//

iPhone telefonisch besteld

iPhone telefonisch besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 4 juli bestelt, afgelopen vrijdag voor het eerst in het systeem van aflevertijd gestaan, zelfde avond werd ik nog gebeld voor een afspraak. Gister avond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 28-07-09, 12:38
Dtale Dtale is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

4 juli bestelt, afgelopen vrijdag voor het eerst in het systeem van aflevertijd gestaan, zelfde avond werd ik nog gebeld voor een afspraak.
Gister avond een mailtje en een sms gehad met bevestiging afspraak.

zojuist het fel begeerde doosje mogen ontvangen!!!

ik ben spelen.... !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 28-07-09, 17:19
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

ik ben vanaf vanmorgen ook een trotse bezitter van een Iphone!!!!

Vanaf vandaag mocht ik verlengen (4 maanden) en klantenservice gaf te kennen als je een zaak wist zouden ze wat regelen, nou het heeft wel een ruim uur gekost maar er is een contructie gemaakt en ik kon de Iphone direct meenemen.

Constructie is:

Huidige Relax 150 met Web & Walk als het ware opgezegd, een nieuw Iphone contract afgesloten met daarbij een ingangsdatum over 4 maanden (dit mag namelijk) en heb nummerbehoud gekregen van het huidige nummer.

Dus al met al, nog wel even 4 maanden het oude contract, maar ja heb wel internet en de nieuwe Iphone.

Effe spelen nu
  #203  
Oud 28-07-09, 21:31
Skordie Skordie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

22 juli iphone bestelt, vandaag 28 juli al bericht dat deze binnen 10 dagen op de deurmat ligt. Wel bestaand T-mobile klant en ook bestelt via de t-mobile shop online. Geen 8 weken dus vooralsnog.
  #204  
Oud 28-07-09, 21:38
Electriq Electriq is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

24 juli werd ik met een lost&stolen-regeling op een wachtlijst gezet (in de winkel dus), ik heb een aanbetaling van 50 euro moeten doen. Op de vraag of ik dan verzekerd was van een toestel, was het aarzelende antwoord dat er werd gewerkt met het principe 'wie het eerst komt...' Apart.
Het zou volgens de medewerker zo'n 2 tot 3 weken duren eer er nieuwe toestellen binnen zouden komen. Niks over 8 weken gehoord dus maar ik hou het voor de zekerheid maar wel aan, ik ben benieuwd.

Laatst gewijzigd door Electriq; 28-07-09 om 22:28.
  #205  
Oud 28-07-09, 21:42
Blaquira's schermafbeelding
Blaquira Blaquira is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skordie Bekijk bericht
22 juli iphone bestelt, vandaag 28 juli al bericht dat deze binnen 10 dagen op de deurmat ligt. Wel bestaand T-mobile klant en ook bestelt via de t-mobile shop online. Geen 8 weken dus vooralsnog.
De tekst die in de ontvangstbevestiging staat is niet de officiële datum. Die staat er standaard in...heb toevallig vandaag er nog over gebeld....dit had in de brief gewijzigd moeten worden volgens een medewerker van de t-mobile klantenservide.

Ben benieuwd of ze het bij jou nakomen...bij mij iig niet...ik wacht al sinds de 18e en nog niks te vinden op amp...
__________________
I'm lovin' it !!
  #206  
Oud 29-07-09, 05:45
reinier72 reinier72 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edward Sprokholt Bekijk bericht

Dus al met al, nog wel even 4 maanden het oude contract, maar ja heb wel internet en de nieuwe Iphone.
En dat oude contract kan je zelfs al omzetten naar een i-phone abbonemet als je dat wil (3g).
Je mag bij t-mobile je abbonement 1x per maand verhogen of aanpassen naar een soortgelijk prijsplan.

