iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Mijn verhaal, advies gevraagd (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/32256-mijn-verhaal-advies-gevraagd.html)

Wijnand Beijer 30-03-09 17:48

Mijn verhaal, advies gevraagd
 
iPhone club,

Ik kan mijzelf helaas nog geen officieel lid noemen maar daar hoop ik met deze topic zo snel mogelijk verandering in te brengen;

Bijna een jaar geleden, sloot ik mij aan bij een 2-jarig KPN met een toestel erbij. Later, mij wat gaan verdiepen in smartphones en ik kwam uiteindelijk uit bij de Blackberry Bold. Ik vind het werkelijk waar een heerlijk toestel omdat ik niet weg ben van touchscreens.

Ik ben altijd al fan geweest van Apple, al vanaf dat ik 12 was werk ik er al mee. Ik ben nu 21. De iPhone was echter iets waar ik me, na slechte ervaringen van andere mensen, niet verder in verdiept heb.

Nu 1 van mijn beste vrienden (waarop er talloze volgden) een iPhone 3G 8GB t-Mobile heeft gehaald, en ik ook zelf met de iPhone heb gespeeld ben ik meer dan overtuigd.

Meer en meer ben ik me gaan verdiepen en de Blackberry has to go. Met pijn in mijn hart welliswaar.

Ik weet dat er vele forums zijn, die ik trouwens ook goed bekeken heb, maar sinds dit toch wel een serieuze aangelegenheid is, wil ik graag persoonlijk van jullie horen:

Wat kan deze jongeman het beste doen? Ik heb een KPN abbonement met internet. En ik wil graag een iPhone 3G (het liefst 16GB wit).


Hit me!

King1987 30-03-09 17:55

Wat is nou eigenlijk je vraag? Of je wel een iPhone moet nemen?
Ja natuurlijk :p en hij werkt perfect met KPN (hi) want dat heb ik ook ;) Tip, koop een simlock vrij toestel fabriek af, heb je nergens zorgen over, kost wat meer, maar dan heb je ook wat en kan je altijd updaten.

daan92 30-03-09 18:16

Snap je vraag ook niet precies... Wil je weten hoe je het om kan zetten?

Wijnand Beijer 30-03-09 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wijnand Beijer (Bericht 272674)
iPhone club,
Wat kan deze jongeman het beste doen? Ik heb een KPN abbonement met internet. En ik wil graag een iPhone 3G (het liefst 16GB wit).


Hit me!

Bv;

- Zelf simlocken
- Toestel uit België enz
- Via Nederlandse site simlockvrij kopen

iScorpio 30-03-09 21:28

Kijk eens op dit forum in de Te Koop aangeboden sectie en ga daar shoppen voor een simlock vrije iPhone ;)

iMario 30-03-09 21:41

Je kan ook gewoon Unlocken, hoor. Uiteraard alleen op Firmware 2.2 en lager, maar de nieuwste firmware kun je er wel weer op zetten d.m.v. een custom firmware.

Vraag je zelf dit: Wil ik meer betalen, maar geen geklooi en altijd kunnen updaten wanneer er een update is (en dus blijven bellen)? Of wil ik minder betalen, maar dan voor een gelockt toestel. Wachttijden zullen wat langer zijn om te updaten, alhoewel, dit niks voorstelt...

Aan jou de keus...

Serena 30-03-09 21:45

Misschien is dit iets voor je?

https://forum.iculture.nl/f41/i...oop-450-a.html

Puck84 01-04-09 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wijnand Beijer (Bericht 272674)
Wat kan deze jongeman het beste doen? Ik heb een KPN abbonement met internet. En ik wil graag een iPhone 3G (het liefst 16GB wit).

  1. Je gaat naar www.mobistar.Be en zoekt de 5 winkels op die voor jou het dichste bij zijn
  2. Je belt deze af om te bevestigen dat ze een witte iPhone in voorraad hebben en indien ja, hoeveel stuks.
  3. Je raced naar deze winkel indien ze een voorraad van witte iPhones hebben > 3 (reken maar dat er 2 verkocht zijn eer jij daar bent)
  4. Je koopt een witte iPhone

apotheosis 02-04-09 03:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 (Bericht 273490)
  1. Je gaat naar www.mobistar.Be en zoekt de 5 winkels op die voor jou het dichste bij zijn
  2. Je belt deze af om te bevestigen dat ze een witte iPhone in voorraad hebben en indien ja, hoeveel stuks.
  3. Je raced naar deze winkel indien ze een voorraad van witte iPhones hebben > 3 (reken maar dat er 2 verkocht zijn eer jij daar bent)
  4. Je koopt een witte iPhone

Tis wel dat de nederlanders de vlamingen nog hebben waar ze terecht kunnen.:p:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.