//

iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties?

iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag zijn de UK prijzen bekend voor de iPhone 3G S modellen die onder het O2 Pay&Go systeem vallen, via de Apple site: iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-06-09, 08:07
peter73 peter73 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard iPhone 3G S kopen in UK?

Sinds vandaag zijn de UK prijzen bekend voor de iPhone 3G S modellen die onder het O2 Pay&Go systeem vallen, via de Apple site:

iPhone - Apple Store (U.K.)

16 GB: £440.40 = +/-520 EUR
32 GB: £538.30 = +/-630 EUR

Uiteraard zijn dit O2 locked toestellen.


Betekend dit nog steeds dat je een Apple Store kan binnen gaan en zonder een contract te tekenen de phone kan kopen? Dit was in elk geval zo met een 2G, iets meer dan een jaar geleden? Het toeval wil dat ik dit weekend in London ben

De prijzen zijn gelijkaardig aan de huidige 3G Mobistar prijzen in België.


Het is nog even afwachten op de officiële prijzen van Mobistar en de eventuële koppelverkoop die er kan aankomen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 12:28
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Deze prijzen gelijkwaardig aan die van Mobistar? Dan koop ik me toch direct een 32gb!

Tel er bij Mobistar maar sowieso een 100 euro bij op hoor (Dat zijn de verwachtingen... en vergelijkbaar met Italie en dat was bij de 3G ook zo)

En wat koppelverkoop betreft... ze zijn nu wel bezig met koppelverkoop maar ze mogen de toestellen niet simlocken daar... dus dan kan de consument zelf kiezen wat hij of zij wil.. Met abbo of zonde, wat dus voor ons wil zeggen dat de iPhone toestellen gewoon nog simlockvrij in Belgie te halen zullen zijn (Zolang de voorraad strekt offcourse )

Laatst gewijzigd door Denneke; 19-06-09 om 12:31.
  #3  
Oud 19-06-09, 16:44
Deekes Deekes is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar Deekes
Standaard

Een collega van mij heeft zojuist een iphone 3G 16gb proberen te kopen voor mij bij carphone house. Verkoper kon trascatie niet laten doorgaan omdat :
1) een post code wordt gevraagd in UK (hier kon hij wel een van uit de buurt geven)
2) onoverkomelijk was dat hij naar de bank moest bellen om te checken dat creditcard UK based was.
Shit zit dus vast aan mijne 2G ...
  #4  
Oud 19-06-09, 19:50
peter73 peter73 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik denk dat de verkoop via Phonehouse of O2 verschilt van de verkoopswijze als je rechtstreeks in een Apple store één zou kopen, maar ben niet zeker.

Is er iemand die dat kan verifiëren?
  #5  
Oud 19-06-09, 20:22
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Ik ga over anderhalve maand naar een concert van Michael jackson in londen (als het doorgaat haha)

dan ben ik drie dagen extra in londen en wil die tijd benutten om daar een 3gS te kopen.

Mocht er tegen die tijd geen Ultrasnow/yellosnow unlock zijn kan ik dan extra betalen voor een O2 unlock code ? (net zoals hier bij tmobile)
  #6  
Oud 20-06-09, 00:39
Frankinator Frankinator is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik woon in de UK en heb de 32GB zwart gehaald (pre-paid). Credit card check klopt inderdaad, wat je beter kan doen is pinnen dan wordt er niks gecheckt.

O2 unlock code heb ik nog nooit van gehoord helaas :/ ik wacht op de officiele unlock, hoewel er al een hoop betaalde websites zijn die dit aanbieden.
  #7  
Oud 20-06-09, 01:16
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

In nederland bied tmobile een unlock aan voor 120euro op de 3g (loopt af in prijs en na een jaar is het gratis)

Hoopte eigenlijk dat o2 dat ook aanbood.

Wat bedoel jij met officiële unlock?en wat bedoelde je met websites die dat aanbieden.

Want dan is een o2 iPhone kopen in de uk best wel intressant (mits leverbaar eind juli)
  #8  
Oud 20-06-09, 01:21
Frankinator Frankinator is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

De dev team unlock, die er vooralsnog nog niet is? Is het toegestaan om hier te linken naar commerciele website die dit wel aanbieden? Google anders op 3GS unlock, dan kom je er een hoop tegen.

