//

GSM.nl unlocked?

GSM.nl unlocked? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb 23 dec 07 een iphone bij gsm.nl besteld en ik werd de volgende dag gebeld en hebben we de afspraak gemaakt dat deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 13-01-08, 18:25
daviddavid1980 daviddavid1980 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

ik heb 23 dec 07 een iphone bij gsm.nl besteld en ik werd de volgende dag gebeld en hebben we de afspraak gemaakt dat deze op 11 jan zou worden geleverd, ik ben de 10e gebeld door de bezorger voor een afspraak op de 11e en toen had ik heb ik heb helemaal geen problemen met gsm.nl ze reageerde snel op mijn emails en ze beandwoorde mijn vragen netjes en mijn iphone is werkend en volgens afspraak geleverd, alles werkte behalfe youtube maar na het installeren van een youtube fix werkte die ook en ik heb er nederlandse taal op geinstalleerd en dat werkt ook dus ik ben erg tevreden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 13-01-08, 18:37
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

En is dat inclusief een stealth sim?

Tuurlijk zullen er iPhones zijn die het gewoon doen. Maar ik begreep ook dat er iPhones na een langere tijd terug zijn gekomen. Niet te vroeg juichen dus alhoewel ik voor jou hoop dat dit niet gebeurd natuurlijk. Ben wel weer jaloers dat jij wel een goed werkende iPhone hebt gekregen ;-)
  #163  
Oud 13-01-08, 18:42
daviddavid1980 daviddavid1980 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

dat is inclusief een stealth sim alleen ik durf de simkaart er niet uit te halen na de dingen die ik hier allemaal lees
  #164  
Oud 14-01-08, 08:40
spiker spiker is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar spiker
Standaard iphone

Nou hij hoort vandaag te komen tussen 8 en 13:00. De koerier heeft mij vrijdag gebeld, we hebben tussen deze tijd afgesproken, alleen toen die het nummer doorgaf van hun telefoon, hing ik perongeluk op en werd ik niet meer terug gebeld (het nummer was prive). ben benieuwd of alles goed gaat. hij zei wel. je kan smorgens dit nummer bellen om te vragen of de bezorging doorgaat, wat ik een beetje raar vind. zou toch gewoon door moeten gaan. nja zit in spanning te w88 hiero
  #165  
Oud 14-01-08, 09:08
NickNL's schermafbeelding
NickNL NickNL is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 83
Standaard

ik heb het ook gedaan en het is idd een beetje spannend maar totaal niet moeilijk of gevaarlijk bij mij is het al 10x gelukt ofzo
  #166  
Oud 14-01-08, 14:06
chefke chefke is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Net Gsm.nl/Bestelmaar gebeld, in tegenstelling tot anderen ben ik snel geholpen. Volgens de medewerker worden iphones besteld obv de aanvragen. Dit duurt normaliter drie weken van aankoop uit amerika tot de unlock en bezorging, er is echter een vertraging in de unlock en kan dus daarom wat langer duren. Nu maar hopen dat hij deze week geleverd wordt.
  #167  
Oud 14-01-08, 15:41
Faithz Faithz is offline
• iOS 4.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 110
Stuur een bericht via MSN naar Faithz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chefke Bekijk bericht
Net Gsm.nl/Bestelmaar gebeld, in tegenstelling tot anderen ben ik snel geholpen. Volgens de medewerker worden iphones besteld obv de aanvragen. Dit duurt normaliter drie weken van aankoop uit amerika tot de unlock en bezorging, er is echter een vertraging in de unlock en kan dus daarom wat langer duren. Nu maar hopen dat hij deze week geleverd wordt.
Kon jij nu nog bestellen dan?
  #168  
Oud 14-01-08, 18:36
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Lijkt me sterk aangezien gsm.nl nu zoveel problemen heeft met iPhones. Ik hoor morgenochtend meer (als het goed is) Ik weet dat alles iig geregeld gaat worden dmv omruil of reparatie.
  #169  
Oud 14-01-08, 18:38
chefke chefke is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Faithz Bekijk bericht
Kon jij nu nog bestellen dan?
Nee, de bestelling heb ik al gedaan in december
  #170  
Oud 14-01-08, 19:48
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Zucht, het GSM.nl verhaal gaat nog even door... Ik zou vrijdag een tracking nummer van ze krijgen.. natuurlijk niets gehoord.

Vandaag rond een uur of 3 maar een keer gebeld, of ze al een tracking nummer voor me hebben. Nou die gasten kijken in het systeem, maar dat konden ze niet vinden. Ze zouden met 20 minuten later terugbellen..... na 2.5 uur zelf nog maar eens gebeld.

