//

iPhone telefonisch besteld

iPhone telefonisch besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mijn zoektocht naar een Iphone 3GS 16 gb zwart inmiddels het gebied vergroot maar ook de wachttijden worden groter. Shop nummer 5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 23-07-09, 21:04
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Ik heb in mijn zoektocht naar een Iphone 3GS 16 gb zwart inmiddels het gebied vergroot maar ook de wachttijden worden groter.

Shop nummer 5 gaf aan vanmorgen een mailtje te hebben gehad van het hoofdkantoor waarin de levertijd aan de shops 8 weken zou zijn

Shop nummer 6 kon eigenlijk niets zinnigs zeggen, wel dat hij er geen had maar wanneer hij bevoorraad werd tja dat wist hij niet.

We geven niet op en gaan gewoon verder zoeken
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 24-07-09, 10:35
dijkx dijkx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Hoera! Ik ben sinds vanochtend vooraangemeld op aflevertijd.nl. Ter info voor de andere wachtenden: 11 juli telefonisch via t-mobile besteld, 16 gb wit.
  #183  
Oud 24-07-09, 12:13
Ed7 Ed7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Yes! Ik sta ook op aflevertijd =D
Net zoals Dijkx op 11 Juli telefonisch besteld. Een iPhone 3GS 16gb Zwart.
Een verlenging/overstap van het oude Orange naar T-Mobile.
__________________
"The large print giveth and the small print taketh away." - Tom Waits
  #184  
Oud 24-07-09, 12:15
Blaquira's schermafbeelding
Blaquira Blaquira is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Wat ik me af vraag...stond er bij jullie in de ontvangstbevestigingsbrief/mail...ook een exacte termijn genoemd van ontvangst toestel. Dit is bij mij (contract verlenging) nl wel het geval. Ben benieuwd of mensen daar ervaring mee hebben..en of t-mobile zich dus aan zijn woord houdt?
__________________
I'm lovin' it !!
  #185  
Oud 24-07-09, 12:32
Ed7 Ed7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb geen exact termijn gekregen voor het te ontvangen toestel. Alleen wanneer mijn nieuwe contract in zou moeten gaan: "Startdatum contractvernieuwing:* 27-7-2009".
*Het moment waarop je je toestel en/of simkaart ontvangt en waarop je huidige nummer wordt overgezet, bepaalt de startdatum van je nieuwe contract en kan dus afwijken van de bovengenoemde startdatum.

Dus ze hebben maar wat gegokt bij de nieuwe ingangsdatum.
  #186  
Oud 24-07-09, 13:05
dijkx dijkx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

In aanvulling op Ed7, bij mij staat ook nog dit:

Aflevering
Je ontvangt je nieuwe simkaart binnen 10 werkdagen per post. Heb je een nieuw toestel besteld? AMP Logistics zal dan contact met je opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van je toestel.

De 10 werkdagen voor de sim zijn (net) niet gehaald! (maar daar kan ik wel mee leven)
  #187  
Oud 24-07-09, 15:32
Ed7 Ed7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

@dijkx
Ah, je hebt gelijk. Dat staat er bij mij ook
Bij mij zijn de 10 werkdagen dus ook niet gehaald maar hopelijk komt het telefoontje nu toch snel.

Status was weer geupdate, ze komen hem maandag leveren!
Zaterdag na 21:00 uur een smsje met de aflevertijd. Goede service van AMP hoor (er van uit gaande dat ik hem maandag ook in mijn hebberige handjes heb)

Laatst gewijzigd door King1987; 27-07-09 om 18:35. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #188  
Oud 24-07-09, 19:46
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Geweldig

Zoals eerder gemeld 19 juni rond tienen een 3GS 32GB Zwart besteld. Ondanks rappel niets gehoord. Netjes gemeld dat ik 12/7 op vakantie ging en 24/7 terug zou zijn. Ondanks de bevestiging van die melding (op 15/7) is de Iphone op 15/7 alsnog door AMP (zonder afspraak oid) aangeboden. Zojuist AMP gebeld en T-mobile heeft de opdracht geannulleerd en het toestel retour genomen. Klantenservice kon niets meer vertellen omdat Verkoop (om 17.30 op vrijdag) naar huis is gegaan.

