//

Iphone 3g kopen: help!

Iphone 3g kopen: help! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) (sorry voor het lange bericht) Beste, even voor alle duidelijkheid: ik beschik niet over een iphone, en ik beschik over een pc een vriendin van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-09, 02:02
bramtinmokum bramtinmokum is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Exclamation Iphone 3g kopen: help!

(sorry voor het lange bericht)

Beste,
even voor alle duidelijkheid: ik beschik niet over een iphone, en ik beschik over een pc

een vriendin van me gaat in de paasvakantie naar de states.
hierbij kwam ik op het idee dat zij vanuit nyc een iphone 3g kon meebrengen.
aangezien deze daar zo goedkoop is.

toen ben ik beginnen researchen naar abbonementen hier, etc.
maar na in veel forums af te dwalen enkele avonden, ben ik niet veel wijzer geworden.
en ik weet niet eens of de informatie die ik heb, wel helemaal correct is.
(dit is omdat ze elkaar overal tegen spreken)

op deze moment ga ik ervanuit dat de iphone 3g niet mogelijk te kopen is in amerika zonder dat je een abbonement aansluit en zonder een social security number..

dus nu stel ik me enkele vragen:
-is het nu mogelijk of niet om deze in amerika te kopen?
-moeten er dan taxen op betaald worden aan de luchthavens?
-waar koop ik deze daan best in belgie?
-kan ik dan een abbonement nemen om te telefoneren en smsen bij proximus, aangezien ik nu
al proximus pay&go generation ben, zou ik dit dan kunnen houden? of moet ik dan
veranderen naar mobistar of iets anders?
-en hoe zit het nu met internet? ben ik verplicht om een internet abbonement aan te schaffen
of is het mogelijk om GRATIS van thuis uit te internetten als ik een draadloze
netwerkverbinding heb? (ik vind het niet zo erg als ik buiten huis niet kan internetten)
-ALS dit mogelijk is, moet ik dan nog betalen voor te internetten etc...?

zoals jullie zien, heb ik nog veel vragen, maaar ik hoop echt dat jullie mij hierbij een handje kunnen helpen.. want ik ben het zoeken beu!

MVG, Bram
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-09, 12:01
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

-is het nu mogelijk of niet om deze in amerika te kopen?

Het is wel mogelijk, alleen moet je een vriend of kennis uit Amerika het abbonement af laten sluiten, en die moet vervolgens het abbonnement afkopen, uiteindelijk is het even duur.


-moeten er dan taxen op betaald worden aan de luchthavens?
?

Deze moeten wel worden betaald, maar als je slim bent stuur je de verpakking etc. met de post naar Nederland en doe je net alsof je je iphone al had, dus gebruiken als mp3 speler in het vliegtuig etc.

-is het nu mogelijk of niet om deze in amerika te kopen?

-waar koop ik deze daan best in belgie?

Je kan dit bij een willekeurige MOBISTAR winkel kopen, dit heb ik zelf ook gedaan en raad ik je dus ook van harte aan. Je hoeft geen abbonnemnt af te sluiten en de iphone is simlockvrij.

-en hoe zit het nu met internet? ben ik verplicht om een internet abbonement aan te schaffen
of is het mogelijk om GRATIS van thuis uit te internetten als ik een draadloze
netwerkverbinding heb? (ik vind het niet zo erg als ik buiten huis niet kan internetten)

Je kan thuis gewoon via je Wi-Fi internetten, dit kost je niks. ALs je geen internet abonnemnt afsluit kun je niet buitenshuis internetten(of je wilt telefoontikken).

Ik hoop dat je vragen zijn beantwoord.
  #3  
Oud 02-02-09, 18:48
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

@ Nanneman, wanneer heb jij de iPhone gekocht in België???? en hoe zit het met de voorraad.

Aankomende zaterdag ga ik een dagje naar Antwerpen (zit toch in de buurt wegens een familie uitje) en wil daar een iPhone 3G aanschaffen.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kopen freewilly134 Koopinformatie Nederland 1 22-10-10 19:39
iPhone 3G kopen St33n Koopinformatie Nederland 1 09-03-10 18:37
Iphone kopen Danz Koopinformatie Nederland 12 21-02-10 21:34
Iphone 2 kopen Beaux Archief 7 29-05-08 15:22
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.