iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   isupplies dubieus?! (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/24390-isupplies-dubieus.html)

bozotheclown 29-10-08 17:52

isupplies dubieus?!
 
Hoi allemaal, ik weet niet of dit de juiste plek is maar heeft iemand wel eens gekeken op isupplies.nl
Ik ben zelf in de markt voor een iPhone maar het lijkt me daar een beetje dubieus. Ze menen dat ze geen garantie hoeven te verlenen en je hebt geen retourrecht.

Deze voorwaarden stroken helemaal NIET met de wet in Nederland en toen ik ze daar per email vragen over stelde reageerden ze met het onzin antwoord dat er op neer komt dat de wet niet van toepassing is in hun geval omdat ze geimporteerde goederen verkopen!

Misschien post ik nou op de verkeerde plaats en als dat zo is, verwijs me dan aub even naar de juiste plek:) maar deze 'tip' wou ik wel ff kwijt.

Patrick

arja 29-10-08 21:55

En het is een niet simlockvrij toestel! Wie koopt dat nou voor die prijs?:(

iScorpio 29-10-08 21:58

Kan je beter hier in het te koop sectie kijken naar goede 2e hands iPhones 3G.

avdwerf 30-10-08 13:41

Wel raar van dat retourrecht, maar ik heb zelf al enkele dingen besteld hier en die zijn allemaal netjes binnengekomen. Qua levering dus een betrouwbare shop!

bozotheclown 01-11-08 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arja (Bericht 211319)
En het is een niet simlockvrij toestel! Wie koopt dat nou voor die prijs?:(

Ik niet maar ik vond het wel zo netjes om anderen te attenderen op de dubieuze leveringsvoorwaarden. Ze zijn nog aspirant lid van thuiswinkel.org ook terwijl ze voor dat aspirantlidmaatschap moeten voldoen aan geldende wetgeving! Heel apart.

Dat aspirantlidmaatschap van thuiswinkel.org zegt dus helemaal niks voor de consument.

bozotheclown 01-11-08 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 211323)
Kan je beter hier in het te koop sectie kijken naar goede 2e hands iPhones 3G.

Ben ik ook aan het doen, ik ben alleen een beetje afgeschrokken door een kennis die een iPhone 3G gekocht heeft in Belgie. Dat ging prima maar hij heeft een Vodafone(Nederlands) abonnement + Internet blox en heeft hier in Groningen en ook in de randstad waar hij werkt, ook met de nieuwste firmware, bijna geen 3G ontvangst terwijl mijn suffe HTC Touch Pro heel goede 3G ontvangst heeft.

Ik wil graag een iPhone maar op die manier heb ik niks aan de internet functionaliteit van een 3G dus ik twijfel nogal.

Jelke 01-11-08 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bozotheclown (Bericht 212328)
Ben ik ook aan het doen, ik ben alleen een beetje afgeschrokken door een kennis die een iPhone 3G gekocht heeft in Belgie. Dat ging prima maar hij heeft een Vodafone(Nederlands) abonnement + Internet blox en heeft hier in Groningen en ook in de randstad waar hij werkt, ook met de nieuwste firmware, bijna geen 3G ontvangst terwijl mijn suffe HTC Touch Pro heel goede 3G ontvangst heeft.
.

offtopic:
Ik heb zelf ook Vodafone en woon zelf ook in een wijk net buiten Groningen en heb hier thuis gewoon 3G, en in de rest van de Stad ook.

Stiruam 01-11-08 18:42

Nja 3G en berijk hebben geen snars te maken met elkaar... In huis waar mijn berijk 0 streepjes is kan ik enorm snel surfen terwijl in veenendaal ik vol berijk heb en de snelheid afgrijselijk is... Dus tja...

Greetz, Stiruam

P.s. beetje offtropic wat was de vraag ook al weer? :p

bozotheclown 01-11-08 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 212358)
Nja 3G en berijk hebben geen snars te maken met elkaar... In huis waar mijn berijk 0 streepjes is kan ik enorm snel surfen terwijl in veenendaal ik vol berijk heb en de snelheid afgrijselijk is... Dus tja...

Greetz, Stiruam

P.s. beetje offtropic wat was de vraag ook al weer? :p

Helemaal gelijk:) Ik pm je wel ff


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.