iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone niet op voorraad? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/28405-iphone-niet-op-voorraad.html)

Tim14ww 12-01-09 19:20

Iphone niet op voorraad?
 
Oke, heb dus zondag een Iphone 3G 16GB zwart besteld bij de belcompany (internet)

Volgens de belcompany is het zo, voor 3 uur besteld, volgende dag in huis, maar doordat het weekend is zou ik hem dus eigenlijk dinsdag (morgen) krijgen.

Ik krijg dus zojuist een Mailtje dat de Iphone niet op voorraad is?!

Iemand dit ook meegemaakt? En heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat ze deze weer binnen krijgen??

MvG,

Tim

Maaike_20 12-01-09 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tim14ww (Bericht 243049)
Oke, heb dus zondag een Iphone 3G 16GB zwart besteld bij de belcompany (internet)

Volgens de belcompany is het zo, voor 3 uur besteld, volgende dag in huis, maar doordat het weekend is zou ik hem dus eigenlijk dinsdag (morgen) krijgen.

Ik krijg dus zojuist een Mailtje dat de Iphone niet op voorraad is?!

Iemand dit ook meegemaakt? En heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat ze deze weer binnen krijgen??

MvG,

Tim

In de winkels nog volop.
Ben er toevallig vanmiddag geweest, maar denk dat ik nu via internet ga bestellen.
Zullen ze niet eerst de voorraad aanbreken?

Ff vraagje:
Welk abonnement heb je?
Het relax 300 met gratis internet voor €29,50 in de maand?
Dat 24 maanden 100%web n walk plus; als je dat hebt, staat er zwart op wit dat het werkelijk gratis is die 24 maanden?
Na alles wat ik heb gehoord via mail, telefoon en in de winkel twijfel ik een beetje, jij bent "ervaringsdeskundige" min of meer dus kun je er wat duidelijkheid over geven?

Tim14ww 12-01-09 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maaike_20 (Bericht 243074)
In de winkels nog volop.
Ben er toevallig vanmiddag geweest, maar denk dat ik nu via internet ga bestellen.
Zullen ze niet eerst de voorraad aanbreken?

Ff vraagje:
Welk abonnement heb je?
Het relax 300 met gratis internet voor €29,50 in de maand?
Dat 24 maanden 100%web n walk plus; als je dat hebt, staat er zwart op wit dat het werkelijk gratis is die 24 maanden?
Na alles wat ik heb gehoord via mail, telefoon en in de winkel twijfel ik een beetje, jij bent "ervaringsdeskundige" min of meer dus kun je er wat duidelijkheid over geven?

Je betaald €30 euro per maand INCLUSIEF Web n walk plus.

Dan heb je 300 belminuten, maar smsjes voor 0,25 cent.
Ik heb dus een sms bundel van 4,50 erbij gekocht.

Ik betaal dus €34,00 Per maand, Geen aansluitkosten, Gratis Apple Iphone 3G 16GB, Met web n walk plus.

Verder nog vragen?

Morgen dan maar even naar de helpdesk bellen wanneer ze ze weer binnenkrijgen.

Greetz,

Timmeeehhh

Maaike_20 12-01-09 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tim14ww (Bericht 243089)
Je betaald €30 euro per maand INCLUSIEF Web n walk plus.

Dan heb je 300 belminuten, maar smsjes voor 0,25 cent.
Ik heb dus een sms bundel van 4,50 erbij gekocht.

Ik betaal dus €34,00 Per maand, Geen aansluitkosten, Gratis Apple Iphone 3G 16GB, Met web n walk plus.

Verder nog vragen?

Morgen dan maar even naar de helpdesk bellen wanneer ze ze weer binnenkrijgen.

Greetz,

Timmeeehhh

Hoi Tim,

Bedankt voor je reactie.
Wat ik je nog wil vragen, die smsjes die je gekocht hebt he, je betaalt daarvoor toch 6 maanden €4,50 en dan de resterende 18 maanden €9,95?
Tenminste, zo is het mij uitgelegd...
Ik zit erover te denken om het toch maar af te sluiten.
de €29,50 van dit abonnement is 5 euro minder dan mijn huidige abbo dus zal ik er bij iets (dan bedoel ik dit abbo van €29,50 plus een bundel van €9,95 aan sms) bij moeten leggen, ben dus bij iets nieuws 5 euro per maand duurder uit, zoals ik het nu even berekend heb.

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Maaike_20 13-01-09 15:38

Tim,

Ondertussen je Iphone en contractpapieren al in bezit?
Zo ja, zou je dan je bevindingen kunnen posten?

