//

iPhone voor 490 EUR??

iPhone voor 490 EUR?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze winkel is niet erg betrouwbaar, zie ook het recente topic op userbase.be : De-Ka Electro Leopoldsburg - Userbase...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-11-10, 17:58
leiting1984 leiting1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Deze winkel is niet erg betrouwbaar, zie ook het recente topic op userbase.be :

De-Ka Electro Leopoldsburg - Userbase
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-11-10, 19:18
Mr. Pink 720 Mr. Pink 720 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Riemst
Berichten: 23
Standaard

Nu ist vrij simpel,
Je haalt daar een iphone 4 voor 559 euro,

is ie ooit stuk in de garantie kun meteen via apple site opsturen voor reparatie.

Grtz
  #23  
Oud 08-11-10, 23:48
Daan. Daan. is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Volgends mij ben jij de enige die hier beter van wordt ofniet John?
Meld je je speciaal aan om dit te komen melden?
Das wel heel erg aardig!
  #24  
Oud 12-01-11, 16:39
iPatphone iPatphone is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik vraag me ook af of dit een betrouwbare aanbieder is...in mijn geval voor een ipad. Vind het overigens wel opvallend dat de mensen die hierboven positief schrijven relatief weinig postcounts hebben....
__________________
iPhone 4s 32GB Versie: 5.0.1 (8J2), Model: MC606LL, MFW: 04.10.01, JB: j3ps
iPad2 64gb Wi-Fi Versie: 5.0.1 (7B500), Model: MB294FD, JB: j3ps
  #25  
Oud 12-01-11, 19:26
superscale superscale is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Sorry, dat ik maar weinig postcounts heb, ik kom maar heel af en toe op de site (als ik technische info nodig heb en om uit te kijken naar nieuwe jailbreaks) maar ik moet mijn positieve mening behouden over de-ka.
Na mijn 3gs I-phone (die mijn vrouw nu gebruikt en nog altijd geen problemen) heb ik daar een paar maanden geleden een Iphone 4 gekocht. Hij komt eveneens van Engeland en ze leveren hem gejailbreakt af OS 4.0.1.
Ze zijn heel hulpvaardig en hebben mijn 3gs eveneens (gratis) geupdate naar 4.0.1
Ter plekke hoorde ik ook mensen klagen dat het over gejailbreakte i-phones ging ... maar je weet wat je koopt, en de meesten gaan hem toch sowieso vroeg of laat jailbreaken om volop te kunnen genieten van deze prachtmachientjes ... en als jullie 100€ meer wil geven moeten jullie dat maar doen en naar een Mobistar winkel gaan !!!

@ipatphone : ga eens kijken ... wat riskeer je ?
  #26  
Oud 12-01-11, 23:21
dedafmonteur's schermafbeelding
dedafmonteur dedafmonteur is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Best
Berichten: 279
Stuur een bericht via MSN naar dedafmonteur
Standaard

Ik doe heel veel handelen en dat soort dingen, en dit zegt mij: NOOIT van mn lang zal ze leven!
__________________
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat ik zeg. Toch?
  #27  
Oud 30-01-11, 10:56
iPatphone iPatphone is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door superscale Bekijk bericht
Sorry, dat ik maar weinig postcounts heb, ik kom maar heel af en toe op de site (als ik technische info nodig heb en om uit te kijken naar nieuwe jailbreaks) maar ik moet mijn positieve mening behouden over de-ka.
Na mijn 3gs I-phone (die mijn vrouw nu gebruikt en nog altijd geen problemen) heb ik daar een paar maanden geleden een Iphone 4 gekocht. Hij komt eveneens van Engeland en ze leveren hem gejailbreakt af OS 4.0.1.
Ze zijn heel hulpvaardig en hebben mijn 3gs eveneens (gratis) geupdate naar 4.0.1
Ter plekke hoorde ik ook mensen klagen dat het over gejailbreakte i-phones ging ... maar je weet wat je koopt, en de meesten gaan hem toch sowieso vroeg of laat jailbreaken om volop te kunnen genieten van deze prachtmachientjes ... en als jullie 100€ meer wil geven moeten jullie dat maar doen en naar een Mobistar winkel gaan !!!

@ipatphone : ga eens kijken ... wat riskeer je ?
Nou mensen, ik heb de proef op de som genomen. Het was 1,5 uur rijden en het zou me alleen tijd (en mogelijk een frustratie) kosten, tenminste, als het niet goed zou zijn.
Sinds mijn eerste vraag in dit topic heb ik contact gehad (per mail) met de-ka. Ze reageerde netjes op mijn vragen, niet snel maar wel binnen 3-4 dagen. Op zich goed. Ze hadden de 64gb iPad niet op voorraad (stond ook op de site) en ik wilde weten wanneer en of ze die zouden krijgen. Ze gaven in de mail aan dat ze deze wel binnen een week of 2 binnen zouden hebben. Ze vroegen me tevens even mijn telefoonnummer achter te laten zodat ze me konden bellen....

