iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone voor 490 EUR?? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/26581-iphone-voor-490-eur.html)

lemby 08-12-08 11:52

iPhone voor 490 EUR??
 
Dag iedereen,

<Ik hoop dat ik dit in het juiste onderdeel post, anders verzet een moderator dit maar.>

Ik heb via een vriend een site gevonden waar ze de iPhone aanbieden tegen 430(8GB) en 490(16GB). Het is een belgisch bedrijf ergens in limburg.

Ik vroeg mij af of dit eigenlijk wel kan, een iphone zo laag aanbieden? Zelf geloof ik er niet veel van. Maar hoe kan dit en is dit legaal? Iemand die dit zelf al heeft gezien?

Site:
De-Ka Elektro

Aanbieding:
De-Ka Elektro

mvg Lemby
Edit Voortaan even beter zoeken We zijn geen verplaats dienst!

LuigiStyla 08-12-08 13:46

Dan ga je toch effe langs? zover is het ook weer niet, en het kan je een hoop geld besparen:D

marco_sire 08-12-08 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lemby (Bericht 228375)
Dag iedereen,

<Ik hoop dat ik dit in het juiste onderdeel post, anders verzet een moderator dit maar.>

Ik heb via een vriend een site gevonden waar ze de iPhone aanbieden tegen 430(8GB) en 490(16GB). Het is een belgisch bedrijf ergens in limburg.

Ik vroeg mij af of dit eigenlijk wel kan, een iphone zo laag aanbieden? Zelf geloof ik er niet veel van. Maar hoe kan dit en is dit legaal? Iemand die dit zelf al heeft gezien?

Site:
De-Ka Elektro

Aanbieding:
De-Ka Elektro

mvg Lemby
Edit Voortaan even beter zoeken We zijn geen verplaats dienst!

Wat denk je zelf:
heb je de site een beetje goed bekeken?
- plaatjes van de iPhone doen het niet.
- als je iets bestelt dan kan je geen aantallen invullen.

Geen hele professionele indruk maken ze op mij. Ze versturen trouwens alleen in Belgie.

Gekko 08-12-08 22:19

Enne een verschil van 30 euro tussen de 8 en 16 Gieg versie, terwijl je hier legaal al 60 euro verschil betaald bij een "gesponserde" verkoop?

Mwfadebeer 09-12-08 09:19

dit is een gangbare prijs voor zo'n telefoon echter dat zegt niets over de betrouwbaarheid van de aanbieder.
als je de mogelijkheid hebt moet je ze even een bezoek brengen zodat je de telefoon kunt zien cq direct meenemen als hij je bevalt.

nicowinterman 09-12-08 11:52

vals
 
dit klopt zeker niet ik heb gebeld kreeg een vrouw aan de lijn die nergens van wist.
staan ook geen kvk nummers en dergelijke bij.
en die prijs is bijna onmogelijk.

marco_sire 09-12-08 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nicowinterman (Bericht 228801)
dit klopt zeker niet ik heb gebeld kreeg een vrouw aan de lijn die nergens van wist.
staan ook geen kvk nummers en dergelijke bij.
en die prijs is bijna onmogelijk.

nuttige bijdrage :)

ik heb gister een bestelling geplaatst maar ook niets meer gehoord.

lemby 09-12-08 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nicowinterman (Bericht 228801)
dit klopt zeker niet ik heb gebeld kreeg een vrouw aan de lijn die nergens van wist.
staan ook geen kvk nummers en dergelijke bij.
en die prijs is bijna onmogelijk.

Ok, dan ben ik zeker, dankjewel dat je dat hebt gedaan, haddek zelf ook aan moeten denken :)

Thx!

Nu nog wachten tot kerstmis voor ik mijn iphone mag openmaken :)

peekewee 12-02-10 14:14

bestaat nog steeds
 
iemand ervaring met Elektro De-Ka (www.de-ka.be) in Belgie (Leopoldsburg)
Je kunt daat de iphone 3GS 16GB kopen voor 475€ (unlocked)

Is hier al iemand langsgeweest?

mvveelen 12-02-10 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peekewee (Bericht 415918)
iemand ervaring met Elektro De-Ka (www.de-ka.be) in Belgie (Leopoldsburg)
Je kunt daat de iphone 3GS 16GB kopen voor 475€ (unlocked)

Is hier al iemand langsgeweest?


