iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iphone kopen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/34766-iphone-kopen.html)

ni3lsj4ns3n 30-05-09 13:51

iphone kopen
 
ik ben van plan een iphone te gaan kopen.
maar ik heb nog een paar vragen:
waar kan ik hem het beste kopen. (abo van ongeveer 30 eurie)
is de 16gb het prijsverschil waard (vergeleken met de 8gb).

alvast bedankt,
Niels

iMario 30-05-09 16:29

Verplaatst naar iPhone Koopadvies en ervaringen.

ni3lsj4ns3n 30-05-09 16:41

o sorry, ben ook maar een nieuwbee op dit forum

volgens mij kan ik hem het beste gewoon via de t-mobile site kopen en de 16gb versie nemen. dat kan toch gewoon.

sorry voor mijn zoveelste dubbelpost maar ik ga hem waarschijnlijk gewoon zo kopen:
iphone 3g 16gb met een i-150 abo.
die wou ik op de t-mobile site kopen. maar als je hem dan toevoegt aan je winkelwagen dan krijg je de keuze om T-Mobile Grenzeloos te nemen. wat is dit en zijn daar extra kosten of zoiets aan verbonden.

iScorpio 31-05-09 14:48

Aan de rechter kant staat een opsomming van wat je hebt gekozen. Daat staat dan gewoon je i-150 abbo tussen.

Grenzeloos info hier.

Als je zelf even de moeite had genomen om te zoeken op de T-mobile site had je het zelf kunnen vinden!

ni3lsj4ns3n 31-05-09 16:55

o sorry was ook een beetje haastig. maar ik kan nergens vinden of er nog extra kosten bijkomen. maar als ik bijna nooit in het buitenland kom heb ik dit volgens mij niet echt nodig of wel.
verder nog even een vraag: internetten in het buitenland is ook gratis en onbeperkt toch.

huppel 31-05-09 18:31

nee, internet in het buitenland is DUUUUUUURRRR. Tenminste wel voor mij (hi eindeloos).

Mackjenzie 31-05-09 18:47

Zo dicht bij de release van de nieuwe generatie iPhone ... Zonde :p!

Gilliam 31-05-09 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ni3lsj4ns3n (Bericht 290735)
o sorry was ook een beetje haastig. maar ik kan nergens vinden of er nog extra kosten bijkomen. maar als ik bijna nooit in het buitenland kom heb ik dit volgens mij niet echt nodig of wel.
verder nog even een vraag: internetten in het buitenland is ook gratis en onbeperkt toch.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door T-Mobile.nl
€ 2,00 per MB, met een maximum van € 5,00 per dag.

10tekens10tekens

ni3lsj4ns3n 31-05-09 20:08

maar komt die iphone er echt dan. ik dacht dat er een nieuw apple product kwam maar dat ze nog niet wisten van hoe en wat. maar wanneer komt die dan.

Mackjenzie 31-05-09 20:13

Vanaf nu zal er elk jaar een nieuwe versie komen vd iPhone begin juli (ws voorgesteld in juni).
(Net zoals er elk jaar een volgende generatie iPods, Macbooks, ... komt)

Edit: dit sluit uiteraard een compleet nieuw product (netbook, gameconsole, ... ) niet uit, maar om daar voorspellingen over te maken is natuurlijk gokken ...

iScorpio 31-05-09 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mackjenzie (Bericht 290773)
Vanaf nu zal er elk jaar een nieuwe versie komen vd iPhone begin juli (ws voorgesteld in juni).

Zullen we jou statement maar even als een gerucht afdoen ;)

Mackjenzie 31-05-09 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 290778)
Zullen we jou statement maar even als een gerucht afdoen ;)

Volledig akkoord, niets is natuurlijk 100% zeker ... maar let's face it ... de kans is toch wel heel groot.

Sommige feiten wijzen toch wel sterk in de richting van een nieuwe iPhone:

- Stop vd productie van iPhone 3G (1gen)
- Problemen door waterschade kunnen nu mits een toeslag worden vervangen door een nieuw toestel
(Apple moet voorraad kwijt)
- Sinds vorige maand verkoopt Best-buy ook losse toestellen in Amerika (zonder abbo dus)
(Again: Apple moet voorraad kwijt)
- Release van een volledig nieuwe firmware: 3.0
(Elk cijfer stond tot nu toe gelijk met het uitbrengen van een nieuwe iPhone)
- En uiteraard vele geruchten/lekken, maar deze horen niet in deze lijst van feiten thuis.

ni3lsj4ns3n 31-05-09 20:58

oke wij gaan 4 juli op vakantie en het zou mooi zijn als ik dan mijn iphone heb. maar als het waar is van die nieuwe iphone, zou ik hem dan kunnen hebben voor dat wij weg gaan.
en zijn er al prijzen bekend gemaakt.

Mackjenzie 31-05-09 21:02

Vorig jaar werd ie 11 juli gereleased geloof ik, prijzen zullen ongetwijfeld in de range vd huidige iPhone liggen (vandaar dat nu 1 kopen jammer zou zijn).

ni3lsj4ns3n 31-05-09 21:16

ja das wel weer waar. toch wel moeilijk omdat ik hem juist in zon periode veel zou gebruiken.
maar zou er veel verschil in deze twee zitten.

huppel 01-06-09 12:56

Ik ga deze week ook een iphone kopen Niels. Ik denker zo over: Er zal vast wel weer een nieuwe komen, word op 10juni? bekend gemaakt. Maar hoe lang duurt het dan nog voordat je er daadwerkelijk een zelf hebt ? augustus ? en bovendien zal de nieuwe iphone op dezelfde software draaien, dus hoeveel beter zal hij eigenlijk zijn ?

Door daar aan te denken weet ik het zeker. ik moet een iphone kopen xD

ni3lsj4ns3n 01-06-09 13:14

oke dan koop ik gewoon wel een.:D
bedankt voor de reacties.
niels

loopezz 02-06-09 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door huppel (Bericht 290914)
Ik ga deze week ook een iphone kopen Niels. Ik denker zo over: Er zal vast wel weer een nieuwe komen, word op 10juni? bekend gemaakt. Maar hoe lang duurt het dan nog voordat je er daadwerkelijk een zelf hebt ? augustus ? en bovendien zal de nieuwe iphone op dezelfde software draaien, dus hoeveel beter zal hij eigenlijk zijn ?

Door daar aan te denken weet ik het zeker. ik moet een iphone kopen xD

Hardware matig kan die beter zijn. Als je een (iets) betere iPhone voor dezelfde prijs (?) kunt krijgen, waarom dan niet? Je moet immers toch 2 jaar met de iPhone doen. ;)

//Ik wacht dus op de nieuwe iPhone (als die er komt).

ni3lsj4ns3n 02-06-09 16:30

oke dit is best wel vervelend. ik hoor twee hele verschillende dingen.
maar is er al zekerheid over wat er gaat veranderen.

loopezz 02-06-09 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ni3lsj4ns3n (Bericht 291314)
oke dit is best wel vervelend. ik hoor twee hele verschillende dingen.
maar is er al zekerheid over wat er gaat veranderen.

Nee, alleen geruchten zover ik weet. Maar de verwachting is dat Apple op de WWDC de nieuwe iPhone officieel gaat aankondigen, maar dat is nog een vraag (logisch zou Apple dat wel doen).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:08.