//

iPhone telefonisch besteld

iPhone telefonisch besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb m trouwens ook binnen! Veel plezier ermee mensen!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 02-07-09, 12:44
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Heb m trouwens ook binnen! Veel plezier ermee mensen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 03-07-09, 13:51
nietemiet nietemiet is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nietemiet Bekijk bericht
Ik heb ook een klacht ingediend, het is echt schandalig zoals zij met hun klanten omgaan.
De vrouw was bijzonder aardig en het helemaal met mij eens, maar het blijft heel vervelend.
De ene medewerker zeg het één en de ander zegt weer wat anders, telkens die ontbetrouwbare info....ik word er niet goed van!
Besteld binnen het 1e half uur op de 19e, en nog geen levering bekend, ze kon vanmorgen ook niet zeggen wanneer dat wordt, zelfs niet na de bevestiging die ik per post heb gekregen "dd 19 -06-2009 binnen 10 werkdagen geleverd" Ja hoor................
Vrijdagavond zei een med. mij dat hij was verzonden..........grrrrrrrrrrrrrrrr

Ik laat het weten als de tel. bezorgd is. Nu ben ik alleen nog maar bezorgd.
Het is gebeurd hij is zojuist bezorgd. Na nog een aantal gesprekjes met t-mobile, dat dan weer wel.
Ik ga er mee aan de slag.

Suc7 allemaal!
  #103  
Oud 06-07-09, 16:14
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oohway Bekijk bericht
Ik was twee weken geleden naar de phonehouse bij mij om de hoek gegaan. Daar meldden ze mij dat ik mijn contract per 1 juli kon verlengen met een iphone 3GS. Gister werd ik gebeld door de phonehouse dat ze mijn 16 GB 3GS hebben en ik hem morgenochtend (vandaag dus) zou kunnen ophalen. Toen ik vanochtend naar de phonehouse ging lag de iphone al klaar. Toen we bezig waren met gegevens voor het verlengen van het contract in te voeren in de computer zei de verkoper opeens: "hee, er klopt iets niet". Toen bleek dat er een rekenfout was gemaakt en ik pas 1 augustus mijn contract kon verlengen en er niks op zat behalve wachten. Toen ik verdrietig thuiskwam zag ik op de t-mobilesite dat als je bij een t-mobile shop of de t-mobile webshop verlengt, het verlengingstermijn niet 3 maar 4 maanden is, en ik dus wel mijn iphone gewoon nu kan krijgen. Nu mijn vraag: is het het snelst om telefonisch, in de webshop of in de t-mobile winkel te reserveren?

bij voorbaat dank,
Max
Per 1 juli is de wet gewijzigd voor particlulieren ( niet voor zakelijke klanten ) opzegtermijn is maximaal 1 maand. Wet is goedgekeurd en in gebruik dus je kan gewoon opzeggen
  #104  
Oud 06-07-09, 21:26
Rutt Rutt is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 74
Standaard

Voor mij veranderd er nog niets op AMP.......jammer genoeg(kijk elke dag met volle smart)
Hoor namelijk al mensen die hem na mij besteld hebben,en hem inmiddels al thuis hebben......
Maar heb hem ook pas de 25`ste besteld bij een contractverlenging van Orange naar T-mobile,overigens word mijn contract de 13è overgenomen door T-mobile......Dus wil ook graag de Iphone voor die tijd ontvangen.
Heb nog niet eens de Simkaart van ze ontvangen,het duurt me iig allemaal te lang.......
  #105  
Oud 07-07-09, 07:56
erwinh erwinh is offline
• iOS 9.0.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rutt Bekijk bericht
Voor mij veranderd er nog niets op AMP.......jammer genoeg(kijk elke dag met volle smart)
Hoor namelijk al mensen die hem na mij besteld hebben,en hem inmiddels al thuis hebben......
Maar heb hem ook pas de 25`ste besteld bij een contractverlenging van Orange naar T-mobile,overigens word mijn contract de 13è overgenomen door T-mobile......Dus wil ook graag de Iphone voor die tijd ontvangen.
Heb nog niet eens de Simkaart van ze ontvangen,het duurt me iig allemaal te lang.......
Heb je al een brief van T-Mobile gehad?
  #106  
Oud 07-07-09, 09:55
Fullana Fullana is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb de witte iPhone 16 gb op 25 juni telefonisch besteld. Deze kon vorige week al geleverd worden maar heb voor morgen gekozen