Voor zover ik weet biedt o2 geen betaalde unlock aan :/
  #9  
Oud 20-06-09, 01:38
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Ooh dacht dat er een andere methode was. (buiten dev-team en slechtwerkende sims)

Ik ga in Londen proberen. Maar ga pas 27juli dus met een beetje geluk is hij dan ergens voorradig.

Tips waar je de meeste kans maakt (nog nooit in Londen geweest)
  #10  
Oud 20-06-09, 01:47
Frankinator Frankinator is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Store Locations - About O2 - O2

En dan vul je daar de postcode van je hotel in. Er zijn zat winkels. 'k hoop dat de unlock niet lang op zich laat wachten
  #11  
Oud 20-06-09, 02:01
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Ooh mooi dat ga ik morgen even proberen.

De koers staat best gunstig dus een uk iPhone lijkt intressant.

Moest je vechten voor je 32gb trouwens? Of viel de drukte reuze mee. (geen idee of de iPhone "leeft" daarzo)
  #12  
Oud 20-06-09, 02:23
Frankinator Frankinator is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Dat wel, na mij waren er nog drie over. Maar ik krijg wel de indruk dat 'ie hier over het algemeen voorradig is. Anders bel je ze van te voren, in het ergste geval pak je een trein naar cambridge ofzo (20min) of iets anders in de buurt.
  #13  
Oud 20-06-09, 16:10
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Bedankt voor al e info.

Ik ga tegen die tijd gewoon eens kijken daar. Kan nog wel even vooruit met me 3g
  #14  
Oud 21-06-09, 16:42
Minivliet Minivliet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard Iphone 3GS simlock vrij kopen?

He,

Ik ga binnenkort naar Italie (19 juli) en wil daar dus de iphone 3GS kopen. Maar veel mensen zeggen dat hij daar simlock-vrij is, maar is dat ooit bekend gemaakt door vodafone of TIM? Want straks koop ik daar een simlock iphone en dan zit ik met de gebakken peren. Dus mijn vraag is, of hij nou echt simlock-vrij is of niet?

Mvg
  #15  
Oud 21-06-09, 18:09
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

vorig jaar was dat bevestigd, dit jaar, nou heb niets officieels gehoord maar ik weet bijna 100% zeker dat ze simlock vrij zijn
__________________
Italiaanse iPhone 3GS 32 GB Black
  #16  
Oud 21-06-09, 18:53
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Vorig jaar bevestigd... zal nu niet anders zijn!

Echter, tegen de tijd dat jij gaat zullen er genoeg mensen zijn geweest die em al daar gehaald hebben... Blijkt er toch een simlock op te zijn kan je dat op deze site terug vinden
  #17  
Oud 21-06-09, 19:08
Minivliet Minivliet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Oke bedankt LuigiStyla en Denneke
  #18  
Oud 21-06-09, 20:07
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Je kan dat zeker zien aan de prijs he Je gaat geen gelockte iphone kopen voor 700 euro imo!
  #19  
Oud 22-06-09, 15:23
johnydoe johnydoe is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

ik ga precies hetzelfde doen begin augustus, dus ik ben benieuwd naar de verhalen en winkels waar mensen zoal de iPhone hebben aangeschaft
  #20  
Oud 22-06-09, 18:13
Doelie Doelie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Binnekort hebben wij een race op Silverstone en ik wilde daar eigelijk een stadje induiken om op zoek te gaan naar een zwarte 16GB iPhone 3G S

Ik zag dat de prijs van dit toestel 440 pond was wat omgerekend 520 euro is.

Maar hoe gaat dit precies in zijn werking? Ben ik gegarandeerd van de 3G S als hij voorradig is en ik 440 pond op de toonbank leg?
Reageren

Labels
frankrijk, goedkoopste, iphone 3g s, italie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
steeds trager werkende iphone 3GS 3.1.3. wat zijn de opties ?? cederique iPhone algemeen 0 30-12-10 16:39
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? chronoz Archief 5 13-04-10 16:36
Emigreren naar Italië; wat zijn m'n opties? Friet Odido (T-Mobile) 5 10-12-09 16:35
iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? iCulture Koopinformatie en ervaringen 152 19-06-09 22:06
iPhone 3G: Zijn er nog opties? zenid Unlock 9 28-02-09 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.