//

3Gs Simlockvrij of bij T-Mobile aanschaffen?

3Gs Simlockvrij of bij T-Mobile aanschaffen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag de nieuwe 3Gs aanschaffen, de witte 16 GB. Nu heb ik hier al veel gelezen over losse toestellen aanschaffen in België. Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 10:08
Domo Domo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard 3Gs Simlockvrij of bij T-Mobile aanschaffen?

Ik wil graag de nieuwe 3Gs aanschaffen, de witte 16 GB. Nu heb ik hier al veel gelezen over losse toestellen aanschaffen in België. Mijn ouders wonen vlakbij de Belgische grens, dus een kleine moeite om er een simlockvrij te halen als ik in buurt ben.

Ik heb nu een T-mobile abonnement wat 3 juli afloopt. Ik kan dus gemakkelijk verlengen en hem op deze manier aanschaffen. Mijn huidige iPhone gebruik ik voor mijn werk, waar verder niets aan zal veranderen.

Nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen, bij t-mobile verlengen met alle gemakken van het internet abonnement wat er bij zit of los aanschaffen en een internet abonnement erbij nemen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 12:25
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Die keus ligt aan jou zelf... als jij em bij tmobile koopt zit je aan je 2jarig abbo vast...

Als je em lost koopt moet je toch een 500-600 euro neer tellen... de keus is aan jou...

Verder zal een simlockvrij exemplaar wel altijd meer waarde behouden!! (Vooral als je die in NL gaat verkopen!)
  #3  
Oud 19-06-09, 17:25
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denneke Bekijk bericht
Die keus ligt aan jou zelf... als jij em bij tmobile koopt zit je aan je 2jarig abbo vast...

Als je em lost koopt moet je toch een 500-600 euro neer tellen... de keus is aan jou...

Verder zal een simlockvrij exemplaar wel altijd meer waarde behouden!! (Vooral als je die in NL gaat verkopen!)
Na 1 jaar kan je hem gratis laten unlocken.
__________________
life is awesome
  #4  
Oud 19-06-09, 17:55
Domo Domo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. Dat 2-jarig abo vind ik op zich niet zo erg. Ik zit toch al jaren bij T-mobile.

Is goed om te weten dat je hem kan laten unlocken na 1 jaar.

Ik denk toch dat ik ga verlengen naar een i150 abo... ik denk alleen dat een verlengkorting er niet in zit. Hebben er mensen ervaring mee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Nieuwe Iphone4 = wil met een schone lei beginnen (+mobile me aanschaffen) koen_dr iTunes 9 07-08-10 15:15
iPhone aanschaffen bij Apple Store Antwerpen CLL-Martin Koopinformatie België 3 24-02-10 22:03
3GS aanschaffen of wachten tot 4G? Cynt76 Archief 1 31-01-10 19:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.