//

500Mb Genoeg ? ? ?

500Mb Genoeg ? ? ? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok ik ga volgende maand eindelijk mijn iphone halen en ik heb een paar vraagjes. 1ste ik ga wrs een abbonement nemen van 500mb/maand is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-09, 19:28
Barminator89BE Barminator89BE is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Question 500Mb Genoeg ? ? ?

Ok ik ga volgende maand eindelijk mijn iphone halen en ik heb een paar vraagjes.

1ste ik ga wrs een abbonement nemen van 500mb/maand is dat genoeg voor enkel met de gps, het weer, af en toe internet te surfen en misschien mijn mail weet ik nog niet en totaal niets te downloaden van app ofzo da doe ik op mijn computer, kom ik daar me toe?

2de ik weet dat ik mijn iphone met Wi-Fi kan aansluiten op mijn router thuis maar gaat dat met elke provider ik heb telenet en ik hoor van sommige mensen dat het gaat en van andere krijg ik een negatief antwoordt weet iemand meer?

Alvast Bedankt,
Bart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-09, 19:33
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Arrow

Verplaatst naar iPhone Koopadvies en ervaringen.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 14-05-09, 21:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barminator89BE Bekijk bericht
Ok ik ga volgende maand eindelijk mijn iphone halen en ik heb een paar vraagjes.

1ste ik ga wrs een abbonement nemen van 500mb/maand is dat genoeg voor enkel met de gps, het weer, af en toe internet te surfen en misschien mijn mail weet ik nog niet en totaal niets te downloaden van app ofzo da doe ik op mijn computer, kom ik daar me toe?

2de ik weet dat ik mijn iphone met Wi-Fi kan aansluiten op mijn router thuis maar gaat dat met elke provider ik heb telenet en ik hoor van sommige mensen dat het gaat en van andere krijg ik een negatief antwoordt weet iemand meer?

Alvast Bedankt,
Bart
Eerst en vooral;1)koop een iphone in belgie.

2)Schaf u geen abo aan,das niet nodig ook.

3)Wat wil je dan?3G of maakt het niet uit?Want 3g is sneller wel maar op vele plaatsen in belgie nog steeds geen 3g.

4)Ik surf via edge en de snelheid valt goed mee,je moet altijd wat geduld hebben zeker als je zware programma's/sites wil opentrekken.

5)Ik heb mobile vikings aangeschaft tijdje geleden en zeer tevreden van,deze werken via het netwerk van base om te beginnen en deze bieden gratis internet op de iphone aan of andere gsm en je hebt iedere maand 1gb dus gratis en voor niks om te surfen en daarbovenop nog eens 1000 sms erbij.Wel rekening houden je iedere maand moet herladen voor minstens 15 euro(wat dus niet veel is voor al hetgeen je ervoor krijgt).
Dan kan je meteen zoveel surfen en mailen als je wil,met 1gb kom je zeker toe,alleeja,ik kom toch allesins mee toe.

6)Je mails ophalen en lezen of eens een app downloaden via de iphone zelf en gewoon eens naar sites gaan surfen enz....Dat verbruikt dus bijna niks .Ik zat de eerste maand aan 600mb omdat ik zeer vele apps had gedownload via de iphone zelf en nu hebk deze maand slechts 170mb verbruikt.Ik heb bv ook weather pro op gedownload,goed programmaken en daar iedere dag eens meermaals naar kijken dat verbruikt dus allemaal praktisch nietske .

7)Houd er rekening mee er geen flashplayer op de iphone zit;dat wil zeggen het soms wel eens gebeurt je een bepaalde pagina niet kan openkrijgen maar dat ga je zoveel niet tegen komen,valt goed mee allemaal.

8)Dat mee wi-fi via telenet moet volgens mij wel gaan,ik zou niet weten waarom niet?

Ik heb bv een mini laptop gekocht mee stick van mobistar;ik kan bij iemand anders thuis die ik ken zowel op belgacom als telenet netwerk gratis surfen(via wi-fi op hun kosten dus ).

Ik heb met de iphone het al weesten testen waar mensen hun netwerk niet beveiligd is en waar het bereik genoeg was en dat werkte perfect.
Dus het moet zeker gaan,voorzover ik weet ga je gewoon moeten weten welk wachtwoord je hebt genomen van je draadloos telenet?En dat wachtwoord ga je moeten ingeven op je iphone en dan moet dat normaal gezien wel lukken.

Ik heb thuis (voorlopig) geen draadloos dusja.......



Je gaat moeten weten wat je wil een een keuze maken;wil je goedkoop uitkomen dan zit je goed met mobilevikings.

Het is het enige in belgie die het gratis aanbied(internet op gsm) + je 1gb ook hebt iedere maand inplaats van 500MB waarvoor je bij base en andere 10 euro of meer per maand betaald.
Je hebt bovenop de 15 euro die je herlaad per maand dus ook nog eens 1000 sms erbovenop en je hebt uiteraard 15 euro om op te bellen en das 0,24 cent per minuut.
De sms en 1gb vervallen wel na 31 dagen,je 15 euro is 6 maanden geldig,je moet dus 1keertje herladen binnen de 6 maanden anders ben je je geld kwijt maarja,ik herlaad iedere maand en op tijd en dan heb ik opnieuw 1000 smsen en 1gb om te surfen en mijn belbedrag blijft stijgen doordat ik bijna nooit bel .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 14-05-09 om 21:19.
  #4  
Oud 14-05-09, 21:17
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barminator89BE Bekijk bericht
Ok ik ga volgende maand eindelijk mijn iphone halen en ik heb een paar vraagjes.

1ste ik ga wrs een abbonement nemen van 500mb/maand is dat genoeg voor enkel met de gps, het weer, af en toe internet te surfen en misschien mijn mail weet ik nog niet en totaal niets te downloaden van app ofzo da doe ik op mijn computer, kom ik daar me toe?

Als je geen gekke dingen gaat doen is dit meer dan genoeg.

2de ik weet dat ik mijn iphone met Wi-Fi kan aansluiten op mijn router thuis maar gaat dat met elke provider ik heb telenet en ik hoor van sommige mensen dat het gaat en van andere krijg ik een negatief antwoordt weet iemand meer?

In principe moet dit makkelijk gaan als je alle informatie als wachtwoorden enz. weet.

Alvast Bedankt,
Bart
hgcffffffffffff
  #5  
Oud 15-05-09, 18:24
Sergioni Sergioni is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar Sergioni
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barminator89BE Bekijk bericht
Ok ik ga volgende maand eindelijk mijn iphone halen en ik heb een paar vraagjes.

1ste ik ga wrs een abbonement nemen van 500mb/maand is dat genoeg voor enkel met de gps, het weer, af en toe internet te surfen en misschien mijn mail weet ik nog niet en totaal niets te downloaden van app ofzo da doe ik op mijn computer, kom ik daar me toe?

2de ik weet dat ik mijn iphone met Wi-Fi kan aansluiten op mijn router thuis maar gaat dat met elke provider ik heb telenet en ik hoor van sommige mensen dat het gaat en van andere krijg ik een negatief antwoordt weet iemand meer?

Alvast Bedankt,
Bart

Moet voldoende zijn...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
8GB genoeg? Kevin Koopinformatie Nederland 23 01-05-11 23:54
500MB opgebruikt na 10 dagen Kate iPhone algemeen 6 12-04-11 12:10
vodafone blox limiet is 500mb? kiteseb iPad algemeen 7 13-08-10 15:12
16BG genoeg? Bert Jan iPad algemeen 13 23-06-10 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.