//

GSM.nl unlocked?

GSM.nl unlocked? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) THanks maar die zijn VEEL te duur. Bij een 2 jarig abbo van 27,50 pmnd kost de iphone 350. Dan koop ik hem liever. Toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 09-01-08, 17:57
Faithz Faithz is offline
• iOS 4.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 110
Stuur een bericht via MSN naar Faithz
Standaard

THanks maar die zijn VEEL te duur. Bij een 2 jarig abbo van 27,50 pmnd kost de iphone 350. Dan koop ik hem liever.

Toch bedankt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 09-01-08, 18:46
Luciano- Luciano- is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickNL Bekijk bericht
wanneer loopt je oude af?! als daar geen hoge kosten aan zijn verbonden dan ishet denk ik geen probleem...
Mijn oude abbo loopt tot eind feb/maart dacht ik uit mun hoofd.
  #143  
Oud 09-01-08, 23:31
bass55's schermafbeelding
bass55 bass55 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

Krijg m morgen, 8.00 - 13.00

@Luciano

Bedenk je wel dat je bij vrijwel alle providers je abonement 3 maanden van te voren moet afzeggen, anders loopt ie gewoon door. (kwam ik zelf gelukkig op tijd achter)
  #144  
Oud 10-01-08, 06:46
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sharky232 Bekijk bericht
@depl0y, hoe is het afgelopen met je simslot? Ben je inmiddels teruggebeld? Moet je alsnog bijbetalen?
Ben inmiddels nog niet teruggebeld, ze zouden me maandag ochtend al bellen .... dus ik heb gisteren weer 20 minuten in de wacht moeten staan, hopend dat die gast die ik moest spreken wel beschikbaar zou zijn, maar nee dus.

Vandaag zouden ze me toch echt terugbellen. Ik hoop het maar, want de communicatie valt me erg tegen op deze manier, maar ik weet ook niet wat ik er aan kan doen :S. Ik heb al een mail gestuurd, maarja zodra je een mail stuurt met meer dan alleen vragen (en dus ook kritiek) wordt er niet meer gereageerd.

Is er iets wat ik hier aan kan doen?
  #145  
Oud 10-01-08, 16:44
NickNL's schermafbeelding
NickNL NickNL is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 83
Standaard

ging ik net boodschappen doen kom ik thuis staat er een wit busje voor de deur met een vendje van TPG post en ja HOOR LALALALA ik heb mijn iPhone
  #146  
Oud 10-01-08, 17:05
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Mag ik de eerste zijn die je hier feliciteerd? Gefeliciteerd!
  #147  
Oud 10-01-08, 17:23
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Nou, ze hebben me gebeld en vertelden me eerst dat het waarschijnlijk mijn eigen schuld was.

Ze hadden 2 opties voor me, of de telefoon terugsturen naar de US, met alle gevolgen van dien, of een nieuwe iPhone toegestuurd krijgen en 99 euro moeten betalen.

Nadat ik degene aan de telefoon had uitgelegd dat mij alleen maar was verteld "SIM eruit, andere SIM knippen en er weer in" hadden ze toch wel zoiets van, ok, misschien is het niet geheel jou schuld. Ik heb ze zelfs de email die ik van iemand van GSM.nl had ontvangen toegestuurd, zodat ze kunnen nalezen dat ik niet zat te liegen.

Bij de iPhone die via GSM.nl geleverd wordt zou een brief moeten zitten over hoe je de SIM uit je telefoon haalt en de andere SIM plaatst, in combinatie met de StealthSim. Deze brief zat er bij mij echter niet bij en ik hoor net van NickNL dat bij hem er ook niet zo'n brief bij zit.

Degene die ik aan de telefoon had, gaat nu met z'n baas overleggen wat nu te doen en als het goed is wordt ik straks rond een uur of 6 teruggebeld.

Nu ze iig toegeven dat er ook bij hun iets fout zat, heb ik er niet zo'n moeite mee om een evt tegemoetkoming te betalen, als dit er voor zorgt dat ik mijn telefoon snel terug heb.
  #148  
Oud 10-01-08, 19:25
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickNL Bekijk bericht
ging ik net boodschappen doen kom ik thuis staat er een wit busje voor de deur met een vendje van TPG post en ja HOOR LALALALA ik heb mijn iPhone
Huh!! We hadden het er vanochtend nog over, je hebt 'm nu nog eerder dan ik!! Gefeli Nick
  #149  
Oud 10-01-08, 19:32
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Nou het is rond, ik heb ze een voorstel gedaan dat ik op zich wel wat van de kosten wil dekken, enkel en alleen om mijn telefoon sneller terug te krijgen.

