//

iPhone telefonisch besteld

iPhone telefonisch besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @Tqam Nope, ook nog aan t w8en =(...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-06-09, 19:12
Dj. Dj. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

@Tqam

Nope, ook nog aan t w8en =(
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-06-09, 19:29
Beeja Beeja is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ja mijn schoonvader heeft hem gisteren gekregen...ook al heeft hij hem pas maandag besteld!!
  #23  
Oud 27-06-09, 19:57
von nim von nim is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

echt schandalig, ik ook vrijdag 11:00 uur via de telefoon besteld en:"ja meneer zeker vrijdag geleverd" ik heb toch vanmiddag maar bij amp mn postcode en huisnummer ingevoerd... en jawel, daar was mijn iphone
nix geen TNT maar contract verlengen dus ook via AMP...

gister klantenservice gebeld en ze hadden geen idee waar mijn telefoon was. gozer die een kwartier aan de lijn zat heeft echt zn best gedaan en allemaal verschillende systemen geraadpleegd, maar niemand, bij verlengen, afdeling verkoop en weet ik veel wat voor computersystemen had ook maar enig idee waar wat of wanneer.
echt superslechte service...
zeker wanneer ze aangeven dat het op volgorde van inschrijving gaat, en natuurlijk leuk voor schoonvader, maar niet voor ons.

voor de goede orde, AMP levert maandag. lijkt als of ze het daar beter voor elkaar hebben dan bij tmobile, order werd ingevoerd om kwart over 5 's middags bij AMP dus miss nav mijn belletje, dat kan natuurlijk ook.

Laatst gewijzigd door von nim; 27-06-09 om 20:00.
  #24  
Oud 27-06-09, 20:16
Dj. Dj. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik word zo f*cking chagi hier van,, iedereen heeft ze iPhone 3GS al behalve (volgensmij) de mensen die vrijdag een telefonische bestelling hebben gemaakt (net zoals ik)..
ook heb ik maar 1 mailtje ontvangen, voorderest helemaal nix!
mijn order bestaat niet in het T-mobile bestelstatus gedinges en op aflevertijd.nl staat ook dat er geen order is geplaatst op mn adres.
overal in mijn regio uitverkocht en ik kan ook geen nieuwe bestellen omdat de iPhone al in het systeem staat als bestelling.
Net geprobeerd voor de 3e x T-mobile te bellen voor duidelijkheid, is de klantenservice al om half 6 gesloten
1e x dat het wel lukte konden ze me ook nix zeggen behalve dat t max 6 weken zou duren
echt nog nooit zo'n slechte service gehad!! zelfs niet in een 1 sterren restaurant in Taiwan..
Echt goeie start van mn iPhone ervaring!!
  #25  
Oud 27-06-09, 20:26
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Het order nummer klopt niet met hun systeem
Ja maar ik heb toch echt een order van T-mobile en niet van iemand anders

Ze weten van voren daar niet dat ze van achter leven
Doe het nooit meer, het enigste is dat ik geen 46,25 ex btw aansluitkosten betaal en dat doe je in de winkel wel, dus mogelijk zijn dat extra inkomsten voor de winkel, want via online shop betaal je die niet
  #26  
Oud 27-06-09, 20:35
mirsalimov's schermafbeelding
mirsalimov mirsalimov is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Nou ik heb vaandag tweede bevestiging per post gekregen van t-mobile, het zelfde heb ik deze week al gekregen.

Ik heb nu dus twee exact het zelde bevestigingen van hun gekregen, klantensevice weer bellen, zij weten niks van. Ik naar t-mobile shop in den haag daar konden ze niet veel zeggen, ook is hun voorad op.

Wel heb ik van hun manager begrepen dat t-mobile 7 juli volgende lading krijgd van Apple het zal dan om meer dan 8 duizend toestellen gaan, volgens hem heeft t-mobile maar 4 duizend toestellen 26 juni van Apple gekregen. Hij zei dat mensen die tot woensdag volgende week niks krijgen, zullen dat na 7 juli wel krijgen.

