//

I phone aanschaffen, tips?

I phone aanschaffen, tips? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil binnenkort een I-phone aanschaffen. Zelf heb ik nu een Hi-sim only 20 abonnement met een Nokia toestel. Ik wil niet een heel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-09, 16:38
mvv mvv is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 23
Standaard I phone aanschaffen, tips?

Hallo,
Ik wil binnenkort een I-phone aanschaffen.
Zelf heb ik nu een Hi-sim only 20 abonnement met een Nokia toestel.
Ik wil niet een heel duur abonnement per maand aanschaffen.
Rond de 30-35 euro incl internetbundel.
Iemand een goed advies welk abonnement en provider het beste is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-09, 16:43
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

iPhone kopen - iPhone Koopadvies en ervaringen op iPhoneclub.nl
Misschien kan je hier iets vinden
  #3  
Oud 04-01-09, 16:43
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvv Bekijk bericht
Hallo,
Ik wil binnenkort een I-phone aanschaffen.
Zelf heb ik nu een Hi-sim only 20 abonnement met een Nokia toestel.
Ik wil niet een heel duur abonnement per maand aanschaffen.
Rond de 30-35 euro incl internetbundel.
Iemand een goed advies welk abonnement en provider het beste is?
Eerst en vooral welkom op het forum. Ik wil je even op de hoogte brengen dat wij een apart forum sectie hebben voor het stellen van zulke vragen. Ik zal deze dan ook verplaatsen maar graag volgende keer even een kleine zoekactie doen alvorens een post te plaatsen.

Mvgr
Undertaxxx
  #4  
Oud 04-01-09, 23:55
Markie Markie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 48
Standaard

De vraag is loopt je abbo wel al af?

Je hebt een paar opties:

Overstappen naar vodafone/KPN/telfort met een unlockte telfoon( kn je gewoon op internet bestellen)
Naar t-mobile. Nadeel gelockte tel, maar wel visual voicemail en 2Mbit internet.

Een losse iphone kopen in het buitenland.

Waar je goed naar moet kijken is de snelheid van het internet. Dat betekend wel dat je niet bij HI moet blijven. Die leveren alleen GPRS. Vodafone leverd het snelste internet, maar heb je weer een data limiet.
  #5  
Oud 05-01-09, 11:28
mvv mvv is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 23
Standaard

Ik denk dat ik dan het beste die van rond de 30 euro per maand kan nemen + internetbundel van 9,95 per maand, zit dan wel op de 40 euro, voorheen betaalde ik maar 20 per maand.
Is wel even het dubbele, lastig....wat ik nu moet doen.
Telefoon in Belgie halen kost nog een paar honderd euro en dan heb je nog geen abonnement. Dus denk beter een abonnement nemen? Maar welke provider is dan het beste?
  #6  
Oud 05-01-09, 16:35
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard

Het allermakkelijkste is om hem gewoon te halen bij T-Mobile,
met het i-150 abonnement, 29,95 per maand voor 150 belminuten
en 150 smsjes en onbeperkt internet...
  #7  
Oud 05-01-09, 18:02
mvv mvv is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 23
Standaard

150 belminuten en 150 smsjes is niet veel, heb nu met sim only 20 iets van 350 belminuten en daar kom ik echt wel aan dus betekent het dat ik rond de 45 euro voor een i phone abonnement moet nemen, dan heb je wel die hoeveelheid belminuten die ik nu ook al heb.
Ben alleen dus duurder uit per maand als ik de i phone aanschaf. Dat is wel minder.

Net in een telecom winkel geweest en zij zeiden dat ik bij Hi kan blijven en die goede internet dekking geeft, maar hierboven las ik dat Hi traag is met internet?
  #8  
Oud 05-01-09, 18:21
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

beste 3G dekking wordt door Vodafone gegeven.
Ook vodafone kent speciale abbo's voor iPhone. verkrijgbaar bij diverse webwinkels.
suc6
  #9  
Oud 05-01-09, 19:11
ivoback ivoback is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 98
Standaard

je kan ook een belminuten only abbo nemen en dan bitesms ???
t is een tip!
  #10  
Oud 17-01-09, 20:55
mvv mvv is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 23
Standaard

Nou ik heb hem gekocht hoor, Iphone 16GB zwart en abonnement van T-mobile.
Geen gedoe met kopen in Belgie enzo, ben er blij mee!
  #11  
Oud 27-01-09, 18:32
SlickNickNL SlickNickNL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Heb heel lang op phoneclub gekeken en lang over nagedacht hoe ik een iphone kon regelen. Zit nog drie maanden vast aan Vodafone en wist totaal niet of ik bij T-Mobile wilde, of via 2call mijn vodafone abbo verlengen met een iphone, allemaal voor- en nadelen aanverbonden, slecht 3G van T-Mobile, verzekering of niet? Krijg ik een Nokia N96 ipv een iphone terug van reparatie met Actua? etc. etc.

