iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone kopen en abo naar iemand anders (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/26503-iphone-kopen-abo-naar-iemand-anders.html)

vinzk 06-12-08 21:28

iPhone kopen en abo naar iemand anders
 
Hallo!
Ik ben al een tijdje van plan om een iPhone te kopen, maar ik heb al een abonnement. Mijn moeder heeft nu geen abo meer, dus vroeg ik me af, kan ik niet een abonnement afsluiten op gsm.nl ofzo en dan die simkaart bij m'n moeder in haar mobiel duwen, en mijn simkaart in die iPhone. Weet iemand misschien of dit kan? Maar aangezien mijn moeder geen fanatiek mobiel-internetter is, denk ik eigenlijk dat ze helemaal geen mobiel internet nodig heeft :D. Weet iemand misschien een (betrouwbare) website waar ik een iPhone 3G kan kopen met abonnement, waarbij ik de iPhone gratis krijg, maar zonder mobiel internet erbij, en voor een redelijke prijs, à 25, 30 euro per maand? En als ik daar een iPhone koop, werkt die Visual Voicemail functie op de iPhone dan nog?

met vriendelijke groeten,

vinzk

xynta 06-12-08 21:51

Het spijt me maar Visual Voicemail werkt alleen bij een T-mobile I-abonnement en daar zit nou eenmaal standaard internet bij. Je kan uiteraard wel het abonnement doorsluizen naar je moeder maar dan moet je zelf wel in het bezit zijn van een T-mobile SIM. Gratis aanschaffen is hoogstwaarschijnlijk wel mogelijk maar over het algemeen uitsluitend bij een twee jarig contract en in combinatie met een hoog Flex / Relax abbonement of één van de I abbonementen.

vinzk 06-12-08 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 227800)
Het spijt me maar Visual Voicemail werkt alleen bij een T-mobile I-abonnement en daar zit nou eenmaal standaard internet bij. Je kan uiteraard wel het abonnement doorsluizen naar je moeder maar dan moet je zelf wel in het bezit zijn van een T-mobile SIM. Gratis aanschaffen is hoogstwaarschijnlijk wel mogelijk maar over het algemeen uitsluitend bij een twee jarig contract en in combinatie met een hoog Flex / Relax abbonement of één van de I abbonementen.

Oke, bedankt voor de info. :D:rolleyes:

benBEN 07-12-08 00:06

Zomaar een idee.

Je wilt er ongeveer 25 a 30 euro aan uit geven, zonder mobiel internet.

Waarom dan niet een Tmobile abo, en je geeft je huidige abo kaart aan je moeder, allebei blij en ik denk de goedkoopste oplossing incl. snel mobiel internet

vinzk 07-12-08 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benBEN (Bericht 227859)
Zomaar een idee.

Je wilt er ongeveer 25 a 30 euro aan uit geven, zonder mobiel internet.

Waarom dan niet een Tmobile abo, en je geeft je huidige abo kaart aan je moeder, allebei blij en ik denk de goedkoopste oplossing incl. snel mobiel internet

Dat is 't 'm nou juist :p. Het is wel een goed idee, maar ik bel en sms heel veel. :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.