Laatst gewijzigd door mirsalimov; 27-06-09 om 20:43.
  #27  
Oud 28-06-09, 00:32
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Ja dat zeiden ze tegen mij ook in eerste instantie, je krijgt hem 8 juli geleverd
En toen weer 6 tot 8 weken

ik hoop dat hij 7 juli er is

9 juli loopt vodafone af
  #28  
Oud 28-06-09, 12:21
scrubber scrubber is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Hoi,

Ik heb de 3GS 32GB telefonisch op 19 juni besteld en 29 juni wordt die tussen 8.30 en 10.18 uur bezorgt.
Ben netjes via mail, sms en telefonisch op de hoogte gebracht over mijn bestelling en aflevering ervan.
  #29  
Oud 28-06-09, 13:09
nietemiet nietemiet is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 28
Standaard

Hallo allemaal,

Het is echt niet te geloven wat een puinhoop T-mobile er van maakt.
Ik heb telefonisch vrijdag de 19e rond 08.30 uur mijn abo verlengd, ben al jarenlang klant, ook nog periode BEN. Ik ben m.i.v. 21 juni (mijn Flex liep af) naar I150 abo gegaan. De 19e is mij gegarandeerd dat ik bij de eerste zending zit, en volgens de medewerker afgelopen vrijdagavond, de 26e, is hij ook verzonden (TNT zou vertraging hebben volgens een vriendin die op een kledingpakket zit te wachten, niet van T-mobile). Vandaag zijn ze niet bereikbaar, maar ik heb dus al wel 2 dagen zitten wachten. Wat ik ook vreemd vind, ik heb al een 3G (van een andere T-mobile klant overgenomen, 3G is in april jl. gekocht) maar ik heb sinds 21 juni nog steeds 'langzaam' internet, terwijl ik wel ben gaan betalen voor het IPhone abo. Ik had Flex met web 'n walk van € 9,95.
Alles bij elkaar een hele hoop ergernis.
Belachelijk dat ze 'verlengingsklanten' net zoveel laten bijbetalen als nieuwe; ze eerste levering toezeggen, maar andere verkoopkanalen gaan blijkbaar vóór; en alle andere zaken zoals genoemd. Bah, ik ben het helemaal zat.
"Ben" benieuwd of we morgen geleverd krijgen.

P.s. Ik kreeg afgelopen week wel per post een brief met daarin dat hij binnen 10 dagen geleverd zou worden, samen met een contractbevestiging.

Laatst gewijzigd door nietemiet; 28-06-09 om 13:12.
  #30  
Oud 28-06-09, 13:29
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scrubber Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb de 3GS 32GB telefonisch op 19 juni besteld en 29 juni wordt die tussen 8.30 en 10.18 uur bezorgt.
Ben netjes via mail, sms en telefonisch op de hoogte gebracht over mijn bestelling en aflevering ervan.
Ben jij een nieuwe, of een bestaande T-mobile klant? Want als ik het zo begrijp krijgen alleen bestaande klanten statusinfo...
  #31  
Oud 28-06-09, 13:30
von nim von nim is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

@nietemiet
check even op www.aflevertijd.nl je pc en huisnr. ik had hetzelfde verhaal.bij mij komen ze morgen tussen 10:30 en 13:30.
wat kan ik nog bij tmobile doen, want wil hier wel een klacht over indienen eigenlijk. en dan niet zozeer dat het in mijn geval veel te lang heeft geduurd (uiteindelijk valt het wel mee), maar meer dat ze mij niet konden vertellen waar mijn telefoon was en dat ik door eigen onderzoek uiteindelijk maar de telefoon heb gevonden bij amp
  #32  
Oud 28-06-09, 13:32
von nim von nim is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

ik las gisteren ergens dat ze nu alles via AMP versturen, dus iedereen moet op aflevertijd.nl kijken. Sta je daar nog niet bij, dan heeft tmobile je order nog niet doorgegeven aan AMP. en vrees ik het ergste voor levering deze week, maar dat laatste is gebaseerd op niets eigenlijk.
  #33  
Oud 28-06-09, 13:33
scrubber scrubber is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

@generator.

