//

iPhone telefonisch besteld

iPhone telefonisch besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat jullie hier allemaal van leren en nooit meer online of telefonisch iets regelen als je iets per direct wil hebben. En daarbij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 29-06-09, 19:09
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Ik hoop dat jullie hier allemaal van leren en nooit meer online of telefonisch iets regelen als je iets per direct wil hebben. En daarbij komt nog: regel eerst lekker de iphone in de winkel en annuleer daarna pas. Je hebt toch nog nergens je hamdtekening gezet dus e zit werkelijk nergens aan vast.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 29-06-09, 20:03
Rutt Rutt is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 74
Standaard

Telefonisch zo slecht dan????? heb hem vorige week donderdag telefonisch besteld,bij een contractverlenging.......
  #63  
Oud 29-06-09, 20:19
Mr.King Mr.King is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joblamie Bekijk bericht
Ik hoop dat jullie hier allemaal van leren en nooit meer online of telefonisch iets regelen als je iets per direct wil hebben. En daarbij komt nog: regel eerst lekker de iphone in de winkel en annuleer daarna pas. Je hebt toch nog nergens je hamdtekening gezet dus e zit werkelijk nergens aan vast.
Aanvragen worden tijdens het gesprek opgenomen en het geldt als een mondelinge overeenkomst
  #64  
Oud 29-06-09, 20:22
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Tja.... vervelend voor jullie allen. Mss een tip, ga volgende keer langs een winkel? Heb je 'm op lanceer datum en anders zsm..

Ik heb 'm iig 19 juni in middag gereserveerd en werd de 25e gesmst en gemailt dat hij klaar ligt en 26e opgehaald kon worden..

Laatst gewijzigd door ESO; 30-06-09 om 09:58.
  #65  
Oud 29-06-09, 21:55
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.King Bekijk bericht
Aanvragen worden tijdens het gesprek opgenomen en het geldt als een mondelinge overeenkomst
Dat meen je niet? Dat is toch vrijwel onmogelijk aangezien je dan telefonisch akkoord moet geven op de T-Mobile algemene voorwaarden die op dat moment niet voorhanden zijn (of worden ze soms voorgelezen tijdens het telefoongesprek).
  #66  
Oud 29-06-09, 22:56
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Wie leest nog de voorwaardes? In de winkel ga je toch ook niet 2 A4 tjes lezen en dan pas tekenen? Oke dat is eigenlijk wel de bedoeling maar op dat moment denk je maar aan 1 ding, wil mijn iphone mee naar huis
  #67  
Oud 30-06-09, 09:07
ICB ICB is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joblamie Bekijk bericht
Met welke intentie hebben jullie dat ding dan ook telefonisch of online besteld en niet gewoon in de winkel?geef me 1 goede reden.
Ik heb besteld in de voorverkoop omdat alle bestellingen op volgorde van bestellen zouden worden uitgeleverd, icm de verwachting dat er een run zou zijn op de toestellen in de shops (ergo niet verkrijgbaar).

Helaas is dat een "beetje" misgelopen aangezien er kennelijk iets niet goed is gegaan met een deel van de bestellingen van 19/6...
  #68  
Oud 30-06-09, 09:41
Mr.King Mr.King is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

^^^^^
lol dat je nog antwoord geeft op die domme vraag ook.
  #69  
Oud 30-06-09, 12:17
mirsalimov's schermafbeelding
mirsalimov mirsalimov is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Thumbs down

Ik heb mijn telefoon nog steeds niet. Ik sta ook niet bij AMP.
Ondertussen twee collega’s hebben hun toestellen vaandag gekregen. Klantenservice weer bellen krijg nieuwe verhaal dat het maximaal twee maanden gaat duren. Moet ik nou lachen of huilen
Annuleren kan ook niet moet wachten tot de toestel geleverd wordt dan kan ik pas weigeren.