Na een tijdje hadden ze ineens wel een tracking nummer. Heel raar. Maar ja, het tracking nummer werkt (nog) niet op de track en trace site van TNT. Ook vreemd.

Ik zal het trackingnummer vanavond of morgen vroeg nog wel een keer proberen, ik gok dat het dan beter gaat ....

Mag ik een harde ZUCHT?!?
  #171  
Oud 14-01-08, 20:27
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Grappige bij mij was dat ze in het systeem keken en zeiden dat de stealth sim uit de iPhone gehaald zou worden. Maar ik heb 2 weken geleden al een mail ontvangen dat die er al uit was gehaald :S.

Dus het systeem loopt lekker up-to-date of ze liegen het hele zooitje bij elkaar.
  #172  
Oud 14-01-08, 20:28
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Noem het maar grappig :S. Ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat ze zijn vergeten dat ding te postten, dus ik hoop dat ie er morgen is.

Ondertussen lig ik ook nog ziek thuis, dus ik hoop dat ik wat te spelen heb morgen.
  #173  
Oud 15-01-08, 08:42
spiker spiker is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar spiker
Standaard

ik heb geen problemen gehad bij gsm.nl, tegen eind december besteld, ik zou de 13e gebeld worden door de koerier, en de volgende maandag (14e) geleverd krijgen. alles is ook zo gegaan. ik heb met de koerier tussen 08:00 en 13:00 afgesproken, en om 12:00 kreeg ik de iphone binnen. dus geen probs bij gsm.nl voor mij
  #174  
Oud 15-01-08, 08:45
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Nou, ik denk dat ik toch nog maar even telefonisch contact met ze opneem vanochtend, om te kijken wat er nu gaat gebeuren. Het nadeel met deze partij is op dit moment, dat ze zich nog aan weinig afspraken hebben gehouden.

Terugbellen op dezelfde dag? Nope
Terugbellen na 20 minuten? Nope
iPhone versturen op 24 dec? Nope
iPhone versturen afgelopen donderdag? Nope
Mij trackingnummer van hierboven sturen? Nope
100 andere terug bel acties? Nope

Het wordt ondertussen een best lange lijst en ik heb gewoon geen duidelijkheid. Het lijkt er op dit moment op dat er een iPhone vermist wordt en ik heb niet het gevoel dat er echt aandacht aan wordt gegeven.

Het zal vast een prima partij zijn en dat ik net pech heb, maar het schiet niet op zo...
  #175  
Oud 15-01-08, 08:48
Tjedemich Tjedemich is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Delft
Berichten: 97
Standaard

Ik heb ook best vertrouwen in GSM.nl, maar de administratie is een enorme chaos. Mij iPhone komt komende vrijdag en donderdag wordt ik gebeld. Echt heel erg hard hopen dat alles goed komt!

Gelukkig hadden ze die iPhone van mij al 2 weken geleden ge-unlocked dus daar zou de vertraging niet moeten liggen..
__________________
iPhone: 21-01-2008,
Fw. 3.0 NL
  #176  
Oud 15-01-08, 12:00
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Goh... de story continues..

Vandaag nog maar weer even gebeld met GSM.nl. Gisteren was mij verteld dat hij toch echt vorige week verstuurd was en ik kreeg een trackingnummer.

Het trackingnummer klopte dus niet op de site met TNT en mijn vermoeden was vanochtend bevestigd. "Euh, ja, de telefoon wordt vandaag verstuurd".

Ik heb weer gevraagd om het trackingnummer en dat zouden ze me opnieuw toesturen vandaag.
  #177  
Oud 15-01-08, 12:56
spiker spiker is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar spiker
Standaard

omg jij moet toch de ongelukkigste man op aarde zijn op dit momend depl0y
  #178  
Oud 15-01-08, 12:57
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Me, ongelukkigste man niet echt hoor, maar dit wordt ondertussen behoorlijk vervelend.
  #179  
Oud 15-01-08, 19:37
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Je zult het niet geloven, heb ondertussen een tracking code ontvangen en die werkt!

Zou het dan toch gebeuren.....?
  #180  
Oud 15-01-08, 20:08
rteerlin rteerlin is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 18
Standaard

Tja bij gsm.nl wordt je geduld pas echt op de proef gesteld.
Mijn bestelling van 22-11-2007 werd op 11-1-2008 eindelijk bezorgd.
Maar het is het wachten wel waard geweest; wat een geweldige gsm !
Nu alleen nog een hoesje want dat ding is behoorlijk glad en glijdt gemakkelijk
uit je hand.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help: 1.0.2 unlocked > 1.1.3 unlocked - De bomen en het bos moriz Archief 2 21-02-08 10:30
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? defisit Unlock [archief] 2 01-02-08 20:50
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 13:12
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? berommen Unlock [archief] 6 28-11-07 01:33
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.