iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Beste bescherming tegen diefstal en grote schade (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/32420-beste-bescherming-tegen-diefstal-grote-schade.html)

Magger 02-04-09 16:41

Beste bescherming tegen diefstal en grote schade
 
Ik ging er van uit dat de beste verzekering degene bij tmobile was. Ik heb nu echter gelezen dat als je iphone gestolen wordt dat je dan van tmobile wel een nieuwe krijgt maar dat je abo dan ook opnieuw verlengd wordt, en dit mag maar eens per jaar. Dit is iets waar ik natuurlijk niet op zit te wachten (je telefoon zal maar gestolen worden halverwege het 2e jaar zodat je in totaal een 3,5-4 jarig abo overhoudt).
Dan is er nog deze mooie pagina;
iPhone verzekeren, wat zijn de opties? > Artikel > iPhoneclub.nl
Ik ging er van uit dat verzekeren van de iphone niet goed mogelijk was (buiten tmobile) omdat deze niet simlockvrij in nederland te krijgen was. Als dit wel het geval is, is dan een van deze verzekeringen een betere keuze?

Begrijp me niet verkeerd overigens, ik ben niet van plan mijn telefoon kwijt te raken of iets dergelijks, maar een verzekerd gevoel bij een dure telefoon vind ik wel zo fijn zodat ik er niet al te voorzichtig mee hoef te zijn en er gewoon normaal gebruik van kan maken.

apotheosis 02-04-09 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Magger (Bericht 274016)
Ik ging er van uit dat de beste verzekering degene bij tmobile was. Ik heb nu echter gelezen dat als je iphone gestolen wordt dat je dan van tmobile wel een nieuwe krijgt maar dat je abo dan ook opnieuw verlengd wordt, en dit mag maar eens per jaar. Dit is iets waar ik natuurlijk niet op zit te wachten (je telefoon zal maar gestolen worden halverwege het 2e jaar zodat je in totaal een 3,5-4 jarig abo overhoudt).
Dan is er nog deze mooie pagina;
iPhone verzekeren, wat zijn de opties? > Artikel > iPhoneclub.nl
Ik ging er van uit dat verzekeren van de iphone niet goed mogelijk was (buiten tmobile) omdat deze niet simlockvrij in nederland te krijgen was. Als dit wel het geval is, is dan een van deze verzekeringen een betere keuze?

Begrijp me niet verkeerd overigens, ik ben niet van plan mijn telefoon kwijt te raken of iets dergelijks, maar een verzekerd gevoel bij een dure telefoon vind ik wel zo fijn zodat ik er niet al te voorzichtig mee hoef te zijn en er gewoon normaal gebruik van kan maken.

Mja,als ik zie hoeveel dat kost zo'n verzekering,iedere maand zoveel euro's,pf,hebk er echt niet voor over.

Magger 02-04-09 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 274073)
Mja,als ik zie hoeveel dat kost zo'n verzekering,iedere maand zoveel euro's,pf,hebk er echt niet voor over.

Ok, maar ik wel, en ik heb niks aan een reactie zoals deze.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.