//

Iphone 3.0 ?

Iphone 3.0 ? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Welkom op iPhoneclub! Persoonlijk zou ik even wachten, omdat ik heb het idee dat er toch wat "nieuws" gaat komen. Bovendien zal de nieuwe iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 30-04-09, 15:41
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Welkom op iPhoneclub!

Persoonlijk zou ik even wachten, omdat ik heb het idee dat er toch wat "nieuws" gaat komen. Bovendien zal de nieuwe iPhone niet meer zo lang op zich laten wachten lijkt me.

Ik snap natuurlijk dat je hem graag wilt, maar het ligt er net aan: Ben je een type die altijd het nieuwste model wilt, of heb je geduld. Denk er natuurlijk aan dat providers ook van hun voorraad af willen, en dit kan in je voordeel werken.

Veel succes!

Gregor Biljardt
__________________
Werkzaam bij MediaWaaier in Zutphen. Ontwikkeling van iPhone, iPad (en eventueel ook Android) apps.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 30-04-09, 16:14
Kidas27 Kidas27 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Eerlijk gezegd ik heb zeker geduld als de nieuwere versie veel beter is. Maar geduld tot een bepaalde punt. Juni loopt mijn abonnement af. Hmm ja kijk als het juli augustus in Nederland is geen probleem. Daarom wilde ik weten hoe lang het duurde voordat het hier kwam.

Als het maar niet straks pas in november is. Verder ja denk je dat de Iphone abonnement nog zullen bestaan. Want die zijn opdit moment ook heel aantrekkelijk.
  #43  
Oud 30-04-09, 16:19
ImpulSje ImpulSje is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat Apple op dit moment bezig zou zijn met het zoeken van leveranciers voor het nieuwe model iPhone.

Als dit proces is afgerond zal het zeker nog 1/1.5 jaar kunnen duren voordat het nieuwe toestel er ook daadwerkelijk is.
  #44  
Oud 30-04-09, 16:51
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Ten eerste: dit topic bestaat al. (zoekfunctie gebruiken aub, nix persoonlijks) Iphone 3.0 heet het (ben net even te druk om de linkt te zoeken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ImpulSje Bekijk bericht
Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat Apple op dit moment bezig zou zijn met het zoeken van leveranciers voor het nieuwe model iPhone.
  1. Ik ben altijd skeptisch ten opzichte van mensen die iets uit betrouwbare bron vernomen (reflex sorry)
  2. Apple is altijd opzoek naar nieuwe leveranciers voor nieuwe modellen van alle producten. That's how they keep ahead of the game.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ImpulSje Bekijk bericht
Als dit proces is afgerond zal het zeker nog 1/1.5 jaar kunnen duren voordat het nieuwe toestel er ook daadwerkelijk is.
Dat klinkt logisch en realistisch (zie mijn posts in het oorspronkelijke iPhone 3.0 topic)
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #45  
Oud 30-04-09, 17:02
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Zullen we het gewoon allemaal even afwachten. Er is nog niks concreets bekend over de (eventuele) nieuwe iPhone. Gewoon even geduld hebben
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #46  
Oud 30-04-09, 17:43
Glennvd Glennvd is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik dacht net hetzelfde als jouw deze week, ben nu een trotse iphone 3g bezitter sinds een uurtje ^^
  #47  
Oud 30-04-09, 18:32
Kidas27 Kidas27 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Haha ja ik denk dat ik toch dan nu al ga kopen. Want wachten voor uiteindelijk straks niks heeft ook geen nut. hmmm mag ik nog even vragen waar die ene topic waar hierboven over geschreven is precies te vinden is?

Verder is het handig om garantie afte sluiten bij je Iphone.
  #48  
Oud 30-04-09, 23:10
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kidas27 Bekijk bericht
Verder is het handig om garantie afte sluiten bij je Iphone.
Je bedoelt zeker verzekeren, garantie zit er sowieso al bij
  #49  
Oud 01-05-09, 00:35
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kidas27 Bekijk bericht
Haha ja ik denk dat ik toch dan nu al ga kopen. Want wachten voor uiteindelijk straks niks heeft ook geen nut. hmmm mag ik nog even vragen waar die ene topic waar hierboven over geschreven is precies te vinden is?

Verder is het handig om garantie afte sluiten bij je Iphone.
Iphone 3.0
  #50  
Oud 01-05-09, 00:39
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Persoonlijk zou ik niet wachten. Om te beginnen geef je aan dat je abonnement bijna afloopt. Ik zou die kans nemen om over te stappen naar een Sim Only + Data (evt. Onbeperkt sms) contract. Waarom? Dan betaal je alleen voor wat je gebruikt...

De vraag die je jezelf moet stellen is: wil ik weer 2 jaar voor een 'duur' contract betalen waarbij ik ook ongemerkt eigenlijk 2 jaar voor mijn toestel betaal en daarbij OOK nog belkosten heb? Waarvoor ga ik het toestel gebruiken?

Als je een iphone 3G 16 GB wil bij T-mobile: 26.25 activatie kosten(alleen T-mobile kent zoiets stoms nog) + 44,95 p/m voor 300 min/smsjes ( x24 = €1078.80)
Gefeliciteerd, je hebt nu een Iphone... voor bijna €1100,- en je zit weer 2 jaar veilig bij T-Mobile... Dit is dan inc. evt. bijkomende kosten als je een x over je abonnement gaat enzo.

Als je een iphone los koopt: €479,- of duurder. Je abonnement kan je al ergens voor nog geen €300,- voor 2 jaar op de kop tikken. Moet je wel even voor googlen. Bespaart je toch zo'n 200 euro... en je hebt een simlockvrije telefoon... zonder gezeik van de t-mobile simlock afdeling. Je kan ook 1 jaar abonnement nemen, en dan volgend jaar alsnog die third gen. Iphone kopen als die ondertussen uit is. Maar ik zou er niet teveel van verwachten. Mijn vriendin doet dat al jaren niet... en heeft elke gadget van apple wel in huis staan (na/voordeel van een appstoremanager)

Dit hierboven zijn 2 rekenvoorbeelden wat voor mij de doorslag gegeven heeft om een Iphone 3G simlockvrij te kopen. Ik ging er toch al heen voor mijn auto. Ik ben nu vrij om te wisselen van telefoon. Ik heb geen hoge abonnementskosten meer omdat ik een 'trendy' telefoon wil. En mijn garantie kan ik ook hier in NL regelen. Mijn telefoon heb ik al terugverdiend omdat ik er meerdere doorverkocht heb via marktplaats. Suc6 met je keuze als je nog wat meer wil weten, pm maar.

//verzekeringsverhaal//

Apple geeft standaard garantie, als je een verzekering wil tegen schade e.d. dan kan je dit het beste bij bijv. Interpolis Buiten-de-deur verzekering doen. Kost je als je rabobank klant bent iets van nog geen €9,- p/m en dit dekt heel je gadget winkel die je meesleept buiten de deur. Aangezien ik toch heel wat meesleep... PSP, N95 8gb, digitale camera, 17" samsung laptop, macbook pro 2,93 ghz... en nu ook mijn iphone... Enigste wat ik extra verzekerd heb zijn mijn lenzen voor de camera en de laptop. Kapot, en kan gelijk in de dichtstbijzijnde winkel een nieuwe halen.

Laatst gewijzigd door blackoutzz; 01-05-09 om 00:43. Reden: verzekeringswezen
  #51  
Oud 01-05-09, 00:41
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

//Topics samengevoegd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.