//

Nieuwe iPhone 3G S

Nieuwe iPhone 3G S discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vrijdag morgen om half 10 de nieuwe Iphone besteld. Er werd mij verteld dat ik z'n vreselijk goede klant ben en dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-09, 18:18
sjaak76 sjaak76 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar sjaak76
Standaard Nieuwe iPhone 3G S

Hallo,

Ik heb vrijdag morgen om half 10 de nieuwe Iphone besteld. Er werd mij verteld dat ik z'n vreselijk goede klant ben en dat ze blij waren dat ik mijn contract wilde verlengen. De verkoper vertelde daarnaast dat ik mijn nieuwe Iphone of aankomende vrijdag maar toch zeker uiterlijk a.s. maandag in huis moest hebben. Blij is als een kind alles geregeld. Laten vast leggen met een 2 jarig contract. (al 10 jaar klant nog nooit gedaan maar ja je moet wat met deze geweldige tel.)

Vervolgens heb ik geen bevestiging gehad. Via via te horen gekregen dat hij inderdaad besteld is en alles is prima in orde. Toch vandaag nog even gebeld. Wat word mij verteld. Dat de levertijd ongeveer 6 tot 10 weken is. WAT!

Weten jullie hier meer over?? Of tips wat ik in dit geval kan doen. Heb vreselijk spijt dat ik er nu aan vast zit. Want moet a.s. vrijdag toch in Almere zijn om een pers verslag te maken van de dag.

Ik ga niet T-Mobile zwart maken. Ben al jaren zeer tevreden klant. Ben ook niet slecht geholpen door de dame die mij te woord stond. Zei kon er weinig aan doen. Maar ben niet blij.

Hoop dus of iemand tips heeft voor mij om dit op te lossen.

Alvast bedankt.


p.s. mocht dit niet het juiste forum zijn dan bij deze excuus.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-09, 18:39
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjaak76 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb vrijdag morgen om half 10 de nieuwe Iphone besteld. Er werd mij verteld dat ik z'n vreselijk goede klant ben en dat ze blij waren dat ik mijn contract wilde verlengen. De verkoper vertelde daarnaast dat ik mijn nieuwe Iphone of aankomende vrijdag maar toch zeker uiterlijk a.s. maandag in huis moest hebben. Blij is als een kind alles geregeld. Laten vast leggen met een 2 jarig contract. (al 10 jaar klant nog nooit gedaan maar ja je moet wat met deze geweldige tel.)

Vervolgens heb ik geen bevestiging gehad. Via via te horen gekregen dat hij inderdaad besteld is en alles is prima in orde. Toch vandaag nog even gebeld. Wat word mij verteld. Dat de levertijd ongeveer 6 tot 10 weken is. WAT!

Weten jullie hier meer over?? Of tips wat ik in dit geval kan doen. Heb vreselijk spijt dat ik er nu aan vast zit. Want moet a.s. vrijdag toch in Almere zijn om een pers verslag te maken van de dag.

Ik ga niet T-Mobile zwart maken. Ben al jaren zeer tevreden klant. Ben ook niet slecht geholpen door de dame die mij te woord stond. Zei kon er weinig aan doen. Maar ben niet blij.

Hoop dus of iemand tips heeft voor mij om dit op te lossen.

Alvast bedankt.


p.s. mocht dit niet het juiste forum zijn dan bij deze excuus.
Tuurlijk ben je een goede klant , je betaald waarschijnlijk al jaren te veel , en je hebt je phone al 4 keer betaald

Dan mag je wel een goede klant zijn ....toch?
  #3  
Oud 23-06-09, 19:10
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Verplaatst naar iPhone Koopadvies en ervaringen
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #4  
Oud 23-06-09, 20:36
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

T-Mobile had beloofd dat de wachttijd max. 6 weken zal zijn. Als het net zo als vorig jaar gaat krijg je als je hem in de shop hebt besteld hem in de loop van de week (ligt eraan hoeveelste je op de lijst bent). De levertijden voor online en telefonisch zijn meestal heel erg lang en dat kan idd wel is 6 weken duren. Ik heb vorig jaar 2 hele maanden op mijn iphone moeten wachten (had telefonisch besteld)
  #5  
Oud 24-06-09, 07:52
sjaak76 sjaak76 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar sjaak76
Standaard

Ja als het zo verteld word is het geen probleem. Maar als mij verteld word door de T-Mobile verkoper dat ik hem uiterlijk maandag kan verwachten is het in mijn ogen een ander verhaal..

Vandaag maar weer is contact zoeken denk ik.
  #6  
Oud 24-06-09, 10:02
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Heb jij al een contract getekend?

Nee he Dan zit je nog nergens aan vast...!
  #7  
Oud 24-06-09, 12:27
sjaak76 sjaak76 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar sjaak76
Standaard

Dat is waar. Maar vraag mij af of het zo werkt.

Iemand tips daar over?? T-mobile vertelde me vandaag om hem te weigeren. Als hij bezorgt word.

:S

Vrijdag maar is kijken in Almere moet daar heen voor een persbriefing. Kijken of ik daar wat gedaan kan krijgen.
  #8  
Oud 24-06-09, 12:30
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Als jij hem weigert komt hij idd terug bij hun aan...

Als jij hem aan neemt aan de deur moet je ook nog tekenen... dan onderteken je contract... (ik moest ook nog 0.01 cent pinnen voor mn bankgegevens te verifieren bij hi destijds)

Ik zou sowieso vrijdag naar Almere gaan... daar dat ding halen en dat erbij zeggen...

Komt goed
  #9  
Oud 24-06-09, 15:20
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Net op het nieuws dat de leveringstijden nu tussen de 2 en 4 weken liggen en niet meer maximaal 6 weken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:20.