Met een beetje pech is mijn toestel aan een ander meegegeven en kan ik 8 weken wachten .......

Werkelijk alles wat fout kon gaan is fout gegaan. Waarom zou ik als pionierklant van Ben/ T-mobile en I-300 klant eigenlijk nog moeite doen??? Waarom -wil- ik uberhaupt bij T-mobile een Iphone halen en niet in simlockvrij in het buitenland?

Waarom doe ik mezelf dit aan?

Zucht ....
  #189  
Oud 25-07-09, 12:01
ronaldo_phone's schermafbeelding
ronaldo_phone ronaldo_phone is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

ik heb begrepen dat de wachttijd van iphone via t-mobile meer dan 8 weken gaat duren. Ik vraag me af waarom bestellen jullie überhaupt bij t-mobile shop?
Ik heb mijn iphone enkele dagen geleden bij "the phone house" gehaald, met bijbetaling van 200 euro en mag ze meteen meenemen. De provider is zowiezo hetzelfde (tmobile dus) maar gewoon een andere winkel.
  #190  
Oud 25-07-09, 12:53
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

"Ik vraag me af waarom bestellen jullie überhaupt bij t-mobile shop?"

Alhoewel ik bij T-mobile Zakelijk heb besteld vraag ik me inderdaad af waarom ik niet gewoon naar een winkel ben gegaan. De prijzen zijn 100% hetzelfde en de moeite van het naar een winkel gaan weegt niet op tegen de MATELOZE irritatie die alle belletjes en mailtjes hebben opgeleverd.

Ik vermoed enige masochisme aan mijn kant. Anders kan ik dit niet verklaren.
  #191  
Oud 25-07-09, 13:15
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Het kan nog mooier. Ik werd gebeld door Orange, speciaal of ik geïnteresseerd zou zijn in die iPhone 3GS. Nou ik was zelf al van plan 'm te bestellen, dus ik ben ermee akkoord gegaan. Exact op de releasedag had ik 'm binnen om 11 uur.
  #192  
Oud 25-07-09, 13:33
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Orange? Dat is een dochter van ... maar bieden zij ook een interessant pakket? Denk aan visual voicemail en flatfee 2mbit internet?
  #193  
Oud 25-07-09, 14:19
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Nee, ze willen dat iedere Orange klant voor augustus is overgestapt op T-Mobile. Ik heb nu dus gewoon een iPhone abonnement van T-Mobile. Mijn contract liep nog tot maart 2010, maar dat werd kwijtgescholden. Ik heb dus de afgelopen anderhalf jaar gratis gebeld, gezien ik die dure telefoon die erbij zat meteen had verkocht. Het eerste jaar hoefde ik toen ook nog door een actie van Orange 50% van de bundel te betalen. Ik heb er dus bijna geld aan overgehouden.
  #194  
Oud 25-07-09, 18:09
Erw Erw is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 42
Standaard

Heb een "lost en Stolen" gedaan om een Iphone tekrijgen en heb hem afgelopen donderdag 23-07 besteld via de telefoon, dus afwachten nu
  #195  
Oud 26-07-09, 13:40
Dtale Dtale is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

ik had hetzelfde... ben ook van orange naar t-mob over nu.
ze willen inderdaad voor 3 augustus alle orange klanten op een t mob abbo hebben... dus daar maar gretig gebruik van gemaakt... voorstel wat ze gaven vond ik niet goed genoeg... (zou vergelijkbaar zijn met huidige orange contract, maar niet heus)

dus nu ook een iphone abbo genomen, 4 juli besteld en dinsdag komen ze hem brengen samen met de sim kaart.... op mijn werk.. dus ik hoef ook geen vrij te nemen!

had nog tot december 2009 een contract maar die komt gewoon ter vervallen, nieuwe contract gaat in per wanneer de sim aangemeld wordt.

ikke ben blij!
  #196  
Oud 27-07-09, 18:32
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Nou ik weet niet of het goed komt maar morgen 28 juli is het de datum dat ik mag verlengen (4 maanden van tevoren) dus zou het via een T-mobile shop moeten gaan.