Zo gezegd, zo gedaan...
Afgelopen vrijdag werd ik gebeld, uit Belgie, dat de iPad binnen was...ik moet zeggen dat ik licht verbaasd was maar eigenlijk ook best blij (499 voor de 64gb Wi-Fi is natuurlijk een koopje) ik heb even gesproken met de beste man en hij gaf aan wanneer ik hem kon komen HALEN (dus niet perse versturen). Hij nodigde me uit om dit weekend (gisteren in mijn geval) de iPad te komen bekijken en indien akkoord te kopen. Ik stemde hier mee in.

Ik ben gisterochtend, samen met een vriend (die tevens rechercheur is, speurneus speurt wellicht meer op dan ik...) naar Leopoldsburg gereden, net over de grens. We waren wat vroeg (winkel zou om 10:00 open gaan) en konden op die manier het een en ander qua omgeving in ons opnemen. Het is een leuk stadje en aan de rand ervan was de de-ka winkel. Een netjes ogend pand met grote buitenreclame (naam groot, allerlei merknamen eromheen) en netjes schoon. Het pand zag er ook mooi uit, (zeker ten opzichte van de panden eromheen) netjes gestucd e.d. Naast het pand was een nette parkeerplaats voor klanten. Ogenschijnlijk onbelangrijke dingen misschien maar geeft wel een bepaalde indruk...

De rolluiken (winkel was nog dicht) waren ook netjes en schoon. Auto geparkeerd en gewacht tot ze open gingen, 5 minuten later kwamen er 2 mannen aanlopen die ik aansprak (de eigenaren) ze gaven aan dat ze nog 5 minuten nodig hadden om even op te starten. 5 minuten later naar binnen. Het was een nette winkel met allerlei wit-bruingoed apparaten (niet zo netjes als bijv. een Mediamarkt qua stellingen enzo en ook niet zo groot maar gewoon netjes).

Hij had de iPad voor me gepakt, daar schrok ik even van....(..) De iPad zit NIET in een originele retaildoos maar in een OEM doos. De reden hiervoor is dat het PROMO modellen zijn (staat enigszins op de site bij het plaatje aan de rechterkant) Dit houdt in dat dit 'fast-delivery' is voor de winkels ter demonstratie (de welbekende 'iedereen zit er met z'n klauwen aan' apparaten) maar uiteraard wel gewoon een volledig apparaat. En daarom ook logischerwijs geen 3G. Een originele doos (retailversie) kon ik wel krijgen maar die was 100 euro duurder (nog steeds 100 minder dan elders) maar om nou 100 euro voor een doos uit te geven ging me te ver. Het is van een UK apparaat.

Hij haalde de iPad uit de doos en deze was netjes in de originele nette plastic verpakking 'sleeve' waarvan de zegel nog los gemaakt moest worden. Apparaat aan en de itunes sync was nodig...dus niet eerder aan geweest. Apparaat was volledig NL (auto language na itunes koppeling) en alles werkte, specs bekeken en ook goed Modelnummer en serienummers gecontroleerd en het serienummer kwam op zowel het apparaat als de OEM doos als de kassabon terug. 2 jaar garantie.
Heb er even een kleine 10 minuten mee gespeeld en alles kunnen checken (voor zover ik er verstand van heb)

Er zit een originele UK apple stekker bij met een convertor naar 220v en een USB sync/laad kabel. Ik heb het apparaat gekocht nadat we ongeveer alles hadden gecontroleerd wat we konden. Hij doet het perfect!

Ondanks mijn scepsis kan ik zeggen dat het, in mijn geval, zeker de moeite waard was even 1,5 uur te rijden...tot zover mijn EERLIJKE ervaring. Doe er je voordeel mee!
  #28  
Oud 30-01-11, 11:01
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Misschien daar dan ook maar een iPhone halen dan!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #29  
Oud 13-02-11, 14:55
mcenet mcenet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 64
Standaard

heb mijn iphone 4 32gb ook bij Dekaa in Leopoldsburg gehaald.
Augustus 2010 afgehaald , en tot hiertoe 100% tevreden.
Was een gejailbr. toestel uit Engeland softw.matig unlocked O2 provider.
Heb deze een tijdje geleden via ebay voor nog geen 40 euro officieel laten unlocken.
Zelfde dag aan Itunes, kreeg direct de melding dat hij officieeel unlocked was daarna upgrade gedaan naar
4.2.1 en modem 03.10.01. Werkt perfekt met proximus abbo
Dus voor mij dik in orde...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 16GB voor EUR 364.00?? nospamplease Koopinformatie Nederland 4 18-08-12 21:20
Iphone EUR 17,5 per maand zonder abo.. OmeJoss Koopinformatie Nederland 0 27-12-08 11:43
KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR RobinL Archief 692 31-01-08 23:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.