Ja ben een bestaande T-mobile klant.
  #34  
Oud 28-06-09, 13:45
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Ik bedenk me net dat ik wel een bevestiging heb gehad. Hierin staat dat mijn contract per 1 juli in gaat. Er staat ook dat de iPhone binnen 10 dagen geleverd word.

Is dit vanaf de 19e, de 26e of 1 juli?

Ik sta trouwens nog niet in AMP :/
  #35  
Oud 28-06-09, 13:48
nietemiet nietemiet is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door von nim Bekijk bericht
ik las gisteren ergens dat ze nu alles via AMP versturen, dus iedereen moet op aflevertijd.nl kijken. Sta je daar nog niet bij, dan heeft tmobile je order nog niet doorgegeven aan AMP. en vrees ik het ergste voor levering deze week, maar dat laatste is gebaseerd op niets eigenlijk.
Helaas, 'geen orders gevonden' op aflevertijd.nl...............

In mijn brief staat ook binnen 10 dagen, de brief is gedateerd op 19 juni, dus morgen 'feest'? Ik laat het weten, maar veel vertrouwen heb ik niet, dan zou ik toch op aflevertijd.nl bekend moeten zijn?!

Laatst gewijzigd door nietemiet; 28-06-09 om 13:51.
  #36  
Oud 28-06-09, 13:49
smaui smaui is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

@Generator:

Het is 10 werkdagen vanaf de datum die rechtsboven in je brief staat. Bij mij is de brief gedateerd op 19 juni 2009, dus t-mobile moet de telefoon voor aankomende vrijdag hebben afgeleverd. Maar net als velen die telefonisch verlengd hebben (heb ik vrijdag 19 juni gedaan), sta ik ook nog niet in het amp systeem.
  #37  
Oud 28-06-09, 14:11
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Dan zou hij er dus morgen moeten zijn. Moet je bij een verlenging ook je ID laten zien aan de deur? Ik weet nl niet of ik thuis ben bij levering (bedankt voor de info t-mobile)
  #38  
Oud 28-06-09, 14:18
smaui smaui is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Morgen denk ik niet Eerst moet je namelijk in het AMP systeem bekend zijn, dan pas nemen ze contact met je op wanneer zij kunnen leveren...dit gaat nog wel even een aantal dagen duren ben ik bang
  #39  
Oud 28-06-09, 18:30
von nim von nim is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

volgens de medewerker van AMP moet je idd wel je legitimatie laten zien...
op de site van aflevertijd staat tevens...
De tijdindicatie staat 1 werkdag vóór de afleverdatum vanaf 21.00 uur op deze site vermeld.

dus je kan op de volgende werkdag laten leveren, maar dan moet je denk ik wel een beetje mazzel hebben met de tijd waarop deze voor het eerst ingelezen wordt...
check ook even de reacties op de site onder het 3gs op transport bericht (site dus niet forum) daar zie je dat het iig loont als je zelf belt ipv dat je wacht op hun belletje.

en om het tijdsverloop bij mij aan te geven:

[h3]Statushistorie[/h3]
2009-06-26 17:16 AAWij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
2009-06-26 17:20 BHBestelling on hold
2009-06-26 19:34 VAAVoorraad controle
2009-06-26 19:39 AAWij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
2009-06-27 10:33 CAAfspraak voor afleverdatum is gemaakt
2009-06-27 15:53 timeframeTijdvak bekend
2009-06-27 15:58 processIn process
2009-06-27 18:04 planningUw order staat in de planning voor onderstaande datum
  #40  
Oud 28-06-09, 19:55
bicabo bicabo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

hier heb je de site van amp deze doen de bezorging als je een odernummer heb kan je ook bellen Aflevertijd.nl | AMP logistics
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 11:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 12:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 16:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.