iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 3G in webwinkel Intertoys te vinden (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/23007-iphone-3g-webwinkel-intertoys-vinden.html)

iCulture 03-10-08 23:40

iPhone 3G in webwinkel Intertoys te vinden
 
De iPhone 3G wordt via de webwinkel van Intertoys te koop aangeboden. Athans, hij is nu al te reserveren. Op 21 oktober zullen de toestellen leverbaar zijn voor een prijs van €599,99.

Lees verder over: iPhone 3G in webwinkel Intertoys te vinden

iScorpio 09-10-08 17:07

Zie ook dit bericht: Intertoys gaat simlockvrije iPhone 3G verkopen | Mobile | Tweakers.net Nieuws

soCool 09-10-08 21:34

Het zou gaan om maximaal 200 stuks.

johnwalter 10-10-08 08:40

Er zijn wel meer van dit soort campagnes georganiseerd, als je dan in de winkel komt is het steevast uitverkocht, soms lijkt het er op dat het dan kennelijk om een reclamestunt gaat :rolleyes:

Olga.p2000 10-10-08 11:38

iPhone bij Intertoys
 
:D Simlock vrije iPhone kunnen kopen (al dan bij een speelgoedwinkel) is altijd goed nieuws... maar... mensen, ervaringen graag... Wie heeft gereserveerd? Contact met Intertoys gehad? Zullen ze in toekomst ook 16 GB aanbieden? Zouden geruchten kloppen dat T-Mobile maar 3 maanden exclusiviteit zou hebben? :confused:

Allemaal vragen, vragen.. wie oh wie heeft antwoorden?!:rolleyes:

truckdiver 10-10-08 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Olga.p2000 (Bericht 204306)

Allemaal vragen, vragen.. wie oh wie heeft antwoorden?!:rolleyes:

bij intertoys zelf misschien??

iScorpio 10-10-08 12:14

//topics samengevoegd

avdwerf 10-10-08 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Olga.p2000 (Bericht 204306)
:D Simlock vrije iPhone kunnen kopen (al dan bij een speelgoedwinkel) is altijd goed nieuws... maar... mensen, ervaringen graag... Wie heeft gereserveerd? Contact met Intertoys gehad? Zullen ze in toekomst ook 16 GB aanbieden? Zouden geruchten kloppen dat T-Mobile maar 3 maanden exclusiviteit zou hebben? :confused:

Allemaal vragen, vragen.. wie oh wie heeft antwoorden?!:rolleyes:

Ik geloof niet dat ALS de exclusiviteit maar 3 mnd is, Intertoys de eerste is die hem na die 3 maanden aan mag bieden...

soCool 10-10-08 23:46

Met exclusiviteit heeft het niets te maken.

-NRG- 11-10-08 11:25

Had ergens gelezen dat intertoys verklaart heeft dat ze af en toe een mooie actie willen hebben bij Intertoys en hun zien de iphone als het "ultieme stukje speelgoed" vandaar dat ze daar dus nu ineens 200x een iphone 3g hebben.

Verwacht dat deze gewoon uit belgie zullen dat ze misschien ene deal hebben gemaakt met mobistart zodat mobistar ook mogelijk wat meer winst op de iphone kan maken?

Carbonellie 13-10-08 18:33

:) Vandaag kreeg ik een email van Intertoys (ik heb er 1 gereseveerd voor mijn vrouw) dat je hem kan bestellen 599,= + 2,95 verwijdering bijdrage.

Maaaaar eerst toch ff met Intertoys gebeld of het geen fake was...
De juffrouw zei u bent al de zoveelste die dat vraagt, maar alles is oke.
Ik heb betaald via ideal, en een kadopapiertje er gratis bij, wat wil je nog meer.
21 okt komt ie, Vrouw blij, ik blij:p

balenr 17-10-08 14:47

Ik heb er ook een besteld. Vandaag kreeg ik van Intertoys het onderstaande mailtje.

Citaat:

Geachte Klant,

U heeft onlangs de iPhone (artikelnummer 555500) besteld op Speelgoed en games en gifts kopen op Intertoys.nl.
Helaas hebben wij recent van onze leverancier vernomen dat een probleem zich voor kan doen bij het updaten van de firmware van het toestel.
Omdat Intertoys niet toestaat dat haar consumenten voor onaangename verrassingen komt te staan, willen we u bij deze op de hoogte brengen van dit probleem.

Indien u namelijk een update vanuit de officiële software uitvoert, bestaat de mogelijkheid dat de iPhone niet meer sim-lock vrij te gebruiken is.

Er van uitgaande dat wij u bij deze voldoende hebben geïnformeerd over de situatie, willen wij u als klant nu de keuze bieden uw aankoop nogmaals te overwegen.

Uw bestelling blijft vooralsnog bestaan, totdat wij anders van u vernemen.
Heeft iemand al eerder gehoord van problemen bij het updaten van de firmware op een simlockvrije iPhone die daarna niet meer simlockvrij is?

Ze zeggen dat er een probleem kan voordoen, het is natuurlijk niet gezegd dat dit ook zo zal zijn.

iScorpio 17-10-08 16:17

Als ze in België 3G iPhones hebben ingekocht horen deze na een update gewoon unlocked te blijven. Het IMEI nummer staat nm. geregistreerd bij Apple als unlocked.

7x7 18-10-08 13:42

En als het iPhones zijn die eerst gelocked waren, en door de verkopende provider ge-unlocked zijn?

iScorpio 18-10-08 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 7x7 (Bericht 206998)
En als het iPhones zijn die eerst gelocked waren, en door de verkopende provider ge-unlocked zijn?

Dat kan dus (nog) niet :D

7x7 18-10-08 13:49

Hoezo niet? Ik dacht dat Orange in Frankrijk tegen betaling toestellen unlockt, en T-Mobile NL ook. Als ze van hun te grote voorraad 8GB iPhones afwillen, zouden ze dat toch ook kunnen doen?

iScorpio 18-10-08 13:54

Het beste is het gewoon allemaal even af te wachten, lijkt mij.

7x7 18-10-08 14:08

Da's lastig in mijn geval, want ik heb er een besteld. To cancel or not to cancel, that's the question...

balenr 18-10-08 14:13

Met dat dilemma zit ik dus ook. Ik heb in ieder geval een reply gestuurd aan Intertoys met een aantal vragen. Misschien dat ze die nog willen beantwoorden. Aan de hand daarvan neem ik de beslissing om hem eventueel te annuleren.

Een van de vragen is bijvoorbeeld of dat ze weten uit welk land de iPhones afkomstig zijn. Als dat Belgie is, dan neem ik het risico wel.

Als ik maandag meer weet, dan post ik dat hier.

hoppipolla 18-10-08 22:20

Hier nog iemand die een Iphone heeft besteld bij Intertoys. Ik heb ook gelijk terug gemaild met vragen wat nu precies de eventuele consequenties zijn.

Het is allemaal heel vaag.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:56.