T-Mobile moet zich schamen!
  #70  
Oud 30-06-09, 12:25
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

2 maanden , wtf? Dat is onmogelijk ...
  #71  
Oud 30-06-09, 12:30
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Bekijk deze pagina eens. Ene Dominique heeft het voor ons voor elkaar gekregen dat we nu in het systeem van AMP staan:

De uitlevering, hoe werkt dat? - T-Mobile blog forum
  #72  
Oud 30-06-09, 12:51
Steelduines Steelduines is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 4
Standaard

Ja klopt nu sta ik er ineens wel in. Dat geeft al iets meer hoop. Alleen mijn moeder heeft ook een iphone besteld op het zelfde adres, maar alleen mijn order is terug te vinden???
  #73  
Oud 30-06-09, 14:40
Mr.King Mr.King is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Ik sta er inmiddels ook in (AMP)

Orderstatus 2009-06-30 11:54 VAA Voorraad controle
  #74  
Oud 30-06-09, 15:12
mirsalimov's schermafbeelding
mirsalimov mirsalimov is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Allen,

Laat ik voorop stellen dat de aanleiding van deze discussie ook voor ons een koude douche is. Uiteraard hebben we de introductie van de nieuwe iPhone weer gevierd, maar het is niet leuk om te zien dat we er voor een aantal klanten blijkbaar niet in zijn geslaagd om de aflevering goed te organiseren.

Nog een aantal zaken ter verduidelijking:

- De standaard levertijd van de nieuwe iPhone was vanaf het begin 6 weken en is onlangs teruggebracht naar 2-4 weken. Heb ik gisteren ook aangegeven.
- Wat we hebben beloofd is dat we op volgorde van bestelling per verkooppunt zouden uitleveren. Voor een relatief klein aantal mensen die de 19e in de E-Shop of via telesales hebben besteld is dit fout gegaan.
- Deze fout is veroorzaakt door het feit dat er via de E-shop meer bestellingen zijn binnengekomen dan de voorraad toestellen die voor de E-Shop beschikbaar waren.
- Om die reden kan het dus voorkomen dat een T-Mobile shop of een telecom dealer wel een iPhone kan uitleveren en dat de E-shop uitverkocht is.
- Dat er voor de E-shop te weinig toestellen waren is een fout van ons. Dat jullie dit ervaren als oneerlijk is volledig te begrijpen, echter zo werkt het distributiesysteem waarbij een volledige voorraad verdeelt moet worden over verschillende soorten verkooppunten.
- We zijn nu een voorraad toestellen aan het herverdelen zodat deze beschikbaar komen voor de mensen die de 19e via de E-Shop en telesales hebben besteld.
- Zodra dit klaar is wordt deze voorraad vrijgegeven aan AMP om te distribueren. Daar zijn we gisteren mee begonnen en is bijna afgerond.
- Zoals gisteren aangegeven zullen de mensen die de 19e hebben besteld als eerste door AMP worden gebeld voor een afspraak.
- Dit proces is inmiddels gaande want steeds meer mensen zijn gebeld of zien hun bestelstatus veranderen.
- Klanten die na de 19e hebben besteld worden later gebeld door AMP, ook weer op volgorde van bestelling.
- Houdt er rekening mee dat er een enorme hoeveelheid orders het land in gaat. Dat betekent dat AMP het heel erg druk heeft. Zij doen hun werk prima, maar realiseer je dat ieder telefoontje naar AMP leidt tot vertraging in het maken van afspraken tot uitlevering. Geef ze daarom de tijd om de uitleveringen te plannen.


Dit staat op het forum van t-mobile. Dus er is wel hoop.
  #75  
Oud 30-06-09, 15:23
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mirsalimov Bekijk bericht
Allen,

Laat ik voorop stellen dat de aanleiding van deze discussie ook voor ons een koude douche is. Uiteraard hebben we de introductie van de nieuwe iPhone weer gevierd, maar het is niet leuk om te zien dat we er voor een aantal klanten blijkbaar niet in zijn geslaagd om de aflevering goed te organiseren.