Morgen wordt hij verstuurd, helaas niet meer vandaag. En ik moet m dus zaterdag of maandag hebben.
  #150  
Oud 10-01-08, 21:00
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

Dat is dan ook goed nieuws
  #151  
Oud 10-01-08, 22:36
spiker spiker is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar spiker
Standaard Iphone

Ik heb op 14 december mijn iphone besteld bij GSM.NL, morgen zou de koerier bellen om een tijd voor maandag af te spreken, hoelaat mijn iphone gebracht word. ik zat de laatste week non stop filmpjes te kijken over de iphone, en geloof het of niet maar ik heb er zelfs over gedroomd hahaha .

Maar nu ik jullie reacties heb gelezen over GSM.NL, krijg ik toch mn twijfels, ik hoop dat alles goed gaat bij mij. want zo te zien is het niet een top bedrijf
  #152  
Oud 10-01-08, 23:00
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

Ach het is niet top geregeld en soms moet je er zelf flink achteraan bellen, maar opzich is GSM.nl geen malafide figuur. Als ze morgen niet bellen zou ik er zeker zelf ff achteraan bellen, je kunt ook die koerierservice bellen of je op hun lijst staat (miss beter). Hun nummer vind je in de help op GSM.nl.

*vind het alleen vreemd dat ik zoooo lang in de rij sta als ik ze bel
alsof ze van €0,30 p/m leven ofzo
  #153  
Oud 11-01-08, 17:48
NickNL's schermafbeelding
NickNL NickNL is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 83
Standaard

ze hebben mij goed behandeld alleen jem oet er even achterna zitten maar dat is vaak bij online shops
  #154  
Oud 11-01-08, 17:53
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Je moet er inderdaad redelijk vaak achteraan zitten.

Als je ze eenmaal te pakken hebt aan de telefoon, dan is het inderdaad goed te doen
Ze zouden me vandaag een track and trace nummer sturen, maar dit heb ik nog niet van ze gehad, nou ja, ik ga er maar van uit dat het pakketje vandaag verstuurd is.
  #155  
Oud 12-01-08, 11:40
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Ik heb de iPhone eind november besteld en zou hem een week later geleverd krijgen. Een week later werd ik gebeld dat dit pas op 24 december zou gebeuren ivm leveringsproblemen. Op de 21e werd ik gebeld dat het de 27e zou worden. Op de 24e werd ik door het koeriersbedrijf gebeld dat ze zouden leveren op de 27e en ja hoor de 27e had ik hem dan in mijn bezit. Firmware 1.1.2 alles er op en er aan maar er zat geen simkaart bij en de iPhone gaf aan dat er geen sim in zat (no sim). Na een telefoontje met gsm.nl bleek dat ik het toestel weer terug moest sturen (nog geen uur later nadat ik het toestel had ontvangen) omdat het blijkbaar aan de stealth sim zou liggen. Het toestel is dus dezelfde dag per post terug gegaan en is vrijdag de 28e weer afgeleverd bij gsm.nl. Het is nu 12 januari en ik hoor weinig van gsm.nl terwijl het abonnement doorloopt, ik 150,- heb betaald voor de iPhone + berzorgkosten en heel wat minuten heb moeten bellen met gsm.nl (0900 € 0,30 per minuut). Laatste bericht is dat er meer mensen zijn met deze problemen en dat ze bezig zijn met een oplossing. Kortom: koop hier aub geen iPhone.... (wat inmiddels dus ook al niet meer kan ;-) rara wat is daar de reden van)

Laatst gewijzigd door rplfm; 12-01-08 om 11:47.
  #156  
Oud 12-01-08, 11:45
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Zijn er veel meer mensen hier met dezelfde ervaringen? Ik heb het mobiele nummer van de bedrijfsleider van GSM.nl en ben het wachten nu zo zat dat ik met een grote groep gedupeerden wil optreden. Ik hoor niets van gsm.nl behalve als ik contact zelf op neem. Dan vraag ik om duidelijkheid maar aan het eind van het liedje weet ik nog niets...
  #157  
Oud 12-01-08, 14:17
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Nou het is inderdaad een rare manier van werken en het is bij mij niet veel beter geweest. Het is toch wel grappig om te horen dat er hier meer mensen zijn met problemen met de StealthSim, terwijl ze mij er toch echt van probeerden te overtuigen dat het allemaal aan mij lag.