En omdat ik hoopte al een dezer dagen mijn speeltje te mogen ontvangen had ik even geinformeerd.
Mijn relax 250 kon ik zo omzetten naar een I-150. Dus als eindelijk mijn iPhone binnenkomt kan ik gelijk aan de slag.
__________________
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets doms zeg
  #207  
Oud 29-07-09, 06:06
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinier72 Bekijk bericht
En dat oude contract kan je zelfs al omzetten naar een i-phone abbonemet als je dat wil (3g).
Je mag bij t-mobile je abbonement 1x per maand verhogen of aanpassen naar een soortgelijk prijsplan.

En omdat ik hoopte al een dezer dagen mijn speeltje te mogen ontvangen had ik even geinformeerd.
Mijn relax 250 kon ik zo omzetten naar een I-150. Dus als eindelijk mijn iPhone binnenkomt kan ik gelijk aan de slag.
Vandaag eens bellen met de klantenservice dan maar, want dat zou toch wel heel mooi zijn als ik de laatste 4 maanden van dit contract naar een Iphone i150 zou kunnen overstappen
  #208  
Oud 29-07-09, 08:19
ICB ICB is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skordie Bekijk bericht
22 juli iphone bestelt, vandaag 28 juli al bericht dat deze binnen 10 dagen op de deurmat ligt. Wel bestaand T-mobile klant en ook bestelt via de t-mobile shop online. Geen 8 weken dus vooralsnog.
Dat is een standaard brief helaas.

Ik had een iPhone in de voorverkoop besteld, en er was onduidelijkheid over de levering. Gebeld met klantenservice over de wachttijd: was niet bekend.

Toen ik aangaf dat er in de brief stond dat mijn iPhone binnen 10 werkdagen bezorgd zou worden was het antwoord "Dat dat niet geldig was, want dat was een standaard brief".

STUUR HEM DAN NIET!!!! Kan me nog druk maken om de arrogantie van T-debiel. Al met al werd hij alsnog binnen deze periode geleverd, maar helaas voor jou: ik zou er niet te veel waarde aan hechten...

Je gaat je toch afvragen of T-mobile ooit van verwachtingsmanagement heeft gehoord.
  #209  
Oud 29-07-09, 11:58
Skordie Skordie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Stuur hem dan niet idd! Bedankt voor de reacties.

Ik stel mijn verwachtingsmanagement bij
  #210  
Oud 29-07-09, 12:34
jaccio jaccio is offline
• iOS 3.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb mijn iphone 11 juli telefonisch besteld. (Orange migratie) en ook in mijn brief stond een levertijd van 2 weken. Net telefonisch contact gehad met de helpdesk en door hen werd aangegeven dat de levertijd 6 weken was. Ik zal dus waarschijnlijk nog 3 1/2 week moeten wachten.

Ik hoop niet dat het klopt, maar we wachten maar rustig af.....
  #211  
Oud 29-07-09, 16:07
Dtale Dtale is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

zojuist t-mob nog even gebeld hoe het met de overgang van orange naar t-mob gaat met mijn tel nummer.... na lang zoeken konden ze me vertellen dat een of andere #$%@%#$% het waarschijnlijk verkeerd in het systeem had gezet en het nummer pas in november over gezet zou worden.... zucht
aan de telefoon tijdens bestellen werd gezegd dat ik gewoon de nieuwe sim moest gebruiken en na 1 uur zou de omzetting gedaan zijn... ja daaaaag

nu dus opnieuw nummerbehoud aangevraagt en over 5 dagen kunnen ze me vertellen wanneer ie precies wordt omgezet...
het is dat ik nog heel wat bel te goed heb op mijn orange account, anders had ik er misschien minder makkelijk over gedaan.... dus voorlopig ff geen 3G aan zetten met mijn orange sim ... anders gaan de tikken wel heel hard...

maar ook goed nieuws natuurlijk: WAT EEN HEERLIJK DING !!! Ik wil nu al niet anders meer dan een iphone!
  #212  
Oud 29-07-09, 16:20
supertollie supertollie is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaccio Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone 11 juli telefonisch besteld. (Orange migratie) en ook in mijn brief stond een levertijd van 2 weken. Net telefonisch contact gehad met de helpdesk en door hen werd aangegeven dat de levertijd 6 weken was. Ik zal dus waarschijnlijk nog 3 1/2 week moeten wachten.