Vandaag de stouten schoenen aangetrokken en de klantenservice eens gebeld met de vraag of er niet iets te regelen valt. De dame was uiterst vriendelijk en na mijn uitleg over het feit dat ik graag de Iphone morgen al wilde hebben en dat dat wellicht wel via een niet T-mobile shop kon, gaf ze me duidelijk door dat als ik een Iphone kon vinden bij een andere shop (dus geen T-mobile shop) dat ik mag verlengen

Na meerdere telefoontjes naar shops te hebben gepleegd, heb ik een Phone House shop gevonden die nog 1 Iphone zwart 3GS heeft, deze word apart gehouden voor me

Toch voor mijn gemoedrust nog een keer klantenservice gebeld en gevraagd of het wel echt mag, want anders rijd ik naar de zaak voor niets! Maar wederom een positief antwoord.

Nu maar hopen dat ze het morgen niet vergeten zijn en dat ik de Iphone mee krijg
  #197  
Oud 27-07-09, 19:00
reinier72 reinier72 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

2 weken geleden (15e) besteld. '2 tot 4 weken' was het verhaal. Vandaag even op aflevertijd.nl gekeken..... nog niets :-(
__________________
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets doms zeg
  #198  
Oud 27-07-09, 19:12
Erw Erw is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinier72 Bekijk bericht
2 weken geleden (15e) besteld. '2 tot 4 weken' was het verhaal. Vandaag even op aflevertijd.nl gekeken..... nog niets :-(
Volgens mij krijg je eerst een mail om een afspraak van leveren temaken,
  #199  
Oud 27-07-09, 19:19
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edward Sprokholt Bekijk bericht
Nou ik weet niet of het goed komt maar morgen 28 juli is het de datum dat ik mag verlengen (4 maanden van tevoren) dus zou het via een T-mobile shop moeten gaan.

Vandaag de stouten schoenen aangetrokken en de klantenservice eens gebeld met de vraag of er niet iets te regelen valt. De dame was uiterst vriendelijk en na mijn uitleg over het feit dat ik graag de Iphone morgen al wilde hebben en dat dat wellicht wel via een niet T-mobile shop kon, gaf ze me duidelijk door dat als ik een Iphone kon vinden bij een andere shop (dus geen T-mobile shop) dat ik mag verlengen

Na meerdere telefoontjes naar shops te hebben gepleegd, heb ik een Phone House shop gevonden die nog 1 Iphone zwart 3GS heeft, deze word apart gehouden voor me

Toch voor mijn gemoedrust nog een keer klantenservice gebeld en gevraagd of het wel echt mag, want anders rijd ik naar de zaak voor niets! Maar wederom een positief antwoord.

Nu maar hopen dat ze het morgen niet vergeten zijn en dat ik de Iphone mee krijg
Het spijt me voor je, maar je bent verkeerd geinformeerd. Dealers van T-Mobile hebben niet de mogelijkheid 4 maanden vooraf te verlengen. Dat kan alleen via een T-Mobile shop. Nog een maandje wachten dus, of toch naar de T-Mobile shop
  #200  
Oud 27-07-09, 19:40
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

@joblamie

Ik weet het dat zijn de voorwaarden, maar onafhankelijk van elkaar hebben 2 medewerkers het gezegd van de klantenservice dus mocht het niet lukken dan zal ik zeker even vanuit de shop even gaan bellen en om uitleg vragen.

Wat me wel opvalt is dat als ik op de site van The Phone House kijkt en op verlengen druk dat er komt te staan dat ik mag verlengen?!?!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 10:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.