iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Ervaringen met studentmobiel.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/22679-ervaringen-studentmobiel-nl.html)

ferran 28-09-08 14:25

Ervaringen met studentmobiel.nl
 
Ik ben lang wezen rondkijken naar een iphone 3g 8gb ism 1-jarige abonnementen. Nu ben ik site "www.studentmobiel.nl" tegen gekomen en die hebben naar mijn mening voor mij de goedkoopste abonnement, namelijk:

  • 1-jarig contractverlenging hi 30 (aanbieding nu 12 mnd voor 24,-).
  • onbeperkt internet 9,95 p/mnd met tst korting.
  • iphone 3g 8gb 411,-.
Dit bij elkaar opgeteld komt uit op € 818,14.

Nu denk ik er serieus over om hier de iphone te bestellen, maar kan nog geen meningen vinden over deze winkel ism de iphone, en wil graag zekerheid hebben als ik iets koop.

Dus als jullie ervaringen hebben met deze winkel dan zou ik ze graag willen horen. ;)

Bobz 28-09-08 22:28

Dit is inderdaad ook best interessant, ik kende de site ook nog niet.

Qua prijs maakt het dus eigenlijk niet zo veel uit met T-Mobile :),
maar je moet wel in de gaten houden dat de internet abo's bij Hi geen
streaming in de bundel hebben. YouTube moet dus apart betaald worden.
(Ik weet niet of dit bij T.M. wel in de bundel zit?)

In ieder geval even in de gaten houden en kijken of al mensen van deze aanbieding gebruik hebben gemaakt!

Edit: Ik had er even overheen gelezen dat je het over een 1-jarig abo had, ik had het namelijk over een 2-jarig abonnement.

soCool 29-09-08 01:51

Je bent goedkoper uit wanneer je ergens los een simlockvrije toestel koopt.

ferran 29-09-08 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobz (Bericht 199489)
Dit is inderdaad ook best interessant, ik kende de site ook nog niet.

Qua prijs maakt het dus eigenlijk niet zo veel uit met T-Mobile :),
maar je moet wel in de gaten houden dat de internet abo's bij Hi geen
streaming in de bundel hebben. YouTube moet dus apart betaald worden.
(Ik weet niet of dit bij T.M. wel in de bundel zit?)

In ieder geval even in de gaten houden en kijken of al mensen van deze aanbieding gebruik hebben gemaakt!

Edit: Ik had er even overheen gelezen dat je het over een 1-jarig abo had, ik had het namelijk over een 2-jarig abonnement.


Okey, maar hoe zit dan dan met streaming, als je internet verbinding hebt kun je toch gewoon op youtube? (ook al is dit een functie waar ik niet veel gebruik zal van maken)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soCool (Bericht 199522)
Je bent goedkoper uit wanneer je ergens los een simlockvrije toestel koopt.

Bij het abonnement van studentmobiel.nl betaal je 411,- voor het toestel, en als ik zo rond kijk zijn de losse toestellen niet echt goedkoper. Misschien als je goedkoop sim only neemt dat je goedkoper uit bent maar ik bel veel dus zal t uiteindelijk duurder worden, tenminste op de manier hoe ik het bekijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:24.