iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 3G kopen óf wachten op evt. nieuwe iPhone (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/33447-iphone-3g-kopen-wachten-op-evt-nieuwe-iphone.html)

DennizZ 28-04-09 13:30

iPhone 3G kopen óf wachten op evt. nieuwe iPhone
 
Wat zouden jullie doen.

Ik kan mijn abo vroegtijdig verlengen bij T-Mobile,
Hij loopt 15 september af.
Zou ik wachten op een eventuele nieuwe iPhone,
Of zou ik gewoon de 3G halen.

Op dit moment heb ik een el cheapo Samsung zonder MP3 speler of wat dan ook.

Daros 28-04-09 13:51

Het is een goede telefoon, mocht er 1 Juni een nieuwe aangekondigd worden is het natuurlijk nog maar de vraag of dat hij direct leverbaar word. Daarnaast zijn er weinig dingen aan de 3G die verbeterd moeten worden.. Tenminste hardwarematig.

Puck84 28-04-09 13:51

Wel ten eerste welkom op het forum :)

Ten tweede zou ik je er op willen wijzen dat er een redelijke goede zoekfunctie hier is en dat de moderators graag hebben dat je die ook gebruikt. (niet kwaad bedoelt ofzo, meeste nieuwelingen krijgen die opmerking wel)

Tot slot 2 dingen:
  • Het is niet zeker dat er een nieuwe iPhone uitkomt de komende maanden... Alleen dat er een nieuwe firmware uitkomt
  • Je vind meer discussie hierover in dit topic.

DennizZ 28-04-09 13:54

Ik krijg suggesties bij het aanmaken van dit topic maar dit ging allemaal over de vraag met wachten op 3G.\

En als er een nieuwe komt neem ik niet aan dat die gelijk voor dezelfde prijs komt als deze abo's.

justin2108 28-04-09 14:05

De Ipgone 3G is zeker een mooi ding.

ik zelf ben heel tevreden.
de keuze die je moet maken is zeker lastig nu een iphone 3G
of w8ten op de nieuwe versie.

ik persoonlijk zou wachten omdat er wel geruchten lopen op een nieuwe versie van de Iphone.

en wat er allemaal nieuw in komt.

ik zou het afwachten. komt er geen nieuwe Iphone deze zomer.
dan zou ik de 3G nemen.
komt hij wel dan is het wachten wel dubbel en dwars waard geweest.

DennizZ 28-04-09 14:30

Ik twijfel ook of de eventueel nieuwe iPhone ook net zoveel gaat kosten al de 3G op dit moment.

iScorpio 28-04-09 14:41

Over verlengen van het T-Mobile contract kan hier best gediscusseerd worden. Voor vragen/opmerkingen over de eventuele nieuwe iPhone graag verder gaan in de topic die Puck84 noemt ;)

DennizZ 28-04-09 15:50

Lastige keuze. Als de contractperiode nou maar 12 maanden was geweest had ik niet zo moeilijk gedaan.

Mwfadebeer 28-04-09 16:19

Ik ga in elk geval niet wachten op de nieuwe en heb zojuist een nieuwe 3G besteld!

apotheosis 28-04-09 16:57

8 juni word normaal gezien de nieuwe iphone voorgesteld.
Ik ga deze dan normal gezien wel kopen(los wel te verstaan),aan een abbo begin ik niet meer.

DennizZ 28-04-09 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 281734)
8 juni word normaal gezien de nieuwe iphone voorgesteld.
Ik ga deze dan normal gezien wel kopen(los wel te verstaan),aan een abbo begin ik niet meer.

Het is de vraag of er daadwerkelijk ook een nieuwe iPhone wordt gepresenteerd.
Dat is het issue eigenlijk een beetje.

Maar as said before, over geruchten etc. in het andere topic.

psvpas 28-05-09 20:47

kan iemand de niet-geruchten(dus wat 100%zeker is...) op een rijtje zetten voor mij?(en andere natuurlijk!)

Puck84 28-05-09 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psvpas (Bericht 290046)
kan iemand de niet-geruchten(dus wat 100%zeker is...) op een rijtje zetten voor mij?(en andere natuurlijk!)

Natuurlijk dat, hier gaan we:
  • ...
  • ...
  • ...

Dat was het dan. Geen grapje, er is echt nog nix officieel bij mijn weten.

psvpas 28-05-09 21:29

oke tnx;)

alleen firmware 3.0 dus...:)

iMario 28-05-09 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psvpas (Bericht 290079)
oke tnx;)

alleen firmware 3.0 dus...:)

Is ook nog geen officiële release datum voor. Maar komt iig wel.

psvpas 28-05-09 22:05

Dat wist ik dan weer wel:P
maar omdat er geruchten info was...wist ik niet meer of er iets zeker was.

Puck84 28-05-09 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psvpas (Bericht 290093)
Dat wist ik dan weer wel:P
maar omdat er geruchten info was...wist ik niet meer of er iets zeker was.

Geruchten zijn er helaas altijd en er zijn zoveel mensen die willen dat er weer een nieuwe komt... Enja tis altijd makkelijk te geloven wat je graag hoort...

Maar officieel heeft Apple idd alleen de 3.0 firmware aangekondigt voor officiële release "deze zomer"

psvpas 28-05-09 22:14

oke:)

bedankt voor de waarheid:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.