Tim14ww 13-01-09 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maaike_20 (Bericht 243166)
Hoi Tim,

Bedankt voor je reactie.
Wat ik je nog wil vragen, die smsjes die je gekocht hebt he, je betaalt daarvoor toch 6 maanden €4,50 en dan de resterende 18 maanden €9,95?
Tenminste, zo is het mij uitgelegd...
Ik zit erover te denken om het toch maar af te sluiten.
de €29,50 van dit abonnement is 5 euro minder dan mijn huidige abbo dus zal ik er bij iets (dan bedoel ik dit abbo van €29,50 plus een bundel van €9,95 aan sms) bij moeten leggen, ben dus bij iets nieuws 5 euro per maand duurder uit, zoals ik het nu even berekend heb.

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Hoi maaike,
Nee, voor de sms bundel betaal je gewoon 2 jaar 4,95 per maand (ik dan, je kan ook een grotere bundel kopen natuurlijk)

Dus in totaal betaal ik 2 jaar €34,95.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maaike_20 (Bericht 243342)
Tim,

Ondertussen je Iphone en contractpapieren al in bezit?
Zo ja, zou je dan je bevindingen kunnen posten?

Ik heb zojuist toen ik uit school kwam de Klantenservice gebeld, en te horen gekregen dat de Iphone's dus inderdaad uitverkocht waren, en dat ze donderdag een nieuwe lading binnenkrijgen. Ik krijg de Iphone Vrijdag of zaterdag (waarschijnlijk vrijdag) binnen.

Ik weet niet of je hier op wil wachten? Want dan kan ik wel fotos voor je maken etc.?

Laat het maar even weten.

Greetz,

Timmeeh

Leonk 13-01-09 16:14

ik heb vorige week een iphone besteld bij 2call.nl (levertijd binnen 3 werkdagen) krijg ik een dag later een mail dat de iphone op is en dat de verwachte levertijd tussen de 5-10 werkdagen zal zijn.

Ik heb mijn huidige vodafone abonnement verlengd. 150 belminuten/300 sms (sms blox 2 euro maar 100% korting 2jaar) abo is 22,50 (18 euro aktie 2 jaar) + zorgeloos internet 9,50 (1e 6 maanden 4,50) betaal wel bijna 300,- bij voor de 16Gb zwarte iphone maarja dat krijg je als je niet naar tmobile wil

hopelijk word mijn iphone deze week geleverd.

totaal 22,50 per maand na 6 maanden 27,50 per maand

Maaike_20 13-01-09 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leonk (Bericht 243355)
ik heb vorige week een iphone besteld bij 2call.nl (levertijd binnen 3 werkdagen) krijg ik een dag later een mail dat de iphone op is en dat de verwachte levertijd tussen de 5-10 werkdagen zal zijn.

Ik heb mijn huidige vodafone abonnement verlengd. 150 belminuten/300 sms (sms blox 2 euro maar 100% korting 2jaar) abo is 22,50 (18 euro aktie 2 jaar) + zorgeloos internet 9,50 (1e 6 maanden 4,50) betaal wel bijna 300,- bij voor de 16Gb zwarte iphone maarja dat krijg je als je niet naar tmobile wil

hopelijk word mijn iphone deze week geleverd.

totaal 22,50 per maand na 6 maanden 27,50 per maand

Dat is ook een mooi abonnement, alleen zijn de kosten dan voor mij te hoog over 2 jaar genomen. Reden daarvoor is dat ik recent helemaal ben vergestapt op apple; zowel Imac als Macbook
Denk dat ik vanaaf of morgen ga bestellen bij belcompany.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tim14ww (Bericht 243353)
Hoi maaike,
Nee, voor de sms bundel betaal je gewoon 2 jaar 4,95 per maand (ik dan, je kan ook een grotere bundel kopen natuurlijk)

Dus in totaal betaal ik 2 jaar €34,95.



Ik heb zojuist toen ik uit school kwam de Klantenservice gebeld, en te horen gekregen dat de Iphone's dus inderdaad uitverkocht waren, en dat ze donderdag een nieuwe lading binnenkrijgen. Ik krijg de Iphone Vrijdag of zaterdag (waarschijnlijk vrijdag) binnen.

Ik weet niet of je hier op wil wachten? Want dan kan ik wel fotos voor je maken etc.?

Laat het maar even weten.

Greetz,

Timmeeh

Tof dat je het ff laat weten.
Dat van die foto's geloof ik wel;)
Denk dat ik dan morgen mijn bestelling ga plaatsen.
Dan neem ik er ook onbeperkt sms bij, dan moet ik wel 5 euro meer betalen dan dat ik nu doe bij mijn abbo, maar dat heb ik er voor over:D

Tim14ww 13-01-09 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maaike_20 (Bericht 243446)
Tof dat je het ff laat weten.
Dat van die foto's geloof ik wel;)
Denk dat ik dan morgen mijn bestelling ga plaatsen.
Dan neem ik er ook onbeperkt sms bij, dan moet ik wel 5 euro meer betalen dan dat ik nu doe bij mijn abbo, maar dat heb ik er voor over:D


haha ok :)

Laat het wel ff weten hoe dat het verloopt ziet etc;)
Ow, als je hem vanavond besteld zul je hem dus waarschijnlijk ook vrijdag/zaterdag in huis hebben.

