iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Nieuwe iPhone 3G S (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/36683-nieuwe-iphone-3g-s.html)

sjaak76 23-06-09 18:18

Nieuwe iPhone 3G S
 
Hallo,

Ik heb vrijdag morgen om half 10 de nieuwe Iphone besteld. Er werd mij verteld dat ik z'n vreselijk goede klant ben en dat ze blij waren dat ik mijn contract wilde verlengen. De verkoper vertelde daarnaast dat ik mijn nieuwe Iphone of aankomende vrijdag maar toch zeker uiterlijk a.s. maandag in huis moest hebben. Blij is als een kind alles geregeld. Laten vast leggen met een 2 jarig contract. (al 10 jaar klant nog nooit gedaan maar ja je moet wat met deze geweldige tel.)

Vervolgens heb ik geen bevestiging gehad. Via via te horen gekregen dat hij inderdaad besteld is en alles is prima in orde. Toch vandaag nog even gebeld. Wat word mij verteld. Dat de levertijd ongeveer 6 tot 10 weken is. WAT!

Weten jullie hier meer over?? Of tips wat ik in dit geval kan doen. Heb vreselijk spijt dat ik er nu aan vast zit. Want moet a.s. vrijdag toch in Almere zijn om een pers verslag te maken van de dag.

Ik ga niet T-Mobile zwart maken. Ben al jaren zeer tevreden klant. Ben ook niet slecht geholpen door de dame die mij te woord stond. Zei kon er weinig aan doen. Maar ben niet blij.

Hoop dus of iemand tips heeft voor mij om dit op te lossen.

Alvast bedankt.


p.s. mocht dit niet het juiste forum zijn dan bij deze excuus.

z-nyx 23-06-09 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjaak76 (Bericht 308094)
Hallo,

Ik heb vrijdag morgen om half 10 de nieuwe Iphone besteld. Er werd mij verteld dat ik z'n vreselijk goede klant ben en dat ze blij waren dat ik mijn contract wilde verlengen. De verkoper vertelde daarnaast dat ik mijn nieuwe Iphone of aankomende vrijdag maar toch zeker uiterlijk a.s. maandag in huis moest hebben. Blij is als een kind alles geregeld. Laten vast leggen met een 2 jarig contract. (al 10 jaar klant nog nooit gedaan maar ja je moet wat met deze geweldige tel.)

Vervolgens heb ik geen bevestiging gehad. Via via te horen gekregen dat hij inderdaad besteld is en alles is prima in orde. Toch vandaag nog even gebeld. Wat word mij verteld. Dat de levertijd ongeveer 6 tot 10 weken is. WAT!

Weten jullie hier meer over?? Of tips wat ik in dit geval kan doen. Heb vreselijk spijt dat ik er nu aan vast zit. Want moet a.s. vrijdag toch in Almere zijn om een pers verslag te maken van de dag.

Ik ga niet T-Mobile zwart maken. Ben al jaren zeer tevreden klant. Ben ook niet slecht geholpen door de dame die mij te woord stond. Zei kon er weinig aan doen. Maar ben niet blij.

Hoop dus of iemand tips heeft voor mij om dit op te lossen.

Alvast bedankt.


p.s. mocht dit niet het juiste forum zijn dan bij deze excuus.

Tuurlijk ben je een goede klant , je betaald waarschijnlijk al jaren te veel , en je hebt je phone al 4 keer betaald:D

Dan mag je wel een goede klant zijn ....toch?:p

Timmeh_ 23-06-09 19:10

// Verplaatst naar iPhone Koopadvies en ervaringen

splatz 23-06-09 20:36

T-Mobile had beloofd dat de wachttijd max. 6 weken zal zijn. Als het net zo als vorig jaar gaat krijg je als je hem in de shop hebt besteld hem in de loop van de week (ligt eraan hoeveelste je op de lijst bent). De levertijden voor online en telefonisch zijn meestal heel erg lang en dat kan idd wel is 6 weken duren. Ik heb vorig jaar 2 hele maanden op mijn iphone moeten wachten (had telefonisch besteld)

sjaak76 24-06-09 07:52

Ja als het zo verteld word is het geen probleem. Maar als mij verteld word door de T-Mobile verkoper dat ik hem uiterlijk maandag kan verwachten is het in mijn ogen een ander verhaal..

Vandaag maar weer is contact zoeken denk ik.

Denneke 24-06-09 10:02

Heb jij al een contract getekend?

Nee he ;) Dan zit je nog nergens aan vast...!

sjaak76 24-06-09 12:27

Dat is waar. Maar vraag mij af of het zo werkt.

Iemand tips daar over?? T-mobile vertelde me vandaag om hem te weigeren. Als hij bezorgt word.

:S

Vrijdag maar is kijken in Almere moet daar heen voor een persbriefing. Kijken of ik daar wat gedaan kan krijgen.

Denneke 24-06-09 12:30

Als jij hem weigert komt hij idd terug bij hun aan...

Als jij hem aan neemt aan de deur moet je ook nog tekenen... dan onderteken je contract... (ik moest ook nog 0.01 cent pinnen voor mn bankgegevens te verifieren bij hi destijds)

Ik zou sowieso vrijdag naar Almere gaan... daar dat ding halen en dat erbij zeggen...

Komt goed :)

S¡mon 24-06-09 15:20

Net op het nieuws dat de leveringstijden nu tussen de 2 en 4 weken liggen en niet meer maximaal 6 weken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.