//

iPhone 3G (s) VS "no commitment" = Los

iPhone 3G (s) VS "no commitment" = Los discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wheely Ik betaalde : 32GB $ 699,99 + $ 42,00 TAX 16GB $ 599,99 + $ 36,00 TAX Het werkt dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 31-07-09, 20:11
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wheely Bekijk bericht
Ik betaalde : 32GB $ 699,99 + $ 42,00 TAX
16GB $ 599,99 + $ 36,00 TAX

Het werkt dus echt.
En nu nog die Iphones door de douane krijgen .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 31-07-09, 21:49
Onslowj Onslowj is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsuk Bekijk bericht
hoi Onslow in welk stad heb je hem gekocht (wel weinig trouwens ik dacht dat ze 699 dollar waren?)
heb je ook een at&t sim card nodig om hem te unlocken net zo als hier in nederland een t-mobile sim kaart nodig hebt om te unlocken

ben over een paar weken in Seattle dus ga ik ook een of meer scoren bij best buy


groetjes Emile
Ik heb hem gekocht in St. George - Arizona voor 599 dollar excl tax - 630 dollar incl. tax voor een 16 GB versie. De 32 GB kost inderdaad 699 dollar excl. tax. Er zit wel een AT&T kaart in de Iphone maar die heb je niet nodig voor het unlocken, dat kan je gewoon zonder kaart doen. Ik had binnen het half uur een geunlockte Iphone. Succes
  #43  
Oud 05-08-09, 14:22
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Ik heb eergisteren ook een iPhone 3GS gekocht bij de Best Buy. Ik heb hem gekocht in New Hampshire dus zonder tax . Ik zal als ik weer thuis ben een uitgebreide howto schrijven hoe je een iPhone 3G of 3GS kunt kopen in de US. (het is nog nooit zo simpel geweest )
  #44  
Oud 09-08-09, 12:28
wheely wheely is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
En nu nog die Iphones door de douane krijgen .
ik kom net terug in Nederland en geen douane gezien, dus alles is in orde.
  #45  
Oud 09-08-09, 22:08
gsuk gsuk is offline
• iOS 4.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: wilnis
Berichten: 23
Standaard

Alvani bedankt voor de tip
ik kan ze niet meer op de site van bestbuy vinden
alleen met at&t of refurbished(niet duur trouwens).


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King1987 Bekijk bericht
Zodra jij hersteld en geen back-up terug zet, ziet niemand dat jij hem ooit gejailbreakt/unlocked hebt
maar als je iphone niet kan herstellen heb je wel een probleem

je kan op ebay ook wereldwijde garantie voor je iphone kopen,dan kan je hem toch ook in nederland aanbieden voor garantie

ga morgen naar Canada en Amerika
dus ik ga bij best buy proberen een paar te scoren

groetjes Emile
  #46  
Oud 11-08-09, 14:05
aethr aethr is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Net terug uit de US, heb er een gekocht in New Orleans, geen enkele vraag, geen adres of telefoonnummer, gewoon bestellen en afrekenen. Dit was ook bij een Best Buy.

Daarna was ik in New York, maar daar wilde Best Buy mij geen 3GS verkopen -no commitment- alleen de oudere 8GB 3G. Twee winkels geweest, geen wilde de 3GS verkopen, manager erbij laten halen en die vertelde dat Apple heel strict is, alleen de 3G en niks anders zonder contract. Apple wil blijkbaar van oude voorraad af, desnoods via -no commitment-.

Aktivatie en JB+unlock allemaal ok, hoewel ik nu een probleempje heb met warm worden na de unlock..
  #47  
Oud 11-08-09, 17:26
DaveyY DaveyY is offline
• iOS 2.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 228
Standaard

Dan moet je push uitzetten . Maar zelf kom ik voorlopig niet in Amerika .
  #48  
Oud 19-09-09, 03:18
G3kk0 G3kk0 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

ben vanmiddag bij de best buy geweest in las vegas.
de verkoper zag waarscheinlijk al dat k een buitenlander was en toen ik zei dat ik een iphone wilde kopen zei hij al een no commitment? deze kost 600$ voor de 3GS 16GB en zonder verdere vragen werd deze aan mij verkocht. net jailgebroke en geunlocked

gr niels
  #49  
Oud 19-09-09, 05:18
marckohlbrugge marckohlbrugge is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Mij is het helaas niet gelukt een iPhone 3GS aan te schaffen bij de Best Buy. Details:

Het avontuur begint bij de Best Buy in San Francisco (1717 Harrison St), de verkoper verteld me dat ze de 3GS niet met no commitment verkopen. De oudere 3G wel. Ik dring nog even aan dat iedereen 'm met no commitment kan kopen en dat het bij andere Best Buy's wel gewoon kan. Heeft helaas geen effect. Ik wacht even en vraag het een tweede verkoper en die zegt hetzelfde. Ik laat de site van AT&T zien waarop staat dat er ook no commitment plans zijn voor de 3GS maar toen stuurden ze me dus door naar de AT&T.

