iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Nieuwe iPhone (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/31414-nieuwe-iphone.html)

injectx 13-03-09 23:12

Nieuwe iPhone
 
Hoi! :cool:

Aangezien dit niet echt een vraag is, dacht ik dat dit meer in de chat zou thuishoren. Dus bij deze:

Binnenkort (19 maart) loopt mijn abbo bij T-Mobile af en mag dan gratis een iPhone 3G 16GB uitzoeken. Nu had ik ook gelezen dat dinsdag (17 maart), Apple iPhone firmware 3.0 introduceert. Hoe groot zou de kans zijn dat er tegelijk een nieuwe iPhone geintroduceerd/aangekondigd wordt? En zo ja, hoelang zou het duren voordat deze in Nederland uit is?

Met andere woorden: kan ik beter wachten tot er een nieuwe iPhone uitkomt of gewoon voor de huidige 16GB gaan?

Alvast bedankt :)

Destiny 13-03-09 23:18

Er zijn geruchten dat de nieuwe iPhone in Juni wordt aangekondigd. Tevens topic verplaatst.

apotheosis 14-03-09 01:48

Aan de topicstarter;tis toch heel simpel niet;hoeveel geld heb je ervoor over voor een gsm/iphone???
Als je bv niet meer dan 400 euro wil geven denk ik al niet je de nieuwe iphone zal kunnen kopen omdat ik denk deze terug ong dezelfde prijs nieuw zal zijn zoals nu het geval is.

De nieuwe iphone zal ook normaal gezien flashplayer hebben,niet onbelangrijk want nu gebeurt het af en toe wel eens ik bepaalde pagina's niet openkrijg of tezien krijg doordat er geen flashplayer opzit of ist nu adobeplayer,tis allesins iets in die richting ;),kan de naam niet uit elkaar halen.

Dat er een nieuwe iphone zal komen dat weet je op voorhand al maar die geruchten zijn nog steeds niet bevestigd of de nieuwe iphone echt zal te koop zijn of zal uitkomen in juni,das nog steeds helaas niet bevestigd want ik zou'em ook willen kopen dan ;).

Ik heb nu de 3g 2de hands gekocht aan 390 euro,8maanden oud,mankeert helemaal nietske aan en ben er allesins zeer tevreden van.Persoon die hem verkocht had deze ook in eigen land gekocht(belgie) dus das ook nog eens een voordeel mocht er ooit wat aan mankeren,ik moet niet ver gaan en er is nog garantie op ;).

Ik durf geen 400 euro geven aan een iphone waar geen garantie meer op is.

Maar in nederland zit je dus altijd echt vast aan een abbonement??Das echt schandalig vind ik.In belgie kan je deze zo los kopen en das natuurlijk een luxe vind ik want ik moet van abbonementen niets meer weten.

injectx 14-03-09 02:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 266136)
Aan de topicstarter;tis toch heel simpel niet;hoeveel geld heb je ervoor over voor een gsm/iphone???
Als je bv niet meer dan 400 euro wil geven denk ik al niet je de nieuwe iphone zal kunnen kopen omdat ik denk deze terug ong dezelfde prijs nieuw zal zijn zoals nu het geval is.

De nieuwe iphone zal ook normaal gezien flashplayer hebben,niet onbelangrijk want nu gebeurt het af en toe wel eens ik bepaalde pagina's niet openkrijg of tezien krijg doordat er geen flashplayer opzit of ist nu adobeplayer,tis allesins iets in die richting ;),kan de naam niet uit elkaar halen.

Dat er een nieuwe iphone zal komen dat weet je op voorhand al maar die geruchten zijn nog steeds niet bevestigd of de nieuwe iphone echt zal te koop zijn of zal uitkomen in juni,das nog steeds helaas niet bevestigd want ik zou'em ook willen kopen dan ;).

Ik heb nu de 3g 2de hands gekocht aan 390 euro,8maanden oud,mankeert helemaal nietske aan en ben er allesins zeer tevreden van.Persoon die hem verkocht had deze ook in eigen land gekocht(belgie) dus das ook nog eens een voordeel mocht er ooit wat aan mankeren,ik moet niet ver gaan en er is nog garantie op ;).

Ik durf geen 400 euro geven aan een iphone waar geen garantie meer op is.

Maar in nederland zit je dus altijd echt vast aan een abbonement??Das echt schandalig vind ik.In belgie kan je deze zo los kopen en das natuurlijk een luxe vind ik want ik moet van abbonementen niets meer weten.

Allereerst, bedankt voor je antwoord.

Ten tweede, heb ik ergens een geldbedrag genoemd?
Ik krijg de iPhone 3G 16GB gratis als ik over 6 dagen mijn abbo. verleng.
Los kopen zou ik het nooit doen denk ik.

Maar ik denk zelf ook wel dat het nog even gaat duren voordat hij uit is (in Nederland). Sowieso is juni een gerucht, en dan hangt het er nog vanaf wanneer T-Mobile hem hier introduceert.

Van die flash player klopt dat zou wel leuk zijn als dit op de nieuwe iPhone als feature zou zitten. Maar sindsdien ik de telefoon vooral ga gebruiken om onderweg bus/trein tijden, nieuws, en blackboard ga gebruiken, denk ik niet dat de flash functionaliteit zó essentieel voor mij als gebruiker is.

Ik denk dus dat ik gewoon voor de huidige 3G ga.

apotheosis 14-03-09 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door injectx (Bericht 266142)
Allereerst, bedankt voor je antwoord.

Ten tweede, heb ik ergens een geldbedrag genoemd?
Ik krijg de iPhone 3G 16GB gratis als ik over 6 dagen mijn abbo. verleng.
Los kopen zou ik het nooit doen denk ik.

Maar ik denk zelf ook wel dat het nog even gaat duren voordat hij uit is (in Nederland). Sowieso is juni een gerucht, en dan hangt het er nog vanaf wanneer T-Mobile hem hier introduceert.

Van die flash player klopt dat zou wel leuk zijn als dit op de nieuwe iPhone als feature zou zitten. Maar sindsdien ik de telefoon vooral ga gebruiken om onderweg bus/trein tijden, nieuws, en blackboard ga gebruiken, denk ik niet dat de flash functionaliteit zó essentieel voor mij als gebruiker is.

Ik denk dus dat ik gewoon voor de huidige 3G ga.

Hetgeen ik altijd al heb geweten is dat als je een abbo neemt je uiteindelijk meer betaald voor je iphone en ik zit niet graag vast aan een provider.;)

injectx 14-03-09 02:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 266147)
Hetgeen ik altijd al heb geweten is dat als je een abbo neemt je uiteindelijk meer betaald voor je iphone en ik zit niet graag vast aan een provider.;)

Hmm.. dat weet ik niet zeker.

Als ik een iPhone abbo(150) neem bij T-Mobile betaal ik 2 jaar lang 30 euro per maand. 30(euro) x 24(maanden) = 720 euro. De iPhone 16GB nieuw zou kopen ben ik ook ongeveer deze prijs kwijt. Plus ik kan met het abbo 2 jaar lang gratis internetten én 150minuten én 150smsjes per maand gratis.
Ik ben het met je eens dat 390 euro goedkoop is en dat je dan zelf een goedkoper(?) abbo kunt pakken maar of met abbo nou echt duurder is?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.