Dit wordt hierboven ook al gevraagd / aangegeven. En het blijkt toch niet zo'n zuivere zaak te zijn.....

DjangoBE 15-02-10 19:21

Ik heb mij daar een Iphone 3GS gekocht.
Is gewoon een toestel uit Engeland. Dus zijn simlocked.
Zij doen het daar voor je en je krijgt een briefje waarop staat hoe het moet ( voor diegene die niet weten hoe hij moet jailbraken )
Je krijgt van hun 1 jaar garantie. Toestellen zijn gloednieuw.

macron 15-02-10 22:01

prijs inclusief alle belastingen?
Of toch exclusief?

DjangoBE 15-02-10 22:21

Zoals het op de site staat...
Ik heb 520€ betaald voor de 32GB en hij doet het nog altijd. Is gewoon hetzelfde als diegene die hem uit Amerika halen ofzo... Zijn wel allemaal toestellen die een thetered jailbraik nodig hebben. Ik heb de mijne gecontroleerd via het sn-nr en die mijne is van november 2009.

ArDee 08-03-10 20:26

Ik heb een zo'n dikke maand geleden een 32GB GS gekocht voor Euro 550,--. Wel keurig ontvangen. Weer heel snel retour gezonden omdat het een gejailbreakte versie is en ik liever een neverlocked wil. Ik wacht nu al een maand op mijn geld en fatsoenlijk communiceren is er niet meer bij. Ik denk dat er niets anders opzit dan binnenkort met een paar kennissen even persoonlijk bij De-Ka langsgaan om mijn geld te halen. Mijn advies is dan ook om hier niets te kopen.

DjangoBE 08-03-10 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArDee (Bericht 424336)
Ik heb een zo'n dikke maand geleden een 32GB GS gekocht voor Euro 550,--. Wel keurig ontvangen. Weer heel snel retour gezonden omdat het een gejailbreakte versie is en ik liever een neverlocked wil. Ik wacht nu al een maand op mijn geld en fatsoenlijk communiceren is er niet meer bij. Ik denk dat er niets anders opzit dan binnenkort met een paar kennissen even persoonlijk bij De-Ka langsgaan om mijn geld te halen. Mijn advies is dan ook om hier niets te kopen.

Als je weet dat het een gejailbreakte versie is, dan maakt het toch niks uit als je hem daar koopt...

Als ik jou was zou ik niet met een paar kennissen persoonlijk langs gaan, maar gewoon met de lokale politie ofzo. Want met kennissen gaat niks uitmaken denk ik.

Mr. Pink 720 22-04-10 13:34

Ik heb ook net even naar daar gebeld,
en ik had een vraag ivm reparatie als ie stuk ging ivm garantie,

ze zeide dat als het een klein herstelling dat zij dat zelf doen en anders sturen ze hem op.
Maar ik kan ook rechtstreeks via apple gaan.

Klop dit?

Alvast bedankt

wouter1981 22-04-10 13:36

Apple zal je doorsturen naar de aanbieder waar de telefoon vandaan komt.

Mr. Pink 720 22-04-10 13:51

dat dacht ik al.

Thnx

superscale 01-05-10 14:00

Ik heb zojuist mijn I-phone 3gs 32GB daar gekocht (550€).
Het zijn inderdaad gejailbreakte I-phones van het buitenland (ging hem sowieso jailbreaken ...).
Moet hem alleen niet updaten naar 3.1.3 (voor 't ogenblik)
Voor de rest werken ze perfekt, goeie service, gratis Tom-Tom erop geinstalleerd... en super toestel.

Ik kan er niets negatiefs over zeggen (ze proberen je niets wijs te maken ... je weet gewoon wat je koopt, en wat je niet moet doen).

Mr. Pink 720 01-05-10 18:42

neen,
enkel voor herstelling gaat ie niet na apple,
maar zouden ze zelf met schroevendraaiertje aanzitten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.