Greetz,

Timmie

Maaike_20 13-01-09 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tim14ww (Bericht 243454)
haha ok :)

Laat het wel ff weten hoe dat het verloopt ziet etc;)
Ow, als je hem vanavond besteld zul je hem dus waarschijnlijk ook vrijdag/zaterdag in huis hebben.

Greetz,

Timmie

Het is nu al na 5, dus dat zal niet meer lukken.
Ben al wel helemaal overtuigd...
Zijn echt super die dingen.
Moet alleen nog kijken voor de accessoires, dock etc...
En natuurlijk me even verdiepen hoe alles precies werkt.
Had vanmiddag ook nog ruzie met dat ding in de winkel :p:eek:

Edit: @Leon:
Heb je er al zicht op wanneer je Iphone binnenkomt?
Ben wel benieuwd hoor!
Ik maak nu eerst wat samenvattingen voor tentamens af en dan mag ik daarna aan bestellen.
Ben ook benieuwd wat Tim van zijn Iphone vindt..!

Leonk 14-01-09 13:14

kreeg de 8e een mail dat het 5-10 werkdagen kan duren nog.

dus in het ergste geval de 21e .

check ieder half uur mijn mail of de iphone misschien al verzonden is maar tot op heden niets.

Leonk 14-01-09 15:03

zojuist een mail ontvangen dat de iphone is verstuurd en dat ik hem binnen 1 dag ontvang.

jammer dat het niet binnen de 3 dagen lukte (dat was de levertijd toen ik bestelde) maar 6 dagen is ook nog wel te overzien.

ben erg benieuwd

Maaike_20 14-01-09 15:25

Netjes, dan heb je hem morgen dus in bezit.
Ik had een mooie aanbieding gezien net op gesmeasy.nl
Dus ik wilde bellen, waren om 2 uur pas weer open.
Is heel die aanbieding ineens van de site af...Was met vodafone, dus ik dacht, ideaal, meteen verlengen, hoef ik ook niet te wachten tot april wanneer mijn huidige abonnement afloopt.
Tsja, weer pech.
Maar...
Ze zijn nu een aanbieding voor me aan het samenstellen...word zo teruggebeld.
Ik ben benieuwd

Tim14ww 14-01-09 19:31

@Maaike

Al iets gehoord?

Maaike_20 14-01-09 21:15

Jazeker iets gehoord.
Ik ben eruit...heb nog tot morgen om erover te denken, maar denk wel dat ik het doe.
Kan kosteloos mijn abonnement verlengen naar:
Vodafone 35 voor €28,- per maand
Ik krijg daarbij:
Zwarte Iphone 3g, 8gb, mijn Iphone is voor "normaal" gebruik, ik ga niets echt downloaden etc...dus dit is toereikend genoeg. Ik ga niet meer voor de witt 16 gb omdat ik heb gelezen dat die gevoelig is voor haarscheurtjes.

Verder:
- 24 maanden lang gratis sms voordeel (er wordt nog gekeken of ze me sms zorgeloos gratis kunnen aanbieden wegens een fout op de site:p)
- 6 maanden, misschien een jaar lang zorgeloos internet voor €4,50, resterende tijd voor €9,95

Dus voor ff grofweg gezegd, €37,- in de maand ben ik gesteld en als ik matig in de sms kan ik hiermee wel toekomen!

sannie58 15-01-09 09:30

Ik zat ook jullie berichten zo een beetje te volgen maar je kan toch ook gewoon bitesms installeren, dan betaal je maar 6 cent per sms

Maaike_20 15-01-09 09:43

Als je er dan 100 stuurt net als ik, makkelijk in ongeveer 5 dagen kan doen, is dat al 6 euro.
Tel uit je winst wanneer je er ongeveer 800 stuurt...:D
Ik ga wel wat meer mailen denk ik.

sannie58 15-01-09 10:24

tjsaaa,...dan zou ik inderdaad zeggen, bestellen die handel en wat meer mailen,....(eventueel kan je ook nog msn aanzetten of meer krabbelen op dat gare heifs)

succes

Maaike_20 15-01-09 11:26

Hyves en msn...is verleden tijd hoor...haha...
Daar heb ik geen tijd voor.
Maarre gaat best goed komen met die Iphone


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.