Vraag mij alleen af of je ook een kopie legitimatie/bankpas mee moet geven omdat ik een nieuwe klant ben.
  #107  
Oud 07-07-09, 16:26
spongebart spongebart is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

iphone 32 g 3Gs Zwart de 26e besteld, via de Internet-shop van T-Mobile...
Ik denk, ik reageer toch maar eventjes hier, aangezien ik ook al enige tijd in onzekerheid zit met betrekking tot de levering van mijn Iphone...

Ik denk niet dat ik veel tijd hoef te besteden aan de ergernis die ik en vele andere hier/in Nederland hebben met betrekking tot de communicatie vanuit T-Mobile....

Wat ik wel nog even wil toevoegen aan deze discussie/topic, is dat T-Mobile op dit moment (sinds afgelopen vrijdag 3 juli) een "up-date" doet aan het systeem, waardoor de meeste processen stil liggen. Onder andere het systeem waar het callcenter mee werkt, maar ook de Website van T-Mobile zijn tijdelijk niet of bijna niet te gebruiken.
Omdat de dames en heren van het telefoon-team - die mij trouwens allen prima te woord staan - niet in hun systeem kunnen kijken hoe het bijvoorbeeld staat met de status van mijn bestelling, en aangezien hun managers deze dames en heren NIET of nauwelijks in lichten over de stand van zaken, heb ik zelf even contact opgenomen met AMP om te vragen of zij sinds vrijdag uberhaupt nog wel orders binnen krijgen van T-Mobile...

Wat blijkt; door de "Up-date" gepland door T-Mobile in de periode van vrijdag 3 t/m woensdag 8 juli aan het systeem (hoogst waarschijnlijk om het een en ander soepeler te laten verlopen), ligt het hele process stil rondom de uitlevering van alle orders van de nieuwe I-Phone!!!!!!

T-Mobile, je zou je moeten schamen, zorg eerst voor je zaakjes en ga dan pas je systeem up-daten...

En voor de slimmerik die deze opmerking wil beantwoorden met "...maar misschien is die update wel nodig om de levering door te laten gaan" of iets dergelijks.... DAN MOET T-MOBILE ZO'N RELEASE GOED VOORBERSCHOUWEN, EN ALS DAN BLIJKT DAT JE HET ALS MILJOENEN BEDRIJF NIET AAN KAN DIT IN GOEDE BANEN TE LIJDEN, DAN MOET JE ER NIET AAN BEGINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wacht met smart... want die I-Phone is wel rete g*il...
  #108  
Oud 07-07-09, 17:38
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Wat ik wel nog even wil toevoegen aan deze discussie/topic, is dat T-Mobile op dit moment (sinds afgelopen vrijdag 3 juli) een "up-date" doet aan het systeem, waardoor de meeste processen stil liggen.
Correct; dit was volgens T-mobile zakelijk al een jaar geleden gepland. Als IT (projectmanager) bij grote bedrijven lijkt me dit lastig te verkopen aan de directie maar kennelijk is dat voor T-mobile geen probleem.

Citaat:
Onder andere het systeem waar het callcenter mee werkt, maar ook de Website van T-Mobile zijn tijdelijk niet of bijna niet te gebruiken.
Opmerkelijk. Bij grote migraties daar normaliter met backup/ noodsystemen gewerkt; je wil je klanten immers kunnen helpen.

Citaat:
Omdat de dames en heren van het telefoon-team - die mij trouwens allen prima te woord staan - niet in hun systeem kunnen kijken hoe het bijvoorbeeld staat met de status van mijn bestelling, en aangezien hun managers deze dames en heren NIET of nauwelijks in lichten over de stand van zaken
Interessante uitspraak. Je wordt niets wijzer maar je wordt wel prima te woord gestaan. Klinkt tegenstrijdig.

