iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Vertrouw deze Ihpones niet (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/21760-vertrouw-deze-ihpones-niet.html)

Tqam 16-09-08 20:06

Vertrouw deze Ihpones niet
 
Zag dit voorbij komen in mijn spam box

Worden de telefoons in Nederland al sim lock vrij geleverd
2call.nl

Zal mijn niets verbazen als dit weer eens in de krant gaat komen

iGregor 16-09-08 20:14

Dat kan hoor, gewoon via Belgie/Italie importeren

iScorpio 16-09-08 20:15

Aangezien ze spam berichten nodig hebben om zo bekendheid te krijgen beloofd niet veel goeds. Maar laat ik niet te vlug oordelen.

Dat ze unlocked iPhones hebben met een KPN abbo is wel vreemd. Lees ook dat ze alleen een internet shop zijn. Dus niet kunnen ophalen maar ze hebben wel een postadres.

Tqam 16-09-08 20:16

Zijn ze los te koop in Belgie dan ? Hoorde dat er leveringsproblemen zijn

Destiny 16-09-08 20:16

Verplaatst.

Tqam 16-09-08 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 192430)
Aangezien ze spam berichten nodig hebben om zo bekendheid te krijgen beloofd niet veel goeds. Maar laat ik niet te vlug oordelen.

Dat ze unlocked iPhones hebben met een KPN abbo is wel vreemd. Lees ook dat ze alleen een internet shop zijn. Dus niet kunnen ophalen maar ze hebben wel een postadres.

Ja dat bedoel ik nu vertrouw er niks van
Kunnen mensen achter zitten die snel rijk willen worden

toontje55 16-09-08 20:45

Dit is een bedrijf dat al flink wat jaren bestaat. Heb er voor mijn dochter een aantal jaren geleden een abonnement en telefoon besteld en dit werd netjes en snel geleverd. Ze verkochten ook de vorige iPhone in combinatie met alle aanbieders. De prijzen zijn alleen veel hoger dan bij aanschaf via T-Mobile en of eigen import, maar daar hebben ze dan ook het werk (halen, importeren etc.) voor.
Kijk voor recenties van dit soort aanbieders altijd even op Zoek de goedkoopste GSM aanbiedingen - TelecomVergelijker.nl voordat je met ze in zee gaat. Zie je daar veel kachten of opmerkingen dan is het beter er geen zaken mee te doen.

iCulture 16-09-08 21:24

Wij hebben nu ook een banner van 2Call (via een affiliatenetwerk) op de voorpagina staan en in het verleden hier ook veel mee geadverteerd. Het is verder een "gewone" online telecomhandelaar (en niet zo'n kleintje ook; de eigenaar heeft meerdere bedrijven).

iScorpio 16-09-08 21:25

Maar goed dat ik de opmerking maakte in mijn bericht: "Maar laat ik niet te vlug oordelen." :)

avdwerf 16-09-08 22:31

Inderdaad, ik heb voor mij zelf al 2 keer achter elkaar men abbo verlengd met toestel, en voor 2 maten ook daar een toestel+abbo besteld, en elke keer netjes alles op tijd geleverd, en de telefoons die ik besteld had, waren een stuk goedkoper als bij de telecomprovider zelf!

Enige nadeel was dat er geen een keer een nederlandse handleiding bij zat, mar goed, die lees ik toch nooit :)

Tqam 18-09-08 11:42

Goed te horen dat er ook nog betrouwbare mensen zijn
Als je de wereld ziet begin je al snel te twijfelen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.