Na even zoeken de AT&T gevonden, maar die verkochten helemaal geen iPhones. Toen naar een andere AT&T store gegaan en die gaven alleen "no commitment" op bestaande AT&T subscribers. Stond inderdaad ook in de kleine lettertjes bij de iPhone display.

Als laatst nog naar de Apple Store zelf en die verkochten natuurlijk ook geen no commitment iPhones.

Ik heb dus nog geen iPhone kunnen vinden. Misschien dat ik morgen nog een ander Best Buy filliaal ga proberen (laatste dag in de VS). Als iemand ervaring heeft met het kopen van een iPhone in San Francisco hoor ik het graag!
  #50  
Oud 19-09-09, 05:29
marckohlbrugge marckohlbrugge is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Net even contact opgenomen met Best Buy (via chat op de website):

Citaat:
Currently the iPhone is locked to the AT&T network for use in the United States. Each Best Buy Mobile store has its own discretion to sell the iPhone "without a commitment" meaning that you will pay a higher price for the phone, but will not have to sign a contract with AT&T at the time of purchase. Please contact your local store for their policy on selling no commitment iPhones. Please note that the phone will not be activated when purchased in this way, and will still require activation with an appropriate AT&T plan when used in the United States. Current no commitment iPhone pricing (as of this writing) is the following:32gb 3gs is $699.99, 16gb 3gs is $599.99, 8gb 3g is $499.99.
Oftewel: het verschilt per filiaal en ze hebben het recht om te kiezen wat ze doen.
  #51  
Oud 19-09-09, 08:49
markmg's schermafbeelding
markmg markmg is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marckohlbrugge Bekijk bericht

Als laatst nog naar de Apple Store zelf en die verkochten natuurlijk ook geen no commitment iPhones.
in Miami kan je bij de apple store wel no commitment phones kopen. heb de bon hier nog liggen.
Ken meerdere die daar hun phones vandaan hebben

Laatst gewijzigd door markmg; 19-09-09 om 08:55.
  #52  
Oud 19-09-09, 09:02
marckohlbrugge marckohlbrugge is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Ah oké, in dat geval moet ik misschien nog wat andere Apple Stores proberen!
  #53  
Oud 19-09-09, 19:08
marckohlbrugge marckohlbrugge is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

De Best Buy op Geary Blvd (San Francisco) verkoopt ze ook niet zonder contract.
  #54  
Oud 19-09-09, 19:35
mariusmes mariusmes is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik heb een gokje gewaagd Washington in Utah (naast St. George) en ze deden niet moeilijk hij pakte het telefoonnummer van een poster die voor hem hing. Ik deed gewoon alsof ik er voor de rest niks van wist. Hij vroeg niets. Het ging Zelfs om 2 iPhones. dus nu ben ik de trotse bezitter van een iPhone. (dat typen op een iPhone is goed te doen, vooral met die verbeteraar)
  #55  
Oud 19-09-09, 21:57
CherryApple CherryApple is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Standaard

Welke versie firmware staat nu op een 3GS als je hem koopt?
  #56  
Oud 19-09-09, 22:44
mariusmes mariusmes is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CherryApple Bekijk bericht
Welke versie firmware staat nu op een 3GS als je hem koopt?
Dat zal liggen aan actualiteit van de vooraad van de winkel. Maar als je hem moet unlocken, Dan zou ik het er niet op wagen.
  #57  
Oud 19-09-09, 22:48
CherryApple CherryApple is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Standaard

Ja precies, want wrss ga ik hem via iemand bestellen in V.S.
Maar het zou balen zijn als het 3.1 is en ik moet het wachten op de Unlock (&jailbreak)..
Iemand die dit mss kan bevestigen ?( welke versie à
  #58  
Oud 19-09-09, 23:13
mariusmes mariusmes is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CherryApple Bekijk bericht
Maar het zou balen zijn als het 3.1 is en ik moet het wachten op de Unlock (&jailbreak)...
die unlock is nog wel. Op te wachten, maar die unlock is niet zeker of ie ooit komt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
"Geen Service" hoe los ik dit op ???? BruceB iPhone algemeen 12 29-01-09 02:05
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.