iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Beste manier om iPhone 3G 8GB te kopen? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/28319-beste-manier-om-iphone-3g-8gb-kopen.html)

Dazzle 10-01-09 23:43

Beste manier om iPhone 3G 8GB te kopen?
 
Hallo,

Ik wil een iPhone 3G 8GB kopen, ik wil er max 375 voor geven (iets hoger mag, lager is natuurlijk beter! :p)

Weet iemand waar ik hem NIEUW, voor deze prijs kan krijgen?

Dazzle. :D

sacul 10-01-09 23:54

Zwitserland, UK, USA,...

Waarom kopen jullie in ned niet gewoon een iPhone met abo?

Colpaert 11-01-09 00:00

Abo's zijn te duur :p gelukkig hebben wij daar in België geen last van en betalen we massa's voor een iPhone lol

Vandaag nog op de radio gehoord dat de iPhone de hype van 2008 was ook in belgie, maar dat de prijs toch wel omlaag mag voor deze hype.

Gilliam 11-01-09 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 242393)
Abo's zijn te duur :p

Je moet een abbo nemen bij je iPhone anders heb je er weinig aan of ben je nog duurder uit :).

Dazzle 11-01-09 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 242398)
Je moet een abbo nemen bij je iPhone anders heb je er weinig aan of ben je nog duurder uit :).

Als ik er eentje van het forum koop, of vanaf marktplaats. Dan heb ik er toch geen abbo bij? En zo te zien is het dan rond de 375 euro, maar, ik vertrouw nooit Marktplaats enzo, als ik hem kan ophalen bij iemand, waar moet ik dan op letten? :rolleyes:

Colpaert 11-01-09 00:34

Je let best op alles wat je ervoer weet. Je kan de FW controleren. Je moet zien hoe het met de staat van het scherm gesteld is. Hoe met de staat van de iPhone zelf(achteraan, knoppen, enz...) Kijk of het doosje in orde is en dergelijke. Zaken genoeg om op te letten.

Dazzle 11-01-09 00:38

Oke, bedankt. Ik denk dat ik er dat eentje moet aanschaffen via het forum voor 375 euro, maar in de winkel kosten ze zo 500 euro voor simlockvrij.. hoe kunnen mensen het hier voor 375 euro dan wegdoen?

Colpaert 11-01-09 00:42

iPhones in de UK kosten daar een pak minder dan hier. Mensen die hem dan daar kopen en hier verkopen aan een lagere prijs dan in de winkels in belgie en nederland. Natuurlijk zullen deze dan ook wel wat winst maken. Natuurlijk kan het ook zijn dat de gsm hier als nieuw aangeboden wordt, maar dat helemaal niet is.

bako 11-01-09 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dazzle (Bericht 242425)
Oke, bedankt. Ik denk dat ik er dat eentje moet aanschaffen via het forum voor 375 euro, maar in de winkel kosten ze zo 500 euro voor simlockvrij.. hoe kunnen mensen het hier voor 375 euro dan wegdoen?

wat je het best kunt doen is een laptop mee nemen met itunes er op
ga dan naar die persoon waarvan je hem wild kopen toe en stop de iphone in je laptop ziet itunes hem niet
niet doen! kan een neppe iphone zijn
en voor 375 euro een 3g iphone kopen is bijna onmogelijk op iphoneclub.nl staat wel een advertentie van 1 van 350 euro maar die zullen denk ik wel weg zijn
kan altijd proberen natuurlijk

venereaz 12-01-09 13:50

375 lijkt me doenbaar, ikzelf heb mijn 16 gig voor 400€ gekocht, nieuw uit USA.

ivoback 12-01-09 21:56

ja ik betaal nu 400 euro voor een 8gb uit uk inc. verzendkosten. kan makkelijk:P
maar dan moet je wel buitenlandse contacten hebben of vakantie.

bako 12-01-09 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door venereaz (Bericht 242900)
375 lijkt me doenbaar, ikzelf heb mijn 16 gig voor 400€ gekocht, nieuw uit USA.

ik heb zelf ook een 1g iphone voor 410 euro uit de usa maar ik had het over een 3g
1g is mogelijk
ik zou er 1 van dit forum afhalen
lijkt me meer betrouwbaar dan marktplaats of ebay ofzo

venereaz 13-01-09 10:47

mijne is een 3G ;)

Colpaert 13-01-09 10:52

Misschien kunnen we er een wedstrijd van maken en kunnen we zoeken achter de goedkoopste iPhone op het internet. Als je eentje vind van 175 € koop ik hem direct :p lol

Cherrim 13-01-09 17:35

Tja, als je nu echt een goedkope en veilige iPhone voor die prijs wilt moet je naar Londen Mac Store gaan daar zijn ze nu tussen de 300 euro en 400 euro omgerekend. Ik ben vorig weekend daar geweest en heb er een iMac gekocht en dat schilde met de zelfde in 's-Hertogenbosch Mac Store zo'n 400 euro. Maarja als je er speciaal heen moet voor de iPhone wordt die nog wel duurder omdat de reis etc. moet betalen. Ik was er omdat ik tickets van State A Line boot had gekregen van NL naar EN. Zodoende ben ik daar ook achtergekomen. (TIP. Als je gaat wissel daar je euro naar pond schild veel geld ipv dat je het in NL doet.)

Londonforever 13-01-09 21:00

Je kan altijd met de eurostar gaan en dan jongerentarief nemen als je nog geen 27 bent. Dan kan je voor 70/75 euro op en neer. Wel tijdig plannen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.