iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   tussenperiode abonnement KPN en T-mobile (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/27433-tussenperiode-abonnement-kpn-t-mobile.html)

Star 24-12-08 18:18

tussenperiode abonnement KPN en T-mobile
 
Ik wil een iPhone. En wil daar gewoon een fatsoenlijk abonnement bij afsluiten, geen via via gedoe bij Marktplaats of Ebay. Ik heb nu gewoon Kpn Zakelijk abonnement 50,- per maand en wil bij T-mobile straks het abonnement van 45,- met gratis zwarte/witte iPhone. Nu zit ik met een probleempje; als ik straks mijn abonnement stopzet bij KPN (wat ik 4 mnd van tevoren kan doen, in februari) zal mijn internet etcetera van T-mobile pas gaan werken als het abonnement van KPN werkelijk wordt stopgezet in juni, snappen jullie het nog? Is er geen andere mogelijkheid zodat ik gewoon in februari al volop met mn iPhone aan de slag kan? Groet

mees 25-12-08 01:25

tussenperiode
 
hai,

Ik heb sinds deze week exact hetzelfde met vodafone. Om die tussenperiode op te vangen heb ik met een zgn. turbosimcard gewerkt. Geen succes. Ik kon ermee bellen maar dat was het dan ook. Wel internetten als ik in de buurt van een netwerk zat,

ik heb dus toch naar het tijdelijke nr van T-mobile in gebruik genomen en nu werkt alles van de iphone. Ik heb om geen telefoontjes te hoeven missen vodafone doorgeschakeld. Dat gaat, maar mijn mobiel gaat niet over maar schakelt gelijk naar voicemail (niet als ik naar het tijdelijke nr gebeld word) maar daar heb ik in het forum net een vraag over gesteld dus misschien is dat binnenkort ook opgelost,.

Dus: ik heb gekozen voor extra kosten tijdelijk. Misschien kan het simpeler en goedkoper maar ik kwam er niet uit..

marcoblom 25-12-08 11:37

je zou de SIM unlock die de 31e uit zou moeten gaan komen kunnen toepassen en daarna je KPN SIM in je iPhone kunnen gebruiken totdat je abonnement is overgezet. Daarna kun je t-mobile SIM gaan gebruiken. Let wel op de data kosten bij KPN.

Star 25-12-08 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoblom (Bericht 234590)
je zou de SIM unlock die de 31e uit zou moeten gaan komen kunnen toepassen en daarna je KPN SIM in je iPhone kunnen gebruiken totdat je abonnement is overgezet. Daarna kun je t-mobile SIM gaan gebruiken. Let wel op de data kosten bij KPN.

ok thanks, en weet jij waar deze sim verkrijgbaar is vanaf de 31e?

marcoblom 26-12-08 15:54

het is geen sim maar een software hack waarmee je de iphone simlock vrij maakt, op eigen risico. Let op deze site vanaf 31 december, snuffel ook eens op dit forum rond om er meer over te vinden.

sonnyh 03-01-09 09:52

Zou wel even heeeeel goed nagaan of je op je huisadres wel bereik hebt met Tmobile, kan je een hoop ellende besparen

Star 04-01-09 14:38

update: sinds vrijdag mn iphone 16g in bezit. heb nieuw abonnement afgesloten bij t-mobile (45) ben helemaal in mn sas ermee, super telefoon( en mp3 speler etc etc )!
slotje dan maar?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.