen dat dit soort dingen wel mogelijk zijn! want ik vind dat er te weinig opties zijn op dit moment.
of dat het mogelijk is hier gebruik van te maken met behulp van een jailbreak.
  #10  
Oud 24-10-08, 16:22
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

Omdat ik eigenlijk nog steeds deze headset wil, en ik gewoon echt van de fabrikant wil horen of het werkt of niet, heb ik contact opgenomen met Jabra. Na 8 dagen nog geen reactie. in de tussentijd staat er nu wel op de site van Jabra dat deze samenwerkt met de iPhone 3G. ik vraag mij nu echter wel af of dat echt zo is. je kan via het menu aan de rechterkant de compatibaliteit controleren en dan krijg je de melding "Yes it works!" als je de iPhone 3G selecteert. Ik heb geprobeerd om Jabra nederland te bellen, maar ik krijg de hele dag al de voicemail, met de melding dat ze dicht zijn.

net even gebeld naar Jabra engeland, waar ze de telefoon wel opnemen. Daar heeft een support medewerker het uitgeprobeerd met zijn eigen iPhone 3G en de BT3030, en gaf aan dat er geen muziek afgespeeld kan worden via de bluetooth headset. erg jammer en een echt gemiste kans van apple. (dat laatste omdat er een chip ontbreekt in de iPhone, volgens de Jabra medewerker).

Laatst gewijzigd door Poserman; 24-10-08 om 16:28.
  #11  
Oud 24-10-08, 17:28
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Dat is inderdaad zo
Zie hieronder, dat "rechthoekje met gaatje" is de microfoon, en tevens een knopje om een gesprek op te nemen en af te hangen, om muziek af te spelen, en te pauseren, en bij een "dubbelklik" op dat knopje skip je het nummer
Klopt, maar dan zijn ipod oordopjes ook wel de irritantste ooit!
Na 10 minuten al pijn aan mijn oren, bovendien horen je buren beter wat jij luistert dan jijzelf, zo slecht!
Meteen de prullebak in geknikkerd die dingen :r

Gewoon in-ear dopjes van philips, 20 euro, veel beter (en dan ook véél beter)
  #12  
Oud 24-10-08, 17:30
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

wat heeft dat met de BT3030 te maken? en ik vind de dopjes wel aardig voor de kwaliteit die de telefoon er uit kan persen. ik kan wel mijn Shure's aansluiten, maar het geluid word zelfs daarmee niet echt beter, omdat de sound processor gewoon niet goed is, en dat ding alleen lossy formaat aankan.
  #13  
Oud 24-10-08, 17:32
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poserman Bekijk bericht
wat heeft dat met de BT3030 te maken? en ik vind de dopjes wel aardig voor de kwaliteit die de telefoon er uit kan persen. ik kan wel mijn Shure's aansluiten, maar het geluid word zelfs daarmee niet echt beter, omdat de sound processor gewoon niet goed is, en dat ding alleen lossy formaat aankan.
Ik ga er vanuit, dat de bt3030 veel beter is dan de standaart oordopjes, dan wil je niet goedkope rommel gebruiken, als je een goede headset hebt...

Zelf vergelijkbaar met goedkope chinese oordopjes van 1 euro vind ik die van apple slechter, wel slecht voor zo'n grote mp3-speler fabrikant...

Maar inderdaad, terug ontopic
  #14  
Oud 21-08-09, 13:38
wtulp wtulp is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb zelf ook de BT3030.

Het werkt gedeeltelijk: afspelen, pauze, geluid harder en zachter.
Aleen volgende en vorige nummer wekt niet, helaas....
  #15  
Oud 24-09-09, 19:56
Claudia Claudia is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Ik kan wel muziek luisteren en bellen met de Jabra BT 3030, maar kan het volume niet lager zetten. Weet iemand een oplossing?

Bedankt
  #16  
Oud 19-11-09, 11:07
sqlerror sqlerror is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard Iphone 3g 3.2.1 wel geluid met de Jabra

Onzin, de Iphone 3g heeft weldegelijk ondersteuning voor A2DP!
De bluetooth ondersteuning is beneden peil op de IPhone, lastig paren en weinig ondersteunde services.
Er kan dus wel naar muziek geluisterd worden in hoge kwaliteit, maar de Iphone ondersteund niet de bediening. Je kan dus niet een nummer naar voren of terug, alleen volume kan worden aangepast.

Geert
  #17  
Oud 19-11-09, 11:08
sqlerror sqlerror is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Claudia Bekijk bericht
Ik kan wel muziek luisteren en bellen met de Jabra BT 3030, maar kan het volume niet lager zetten. Weet iemand een oplossing?

Bedankt
Volumen is wel aan te passen maar je moet dan snel achterelkaar een paar keer op de + of - drukken.

Sqlerror
  #18  
Oud 16-04-10, 12:05
bas_k bas_k is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Deze discussie ging voornamelijk over de aansturing van het luisteren naar liedjes van de iPhone via de Jabra 3030.

Mijn vraag gaat over het bellen: Klopt het dat de Jabra met de standaard headset van de iPhone werkt? Gebruikt de Jabra dan de ingebouwde microfoon, of de microfoon die in de headset van de iPhone zit?

Wie kan mij hierover uitsluitsel geven?
__________________
MacBook ALU 13", OSX 10
Iphone 3G 16GB
  #19  
Oud 16-04-10, 12:19
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

Ik heb deze gehad. Helaas is deze van mij gestolen op vakantie. Er zit een microfoon in de hanger, waardoor je elke koptelefoon kunt aansluiten en kunt gebruiken om te bellen. Het werkt redelijk maar niet perfect. Probeer niet in de metro of trein te bellen, want dan heb je een groepsgesprek met iedereen (iemand die tegenover je zit is ook goed verstaanbaar namelijk). Ook wind is een storende factor. Ik had deze zelf vanwege het draadloze gedeelte om muziek te luisteren. Dat vond ik wel redelijk prettig werken.
  #20  
Oud 16-04-10, 12:23
bas_k bas_k is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Hey Poserman,

Dat stuk informatie heb ik begrepen. Ik ben op zoek naar een heel specifiek stukje info:
Als ik de 3030 ver wegstop in mijn broekzak en de ingebouwde microfoon dichtplak met een stukkie kauwgom (bij wijze van spreken), kan ik dan alsnog bellen en vooral spreken in de headset van mijn iPhone...
MAW gebruikt de 3030 ook de microfoon die in het kabeltje van de iPhone oordoppen zit ingebouwd???
Of: kan ik een bedrade microfoon (als onderdeel van een 3-weg 3.5mm headset) aansluiten op de Jabra?

Laatst gewijzigd door bas_k; 16-04-10 om 12:36.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jabra Cruiser ervaringen impulsive iPhone accessoires en onderdelen 1 29-10-10 19:25
Jabra BT3030 mrgoodkat iPhone accessoires en onderdelen 0 19-07-10 17:14
iPhone aansluiten op de Jabra bt 3010?! DylanVanVliet iPhone accessoires en onderdelen 1 15-07-09 12:41
Bleutooth met Jabra BT135 Pringle iPhone algemeen 1 31-05-08 21:21
Jabra BT135 en iPhone wli iPhone accessoires en onderdelen 0 11-02-08 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.