Ik heb vandaag besloten om via The Phone House een T-Mobile abbo + iphone af te sluiten. Krijg de iphone mee naar huis maar moet 3 maanden wachten voordat ik daarmee kan bellen. Heb wel een superstrakke verzekering voor 13e per maand (wel duur maar je krijgt er veel voor).

Nou goed mijn koopadvies voor iemand in hetzelfde situatie is dus TPH + verzekering (wat ik gedaan heb), of gewoon T-mobile + geen verzekering, of kopen in Belgie met een Vodafone Super Sim only abbo. Als je voor de derde optie kiest heb ik gehoord dat je misschien via P&V in Belgie je iphone kan verzekeren.

My 0.02 cents worth....
Veel geluk met je nieuwe iphone!
  #12  
Oud 06-02-09, 20:38
ch40ss ch40ss is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SlickNickNL Bekijk bericht
Heb heel lang op phoneclub gekeken en lang over nagedacht hoe ik een iphone kon regelen. Zit nog drie maanden vast aan Vodafone en wist totaal niet of ik bij T-Mobile wilde, of via 2call mijn vodafone abbo verlengen met een iphone, allemaal voor- en nadelen aanverbonden, slecht 3G van T-Mobile, verzekering of niet? Krijg ik een Nokia N96 ipv een iphone terug van reparatie met Actua? etc. etc.

Ik heb vandaag besloten om via The Phone House een T-Mobile abbo + iphone af te sluiten. Krijg de iphone mee naar huis maar moet 3 maanden wachten voordat ik daarmee kan bellen. Heb wel een superstrakke verzekering voor 13e per maand (wel duur maar je krijgt er veel voor).

Nou goed mijn koopadvies voor iemand in hetzelfde situatie is dus TPH + verzekering (wat ik gedaan heb), of gewoon T-mobile + geen verzekering, of kopen in Belgie met een Vodafone Super Sim only abbo. Als je voor de derde optie kiest heb ik gehoord dat je misschien via P&V in Belgie je iphone kan verzekeren.

My 0.02 cents worth....
Veel geluk met je nieuwe iphone!
ik zit ook in de situatie dat ik nog 3 maanden aan vodafone vastzit als ik mijn simonly nu opzeg. Nu wil ik het mijn abbo waarschijnlijk ook verlengen met iphone/ vodafone 300. Maar heb je daar nog naar geinformeerd bij 2call hoe dat zit met verlengen?
  #13  
Oud 06-02-09, 20:51
SlickNickNL SlickNickNL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Verlengen via 2call zou geen probleem moeten zijn, dat was ik ook eerst van plan.

Als ik het goed begrijpt:
- Je bestelt via 2call, stuurt contract + gegevens op + betaalt ongeveer 100 euro voor je iphone (simlockvrij).
- Wordt over ongeveer 3 werkdagen geleverd.
- Stop je je huidige sim only simcard daarin
- Meteen gebruiken en bellen want je hebt met vodafone verlengd.
- Wel uitkijken dat je zorgeloos internet hebt.
- Wel uitkijken verzekering 2call ivm natura vergoeding (Nokia N96 waarschijnlijk)

Ik heb het bovenstaande NIET gedaan, dus kan niet garanderen dat het zo loopt. Denk er eerst goed over na, voordat je beslist. Ik heb toch via TPH + T-Mobile + Lifeline een iphone gekregen. Ben super blij!

Trouwens,

Als je het doet zoals ik, dan heb je geen toegang tot T-mobile voor 3 maanden. Vele applicaties werken alleen met een internet verbinding dus je moet dan wel Wi-Fi bereik hebben.

Mijn top 6 applicaties trouwens
- VNC Mocha Lite - Mijn computer op afstand bedienen
- Remote - iTunes op afstand bedienen
- Shazam - Nummers herkennen.
- Bloomberg
- Nimbuzz
- SitorSquat
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 15:02
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu CrazyMike iPhone algemeen 1 19-03-11 16:38
Iphone aanschaffen sanrox Koopinformatie Nederland 1 05-11-10 17:58
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? seevinck Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 12:18
iphone aanschaffen endZORRRR Archief 3 10-02-10 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.