Ik hoop niet dat het klopt, maar we wachten maar rustig af.....
Hoi Jaccio,

Ik probeer er ook al een tijdje achter te komen hoe het nu in elkaar zit, ik heb ook orange-t-mobile migratie gedaan, ook op 11 juli. Vorige week werd mij verteld dat ik begin deze week de telefoon zou krijgen. Vandaag werd mij verteld dat dat niet kon. Wel gaven ze aan dat de oorspronkelijk levertijd van het moment van bestellen van toepassing is, dit was op 11 juli 2-4 weken. Dat zou betekenen uiterlijk eind volgende week. Op het formum van t-mobile/iphone is ook iemand die op 11 juli migratie vanuit orange aangevraagd heeft, hij heeft eind vorige week zijn iphone al geleverd gekregen. Ze kunnen bij t-mobile niets beloven, maar geven bij mij wel steeds aan dat ik vrij hoog op de reserveringslijst sta........ Laten we elkaar op de hoogte houden, want aan die wachtlijst is geen touw vast te knopen. groetjes.
  #213  
Oud 29-07-09, 17:52
jaccio jaccio is offline
• iOS 3.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supertollie Bekijk bericht
Hoi Jaccio,

Ik probeer er ook al een tijdje achter te komen hoe het nu in elkaar zit, ik heb ook orange-t-mobile migratie gedaan, ook op 11 juli. Vorige week werd mij verteld dat ik begin deze week de telefoon zou krijgen. Vandaag werd mij verteld dat dat niet kon. Wel gaven ze aan dat de oorspronkelijk levertijd van het moment van bestellen van toepassing is, dit was op 11 juli 2-4 weken. Dat zou betekenen uiterlijk eind volgende week. Op het formum van t-mobile/iphone is ook iemand die op 11 juli migratie vanuit orange aangevraagd heeft, hij heeft eind vorige week zijn iphone al geleverd gekregen. Ze kunnen bij t-mobile niets beloven, maar geven bij mij wel steeds aan dat ik vrij hoog op de reserveringslijst sta........ Laten we elkaar op de hoogte houden, want aan die wachtlijst is geen touw vast te knopen. groetjes.

Oke dit bericht is hoopgevender. We zullen het wel even afwachten. Zodra ik meer info heb dan zal ik het hier plaatsen!
  #214  
Oud 29-07-09, 18:13
theduckman theduckman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: guttecoven
Berichten: 26
Standaard

ik heb vanmiddag ook nog aan de telefoon gehangen met de ks naar een mail die ik had gestuurd naar het hoofd klantenservice(https://forum.iculture.nl/f18/i...-t-mobile.html)

toen kreeg ik te horen waarschijnlijk 2e week augustus pas leverbaar
  #215  
Oud 29-07-09, 18:24
remcoonline remcoonline is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

pff de 26 mijn abonnement verlengd met een iphone 16 gb wit. ik heb hem nog niet eens en nu al spijt als ik dit allemaal lees.

wat ik erg vreemd vind dat ze bij het kiezen van je toestel geen melding over levertijden krijgt. Pas na je bestelling krijg je een mail met het slechte nieuws.

Laatst gewijzigd door remcoonline; 29-07-09 om 18:27.
  #216  
Oud 29-07-09, 18:55
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinier72 Bekijk bericht
En dat oude contract kan je zelfs al omzetten naar een i-phone abbonemet als je dat wil (3g).
Je mag bij t-mobile je abbonement 1x per maand verhogen of aanpassen naar een soortgelijk prijsplan.

