//

iPhone zonder 3g-abonnement

iPhone zonder 3g-abonnement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik vroeg me even af, ik zou graag een iPhone kopen omdat ik dan eerst en vooral de perfecte mix van een iPod en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-09, 17:36
Joeryyyyy Joeryyyyy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard iPhone zonder 3g-abonnement

Hoi,

Ik vroeg me even af, ik zou graag een iPhone kopen omdat ik dan eerst en vooral de perfecte mix van een iPod en gsm heb. Maar het is zo dat ik vaak in omgevingen vertoef waar een Wi-Fi netwerk is, en ik daardoor geen zin heb om nog is 30 euro of meer te betalen voor een data-abonnement. Is een iPhone wel (gemakkelijk) te gebruiken zonder internet ?

Thnx
Grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-09, 17:38
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Je bedoelt zonder internet abbo? Ja, als je vaak in Wi-Fi gebieden bent is dat best te doen hoor...

EDIT
een internet abbo hoeft geen 30 euri te kosten hoor, ik heb het bij Vodafone voor 9.50 euri

__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 25-06-09, 17:40
Joeryyyyy Joeryyyyy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard

Geeft het geen problemen, wanneer je bijvoorbeeld op de bus zit om muziek te beluisteren. Want ik las ooit eens iets over het feit dat hij met itunes steeds internetverbinding tracht te maken ?
  #4  
Oud 25-06-09, 17:41
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Nee joh, je kan gewoon spelletjes doen en muziek luisteren enzo zonder een verbinding te hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone uit Amerika zonder abonnement imael Koopinformatie USA 7 26-02-10 18:32
Iphone van Amerika naar NL zonder abonnement wendyvdbunt Internet in buitenland (roaming) 14 13-01-10 10:13
iPhone 2g; Internetten zonder data-abonnement Willem... Overige providers Nederland 6 01-06-09 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:32.