iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone 3G direct uit de Fabriek? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/25169-iphone-3g-direct-de-fabriek.html)

Durex 14-11-08 15:16

Iphone 3G direct uit de Fabriek?
 
Hallo mede-iPhoners! :)

Ik heb opzoek naar een nieuwe iPhone en kwam een advertentie tegen op marktplaats. Ze bieden een iPhone 3G 16 Gb aan voor €350. Mooi goedkoop, dus maar even op gereageerd. Ben nu een beetje aan het mailen en een beetje aan het doorvragen.
Hij zei dat de iPhone zo goedkoop was omdat ze direct uit de fabriek komen (China).

Ik heb geen zin in fake dingen dus ik dacht; ik vraag het jullie eens.

Wat vinden jullie hiervan, en zou het waarheid zijn? Of kan dit helemaal niet, het bestellen direct uit de fabriek?

Mvg Durex :D

ViktorV 14-11-08 15:26

Klinkt heel onwaarschijnlijk en anders illegaal, maar zelf weten

Durex 14-11-08 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViktorV (Bericht 216692)
Klinkt heel onwaarschijnlijk en anders illegaal, maar zelf weten

Ja zit natuurlijk ook wat in! Ik wacht nog even af wat deze persoon me terug gaat sturen. Bedankt voor je reactie! :)

King1987 14-11-08 15:37

Zou het niet gaan om die Iphone's die laatst zijn gestolen, waar op de frontpage die serienummers stonden? (kan het nieuws Item niet zo snel vinden).

En stel ze komen uit China naar je toe voor dat geld, dan zijn ze nep. Dan is het een Hiphone!

iMario 14-11-08 15:40

Uiteraard niet eerst geld overmaken. Ophalen of na ontvangst geld overmaken.

Durex 14-11-08 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 216699)
Zou het niet gaan om die Iphone's die laatst zijn gestolen, waar op de frontpage die serienummers stonden? (kan het nieuws Item niet zo snel vinden).

En stel ze komen uit China naar je toe voor dat geld, dan zijn ze nep. Dan is het een Hiphone!

Nou daar wil ik helemaal niet aan mee werken, ik zal zelf nog even zoeken naar het Niews Item waar je hebt over hebt. Bedankt! :)

Durex 14-11-08 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 216701)
Uiteraard niet eerst geld overmaken. Ophalen of na ontvangst geld overmaken.

Hij zou de iPhone persoonlijk thuis bezorgen, zodat ik kan testen of hij het doet. Bedankt voor je reactie! :D

iScorpio 14-11-08 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Durex (Bericht 216705)
Hij zou de iPhone persoonlijk thuis bezorgen, zodat ik kan testen of hij het doet. Bedankt voor je reactie! :D

Tuurlijk! En dan hoopt diegene zeker dat je het verschil tussen een echte iPhone en een neppert niet ziet of dat hij inderdaad gestolen waar aanbiedt.

Nogmaals, en ik heb dit al héél vaak herhaalt, pas op als je een aanbod tegen komt wat te mooi is om waar te zijn!!!!

Mwfadebeer 14-11-08 21:46

een gewaarschuwd man telt voor 2.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.