En omdat ik hoopte al een dezer dagen mijn speeltje te mogen ontvangen had ik even geinformeerd.
Mijn relax 250 kon ik zo omzetten naar een I-150. Dus als eindelijk mijn iPhone binnenkomt kan ik gelijk aan de slag.
Nou ik kan mijn Relax 150 niet veranderen naar een Iphone contract de laatste 4 maanden, dit kan niet, wel naar een hoger abbo maar naar een Iphone contract kan dat simpel weg niet.

Wellicht heeft het met de contructie te maken dat ik huidige als het ware opzeg en een nieuw (met behoud van huidige T-mobile nummer) contract afsluit.

Helaas, erg soepel is T-mobile niet, ze weten totaal niet van elkaar wat ze zeggen en wat ze doen, sommige snappen volgens mij niet eens wat een Iphone is

Maar goed met een relax 150 en Web&Walk werkt de Iphone ook goed, ben al zo ver dat ik zeg nooit meer anders
  #217  
Oud 31-07-09, 13:54
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Niet te geloven; zojuist maar weer eens geinformeerd waar de Iphone blijft .... helaas moet ik nu nog 4 weken wachten want alle telefoons zijn op.

Zoals eerder in de topic gemeld op 19/6 rond 10.00 uur besteld en netjes van-te-voren gemeld dat ik op vakantie ging (ongeveer 4 weken na het bestellen via T-mobile zakelijk telefonisch). Toch tijdens die vakantie heeft AMP 1x voor de deur gestaan en het toestel retour gestuurd. Toestel is nu aan iemand anders gegeven. Kom ik weer onderop de stapel te liggen; proces is nou eenmaal zo ingericht en ik heb pech.

Enige oplossing: ander (merk) toestel nemen.

Conclusie?
- Ik ben een IDIOOT en had gewoon op 26 JUNI naar de winkel moeten gaan. Beter een ochtend vrij nemen dan vervolgens weken gezeur
- T-mobile heeft het proces achterlijk ingericht waarbij winkels en nieuwe klanten voorrang krijgen boven trouwe klanten (8 jaar) die VOOR-ingeschreven hebben
- T-mobile is een log en klantonvriendelijke fabriek; communiceert niet en komt (bel)afspraken niet na.
- Er is geen alternatief voor T-mobile als je (ook) visal voicemail wil; dank je wel Apple!

Om het leesbaar te houden heb ik het verhaal enorm ingekort. Het verhaal is nog veel langer maar de essentie is dat ik pech heb en dat NIEMAND me kan helpen.

Oh ja, mijn buurjongen heeft 3 weken geleden zijn Relax-150 abootje verlengd met een 3GS (en wat bijbetalen) en kwam die zojuist even laten zien.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCH ......
  #218  
Oud 31-07-09, 14:14
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

Bij mij vertelde ze 2 tot 3 weken, word dit 4 weken ach, kan ik mee leven.
Ik kan wel gewoon een relax 150 abbo naar een i150 omzetten, want i150 is duurder.
  #219  
Oud 31-07-09, 14:27
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Sja, de verwachting was enkele weken en dat wordt met een beetje pech 8 a 9 weken. Vervelend omdat ik mijn oude 3G toestel 'verkocht' heb aan mijn vrouw (wiens LG Viewty een paar weken geleden overleden is).
  #220  
Oud 01-08-09, 22:56
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard

Hmm mijn ervaring is gewoon nooit direct bestellen bij T-mobile online, tel of offline. Mijn collega heeft er 1 gehaald, alle T-shops in Rotterdam waren uitverkocht, ook de grotere ketens hadden niks meer. Komen we een telecombinatie winkel binnen en daar hadden ze nog genoeg 16gig toestellen op voorraad. Gewoon orgineel van T-mobile en service was uitstekend, geactiveerd en duidelijke uitleg erbij. Ik ga misschien ook maar upgraden...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 10:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.