Ik heb ingestemd met het delen van de kosten, maar als ik dit soort verhalen hoor, dan wordt het al wel een stuk minder leuk weer.

Offtopic: Ondertussen heb ik mijn iPhone auto houder en auto lader binnen vanuit Canada (best snel gegaan allemaal) en de houder zit al stevig in de auto. Nu is het nog wachten op de iPhone zelf....

Ondertussen is het al weer 14:15 hiero en ik verwacht eigenlijk niet dat TNT hem vandaag nog komt afleveren. Takke.
  #158  
Oud 12-01-08, 20:52
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Wat hebben ze uiteindelijk met jouw iPhone gedaan dan?

Ik heb voldoende emails terug gekregen waaruit blijkt dat ik niet degene ben die hier verantwoordelijk voor is. Zou ook raar zijn omdat de telefoon ook bij aankomst niet werkte qua simlock. Mijn abo is al drie weken actief en ik heb niet eens de simkaart. Kortom ik heb alleen maar extra schade geleden door deze actie. (abonnement a 23 euro, verzenden via post a 7 euro, bellen a 0,30 euro per minuut)

Ik wacht nu op een meeting bij gsm.nl tussen de baas, bedrijfsleider en de logistieke man. Ik vertrouw er wel op dat dit wordt opgelost anders ben ik genoodzaakt een andere weg in te slaan tegen deze firma. Ik ben tot nu toe nogal (mischien te) aardig en begripvol geweest.

Gelukkig staat er op dit forum ervaringen van mensen met het bestellen via gsm.nl want dit maakt de zaak alleen maar sterker.

Laatst gewijzigd door rplfm; 12-01-08 om 21:00.
  #159  
Oud 13-01-08, 12:01
NickNL's schermafbeelding
NickNL NickNL is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 83
Standaard

het feit dat jij een mob besteld hebt en deze niet werkend is, het klinkt raar maar misschien je eigen probleem!! Het ligt aan de firma wat zei hiermee doen...

je moet harder optreden tegen zulke bedrijven, ik heb dit ook gedaan tegen hun.. Zekwamen bij mij ook lulveraheln dat ik ergens anders mij aboo moest verlengen. maar ik heb ze zeker 20 x gebelt en heb ook woorden wisselingen gehad. maar heb uiteindelijk mijn gelijk gekregen en kreeg mijn iphone 1 week eerder. Ik heb ze ook gezegd dat de manier van samenwerken met de klanten niet echt netjes...
als je hulp nodig hebt vraag je het maar...
  #160  
Oud 13-01-08, 12:16
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Ik zit hier vol bovenop. Maar er is in europa een richtlijn voor dit soort zaken die zegt dat de consument een goed werkend product geleverd dient te krijgen. Dat is hier dus niet het geval ook al is het online aangeschaft.

Het toestel is nu bijna 3 weken weg en ik heb, ondanks dat zij zeggen van niet, het idee dat er niets gebeurd. Ik heb nu een aardig dossier van e-mail verkeer, prints van dit forum, sms en telefoonverkeer opgebouwd waarin naar voren komt dat ik aan alle kanten wil meewerken. Nu is het zo dat gsm.nl zeer passief opereert en dat maakt de zaak voor mij alleen maar sterker.

Nou is het ook (nog) niet zo zwaar want als zij een goed werkend product afleveren is er alsnog niets aan de hand maar dan moet dit wel snel gebeuren!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help: 1.0.2 unlocked > 1.1.3 unlocked - De bomen en het bos moriz Archief 2 21-02-08 10:30
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? defisit Unlock [archief] 2 01-02-08 20:50
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 13:12
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? berommen Unlock [archief] 6 28-11-07 01:33
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.