iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Wachten tot Macworld? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/27609-wachten-macworld.html)

misterx 29-12-08 09:22

Wachten tot Macworld?
 
Hallo allemaal,

Misschien kunnen jullie mij helpen want ik zit met een klein probleempje. Ik ben momenteel in het bezit van een iPhone 2G en wil graag overstappen op de 3G. Het probleem is nu dat MacWorld eraan komt en dat ik bang ben dat ze met een nieuw toestel komen. Het zou zonde zijn als ik een paar weken na mijn aankoop te horen krijg dat de nieuwe binnenkort komt. Hoe denken jullie daar over?

Gr. Mark

iScorpio 29-12-08 09:29

Ik denk dat je je niet te druk moet maken. Ik verwacht nog geen opvolger van de iPhone 3G. Op z'n hoogst kan hij er een klein broertje naast krijgen (iPhone Nano) maar dat is zeker niet de opvolger van de 3G.

Shorty007 31-12-08 00:07

ik heb geen idee of er een nieuwe aan komt, maar het zou zomaar kunnen.
Dus ik zou lkkr nog een paar weekjes wachten joh, maak toch nie uit? :D
Het zekere voor het onzekere nemen, is al duur genoeg allemaal.
zit je dalijk te balen dat je de 3G heb gekocht.

gjhartog 31-12-08 08:48

Weet je, eigenlijk geloof ik er helemaal niks meer van dat Apple met spectaculaire ontwikkelingen komt op MW. Ze hebben aangegeven product introducties op hun manier te willen gaan doen, niet meer via vooraf vastgestelde beurzen. Daarom komt Schiller ook de ikeynote doen en niet Jobs. Die komt waarschijnlijk een paar opgefriste macs introduceren, hooguit een nieuwe mac mini. Maar zo'n stap als een iPhone Nano? Nee. Die krijgt z'eigen 'event' denk ik.

Dat de Nano komt staat wel zo ongeveer vast met al die casemakers, maar ik verwacht hem niet op MW. Aanstaande maandag zullen we het weten...

rvanhusen 31-12-08 15:30

Hallo,

Wachten op het nieuwste of het goedkoopste en je koopt nooit meer iets.

Prettige jaarwisseling

Groet,

Rien

xanderrijken 31-12-08 15:46

Misschien dat het grote broertje wordt geintroduceerd... Er gaan al enige tijd geruchten rondom een 32GB Iphone.

Het schijnt ook zo te zijn dat de afgelopen maanden een sterke stijging in de productie van de 32GB chips was te zien... Echter is het allemaal gis werk en ik zou gewoon even wachten tot na de MW. Zo langs wachten is dat ook niet meer ;).

jaapbuijs 02-01-09 11:33

Ik zit met hetzelfde "probleem"
Ik ga deze maand graag een 3G kopen maar ben ook nog
even in afwachting van MacWorld. Of er nu een Nano komt of
niet, ik wacht nog een week.

@Rien: dat is een mooie oneliner Rien, je hebt ook gelijk
(ik wacht nog maximaal twee weken, langer houd ik het niet
uit, met mijn iPhone-koorts:D)

bako 06-01-09 20:37

ik zou je iphone koorts tog even volhouden als ik julie was want misschien word er wat gedaan tegen die haarscheurtjes

jaapbuijs 06-01-09 20:43

Heb zojuist de Keynote gezien.
Ik verwacht verder weinig vernieuwend op MacWorld m.b.t. de iPhone.
Ik ga hem bestellen!
(Of verwachten jullie nog iPhone-nieuws deze week?)

Mwfadebeer 06-01-09 20:44

Vergeet het maar. Koop er gewoon een en begin aan het grote genieten.

jaapbuijs 06-01-09 20:49

:D
Daar heb je een punt!
(Ik zal laten weten hoe ie bevalt)

Mwfadebeer 06-01-09 21:06

Veel plezier. Tip, overweeg om je iPhone in belgie te kopen, scheelt veel ergernis en kosten.

jaapbuijs 06-01-09 21:09

Ik overweeg 2call.nl i.c.m een vodafone abo
(ik zal eens informeren waar zij ze vandaan halen)

Mwfadebeer 06-01-09 21:12

Dat zou ook goed moeten zijn. Heb zelf al jaren vodafone en ben een tevreden klant. Zelden of nooit problemen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.