Nog een aantal zaken ter verduidelijking:

- De standaard levertijd van de nieuwe iPhone was vanaf het begin 6 weken en is onlangs teruggebracht naar 2-4 weken. Heb ik gisteren ook aangegeven.
- Wat we hebben beloofd is dat we op volgorde van bestelling per verkooppunt zouden uitleveren. Voor een relatief klein aantal mensen die de 19e in de E-Shop of via telesales hebben besteld is dit fout gegaan.
- Deze fout is veroorzaakt door het feit dat er via de E-shop meer bestellingen zijn binnengekomen dan de voorraad toestellen die voor de E-Shop beschikbaar waren.
- Om die reden kan het dus voorkomen dat een T-Mobile shop of een telecom dealer wel een iPhone kan uitleveren en dat de E-shop uitverkocht is.
- Dat er voor de E-shop te weinig toestellen waren is een fout van ons. Dat jullie dit ervaren als oneerlijk is volledig te begrijpen, echter zo werkt het distributiesysteem waarbij een volledige voorraad verdeelt moet worden over verschillende soorten verkooppunten.
- We zijn nu een voorraad toestellen aan het herverdelen zodat deze beschikbaar komen voor de mensen die de 19e via de E-Shop en telesales hebben besteld.
- Zodra dit klaar is wordt deze voorraad vrijgegeven aan AMP om te distribueren. Daar zijn we gisteren mee begonnen en is bijna afgerond.
- Zoals gisteren aangegeven zullen de mensen die de 19e hebben besteld als eerste door AMP worden gebeld voor een afspraak.
- Dit proces is inmiddels gaande want steeds meer mensen zijn gebeld of zien hun bestelstatus veranderen.
- Klanten die na de 19e hebben besteld worden later gebeld door AMP, ook weer op volgorde van bestelling.
- Houdt er rekening mee dat er een enorme hoeveelheid orders het land in gaat. Dat betekent dat AMP het heel erg druk heeft. Zij doen hun werk prima, maar realiseer je dat ieder telefoontje naar AMP leidt tot vertraging in het maken van afspraken tot uitlevering. Geef ze daarom de tijd om de uitleveringen te plannen.


Dit staat op het forum van t-mobile. Dus er is wel hoop.
Post weggehaald. Had andere post verkeerd begrepen en mijn post klopte totaal niet als reactie op de post van de ander......sorry.

(MOD mag deze post van mij weghalen a.u.b)
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #76  
Oud 30-06-09, 20:47
Mr.King Mr.King is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Inmiddels een afspraak met AMP, het wordt morgen bij mij op werk bezorgd. ( Amsterdam )
  #77  
Oud 30-06-09, 20:53
Rutt Rutt is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 74
Standaard

Ik ben bang dat ik nog wel even moet wachten,heb hem vorige week besteld,en als ik dit zo allemaal lees,vrees ik het ergste........
Kan wel wachten,maar heb hem nu besteld,en dan wil ik hem hebben ook.....
  #78  
Oud 01-07-09, 09:24
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

WTF gisteren gebeld kan niet annuleren, duurt 8 weken. kijk ik op aflevertijd.nl staat dat er een order binnenkomt tussen 11.16 en 14.16 Ben beneiwud of dat de Iphone is. Als het is dan weten ze bij t-mobile van voren niet dat ze van achteren leven

Update: IK HEB HEM 3GS 32 GB ZWART

Laatst gewijzigd door Tqam; 01-07-09 om 13:31.
  #79  
Oud 01-07-09, 12:12
Mr.King Mr.King is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

En ik heb hem dan eindelijk.

19/06 10:30am -----telefonisch besteld (verlenging van mijn huidige abbo ).
30/06 12:00pm -----status AMP zichtbaar op voorraad checken
30/06 16:50pm -----status Wordt zo snel mogelijk gebeld voor een afspraak
30/06 17:15pm ----- Zelf gebeld met AMP voor een afspraak
30/06 20:55pm ----- bevestiging SMS gehad
01/07 10:14am ----- AMP koerier heeft de iphone bezorgd op werk


Hoop dat ik hiermee de mensen die ook de 19de hebben besteld wat hoop inschiet
  #80  
Oud 01-07-09, 12:32
Boetz Boetz is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 32
Standaard

kheb hem pas de 25ste besteld...

damn... dan zal het nog wel even duren voor mij...

staat voor mij nog niets op aflevertijd.nl

Laatst gewijzigd door Boetz; 01-07-09 om 12:35. Reden: bijvoeging
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 10:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.