//

[Vraag aan jullie] iPhone

[Vraag aan jullie] iPhone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb nu al een aantal mensen gezien die zeggen "Ik wacht wel tot 2010 voor een nieuwe iPhone". Dat beslissen jullie helemaal zelf, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 20:23
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard [Vraag aan jullie] iPhone

Hallo

Ik heb nu al een aantal mensen gezien die zeggen "Ik wacht wel tot 2010 voor een nieuwe iPhone". Dat beslissen jullie helemaal zelf, maar waarom tot 2010 wachten.

Dat is het zelfde wat sommige zeggen met de Palm Pre. "Je kan de Palm Pre heus wel kopen hoor, de apps komen vanzelf wel." - ik zou dan zeggen "Maar ik wil nu die apps, niet over een jaar".

Natuurlijk, als je nu de iPhone 3G S koopt heb je het risico dat er in 2010 een nieuwe model uit komt die nog beter en mooier is maar bekijk het zo: misschien komt er in 2011 dan ook weer een model uit die alle functies van de iPhone uit 2010 heeft en dan nog nieuwe die in 2011 uitkomen.

Het is natuurlijk nog wel de vraag of ze nog wel tot 2011 doorgaan met elk jaar een iPhone introduceren maar dat zie je tegen die tijd dan weer wel.

Conclusie: ik bedoel maar, waarom zou je een jaar wachten voor een product waar je nu al kan van genieten?

Groetjes,
Simon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 23:05
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Ik heb mijn iPhone gekocht, zo'n maand of 2 voor de iPhone 3GS geïntroduceerd werd. Ik was toen enkel op de hoogte van geruchten, dus ik kocht hel toch. Maar ik ga nu heus geen nieuwe kopen in ruil voor een nieuwe. dan wacht ik tot 2011 of verder.
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #3  
Oud 20-06-09, 00:11
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ja, maar vooral de mensen waarbij het abonnement ongeveer rond deze tijd van het jaar afloopt...
  #4  
Oud 20-06-09, 00:14
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ja, maar vooral de mensen waarbij het abonnement ongeveer rond deze tijd van het jaar afloopt...
Die mensen zullen ook gewoon een nieuw abbo kopen!

De meeste hier hebben de 3g gehaald toen hij net uit kwam... dus 2 jaar is in 2010

Om dan nu de nieuw te halen... zit je met 2 abbonementen opgscheept wat natuurlijk ook niet echt handig is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat missen jullie nog aan de iPhone 4 Willem... iPhone algemeen 33 15-08-10 22:31
Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? Jasn Koopinformatie België 116 29-07-10 16:04
Software: welke navigatie progamma rade jullie mij aan? kangedde iPhone Navigatie 17 05-08-09 22:05
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? Hostpik Chat en geruchten 10 15-04-09 16:20
Vraag over iPhone aan de iMac superzemie Unlock [archief] 1 20-04-08 18:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.