iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   GSM.nl unlocked? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/3385-gsm-nl-unlocked.html)

Tjedemich 07-12-07 16:46

GSM.nl unlocked?
 
Ik wilde graag e iPhone met abo bestellen bij GSM.nl, maar is mijn iPhone dan al unlocked als ik hem krijg? Ik dacht ergens gelezen had dat dat wel het geval was, maar dat kan ik niet meer terug vinden.

Weet iemand het?

Tjedemich

stephenvis 07-12-07 16:52

Ja hij is helemaal klaar voor gebruik

Tjedemich 07-12-07 17:50

Bedankt!

Heef iemand positieve ervaring (of negatief) met deze site?

BASMAN 18-12-07 22:46

Ik heb zelf ook een vraagje,

Ik heb contact met deze mensen van GSM.nl en heb ze een aantal vragen gesteld.
1) Welke firmware versie zit er op de iphone.
#Medewerker vermeld dat al hun iphone's worden geleverd met Firmware versie 1.1.2.

2)Is het mogelijk om hem later eventueel te update, ( bijv. Nieuwe versie 1.1.3 )
# onduidelijk antwoord. Hij zegt van niet want hij zal dan wel weer gelockt zijn.




Je zou hem dan toch weer kunnen unlocken als er een nieuwe unlock manier uit komt?



3) Nu vroeg ik ook is hij hardware of software geunlockt.

# Daar op zei hij Beide:|

Dan neem ik aan als dit beide is dat het idd Totaal onmogelijk is om hem te update neem ik aan..

4) Welke versie van Bootloader zit op de Iphone?
#Bootloader Versie 4.XX
:| is dat uberhout mogelijk firmware 1.1.2 en bootloader 4.XX ?

Nou vertrouw ik die winkel wel dat hij goed zal werken zo als hij nu is, maar wat als ik hem wil update naar een nieuwe versie?

bijv: versie 1.1.6 ;) Met Ultra snelle software enz :P
Zou dit dan niet mogelijk zijn ?

Alvast bedankt voor het lezen

darkmanx 19-12-07 07:51

Dat is idd goed om te weten ja, voor in de toekomst ivm updates enz.
Hoe zit dit bij GSMtrack.nl, kunnen deze iphones ook nog geupdate worden eigenlijk (versie 1.1.1) ????

BASMAN 19-12-07 08:34

Geen idee ik heb het hun niet gevraagt omdat hun het als nog niets kunnen leveren ;)
Denk dat het ook zo blijft. Misschien dat hun later weer nieuwe gaan verstrekken.


Maar ik neem aan dat het gewoon mogelijk is en dat ze software geunlockt zijn, wat ik zou doen is eerst kijken welke bootloader er opstaat :P neem aan dat het gewoon 3.9 is. Dan zou je hem gewoon kunnen update en vervolgens een unlock herhalen.

Wat ook mogelijk is als je een nieuwe versie heb van bootloader is dat je z'n kaartje haalt voor ongeveer 79, - 99 euro :) die omzeilen de sim via een hardware manier, werkt prima mocht je radeloos zijn ;)

Tjedemich 20-12-07 13:23

Ik heb heb de iPhone afgelopen week besteld en op 3 januari zou ik hem moeten ontvangen. Ik wacht met smart ;) Dus als jullie geduld hebben kan ik mijn ervaringen nog optijd delen, maar de klanteservice was in ieder geval erg vriendelijk met het beantwoorden van mij vragen dus ik heb err wel vertrouwen in :)

Aapvader 20-12-07 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkmanx (Bericht 29373)
Dat is idd goed om te weten ja, voor in de toekomst ivm updates enz.
Hoe zit dit bij GSMtrack.nl, kunnen deze iphones ook nog geupdate worden eigenlijk (versie 1.1.1) ????

Ik heb mijn 1.1.1 versie van GSMtrack al geupdate naar 1.1.2 en in de toekomst kun je hem weer update als er hacks voor mogelijk zijn.

En als je niet kan bellen met je Tel omdat je bootloader 4.6 hebt, dan lijkt het me heel sterk dat een website zo'n telefoon gaat leveren.

Sharky232 20-12-07 14:58

Ik heb vandaag mijn iPhone ook bij GSM.nl besteld, ben desondanks nog steeds erg benieuwd naar jullie ervaringen met die site...

Ibby 20-12-07 15:52

Al een paar keer een phone besteld met abbo bij hun en mijn ervaringen zijn super!

Sharky232 20-12-07 17:42

Ben zoals beloofd snel gebeld na het plaatsen van de bestelling om wat gegevens door te nemen, de callcenterzuster vertelde mij dat Firmware 1.1.2 is en dat hij de taal Nederlands niet ondersteunt.

Aapvader 20-12-07 17:46

Nederlandse taal is er natuurlijk altijd op te krijgen, dan zijn ze daar zelf te lui mee geweest.

Sharky232 20-12-07 20:27

Gelukkig dan maar, dan installeer ik dat zelf maar.

Als je bij GSM.nl bestelt krijg je 3maanden gratis SMS-tegoed. Let er op dat je dat abonnement zelf na 3maanden moet stoppen dmv een smsje naar vodafone, anders valt het allemaal nog duurder dan verwacht uit.
(zei die vrouw vanmiddag tegen mij, had het nog niet ergens anders gelezen)

Tjedemich 21-12-07 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sharky232 (Bericht 30054)
Gelukkig dan maar, dan installeer ik dat zelf maar.

Als je bij GSM.nl bestelt krijg je 3maanden gratis SMS-tegoed. Let er op dat je dat abonnement zelf na 3maanden moet stoppen dmv een smsje naar vodafone, anders valt het allemaal nog duurder dan verwacht uit.
(zei die vrouw vanmiddag tegen mij, had het nog niet ergens anders gelezen)

Die gratis SMS'jes zijn volgens mij wel alleen als je hem met de Internet-BloX neemt! Of is dat niet zo? Ik heb hem namelijk zonder het internet besteld. (dus voor 228 euro)

Sharky232 21-12-07 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjedemich (Bericht 30426)
Die gratis SMS'jes zijn volgens mij wel alleen als je hem met de Internet-BloX neemt! Of is dat niet zo? Ik heb hem namelijk zonder het internet besteld. (dus voor 228 euro)

Zou goed kunnen dat je gelijk hebt, ik heb 'm indd met internet besteld.

NickNL 23-12-07 10:07

ik heb hem met internet bij hun besteld, alleen ik weet niet hoe jullie erbij komen dat je sms te goed krijgt!! je hebt volgens mij alleen 50% korting op je abbonnement kosten de eerste 8 maanden!!

Waar hebben jullie dit gezien over de smsjes?!

Sharky232 23-12-07 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NickNL (Bericht 30854)
Waar hebben jullie dit gezien over de smsjes?!

Het staat indd niet (meer) op de website van GSM.nl. Ik heb het geloof ik in fora gelezen, waaronder ook dit artikel:

Nederlandse iPhone aanbiedingen & prijzen | Select GSM

NickNL 23-12-07 11:43

ik zie het daar staan ja.. ik zal morgen even contact met ze opnemen en dan geef ik wel even een reply!!! heb jij al gehoord wanneer je hem krijgt?!

Sharky232 23-12-07 11:46

Geloof dat ik hem 11 januari krijg, jij?

EDIT: 8 januari dus

NickNL 23-12-07 11:48

geen idee heb hem de 17e besteld


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.