Overigens kreeg ik te horen dat 'het management' besloten had dat gedurende de 'Iphone launch' zij geen contact mochten opnemen met de afdeling verantwoordelijk voor de levering. Dit omdat dit verstorend zou werken. Normaliter is dit geen enkel probleem.

Met andere woorden; de verantwoordelijken bij T-mobile hebben besloten een enorme migratie door te voeren, geen backupsystemen in te zetten en een verbod op het navragen van de status ingevoerd.

Dat gecombineerd met eerdere uitspraken (naar mij) waarin 'wie het eerst is ....' werd toegezegd en 'u wordt deze week nog gebeld' (dat was vorige week donderdagmorgen) doet mij concluderen dat T-mobile dit proces matig tot zeer matig aanpakt.

Mocht Iphoneclub die marketingdame nog eens spreken dan mogen ze (in ieder geval namens mij) T-mobile trakteren op de 'gouden *****' trofee. Want ik vind ik het onbegrijpelijk dat in deze tijden een beetje project/ programmamanagement nog zo lastig moet zijn.
  #109  
Oud 07-07-09, 17:48
spongebart spongebart is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
Interessante uitspraak. Je wordt niets wijzer maar je wordt wel prima te woord gestaan. Klinkt tegenstrijdig.

Hahaha, ja, klinkt tegenstrijdig, maar ik had dit misschien iets anders moeten formuleren... De manier van tewoord staan is altijd prima, alleen de informatie die ze kunnen/mogen geven is slecht...
  #110  
Oud 07-07-09, 17:59
Rutt Rutt is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwinh Bekijk bericht
Heb je al een brief van T-Mobile gehad?

Ik heb gelijk eigelijk een bevestiging via de mail gehad,maar verder helemaal niets.
Heb net 5 min geleden met ze gebeld,en ze hebben op het moment een systeem onderhoud,dus konden ze niet kijken hoe de status van mijn bestelling is........over 2 dagen konden ze weer in het systeem kijken en kijken hoe het met mijn bestelling zit.........
Zal wel........weet niet wat ik daarvan geloven moet maargoed.......
  #111  
Oud 07-07-09, 22:58
freekb freekb is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

hier hetzelfde.... op 25 juni de zwarte 32G besteld (zakelijk)... laatste telefoontje met T-mobile: voor eind juli (!) wordt de telefoon geleverd.. nee, preciezere datum kunnen we niet geven.

Heel fijn!
  #112  
Oud 08-07-09, 07:03
refie refie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Hier ook het zelfde 26 juni in de zakelijke online shop besteld, ontvangstbevestiging gehad. Gebeld voor een opdrachtbevestiging die zou ik binnen 2 dagen krijgen... we wachten al een week op de bevestiging.
  #113  
Oud 08-07-09, 07:22
Rutt Rutt is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 74
Standaard

Eergister zei een medewerker van T-mobile dat ik hem deze week kon verwachten en anders begin volgende week,mijn contract gaat de 13`de in namelijk,maar andere medewerkers zeggen weer andere dingen,je word er gewoon niet wijzer van.......
Zit niets anders op dan af te wachten.......
  #114  
Oud 08-07-09, 08:35
flakkee-john flakkee-john is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

mijne is gisteren binnen gekomen, nu no probleem bij t-mobile dat ze aan het updaten zijn en niets kunnen veranderen in mijn abbo. Weer tot morgen wachten, tewrijl ik graag onderweg ook internet wil gebruiken en dta nu nog niet bij mijn abbo heb zitten.

Ben bang voor dikke rekening als ik nu heel de dag een beetje ga surfen p het net.
Verder helemaal goud hoor de nieuwe iphone

BLijft nog steeds een vaag teken dat t-mobile zo raar met alles om gaat
  #115  
Oud 08-07-09, 09:57
spongebart spongebart is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Het is inmiddels 8 juli, en vandaag zou het systeem weer up 'n running zijn... Helaas, tot mijn grote schrik vond ik op t-mobile.nl de mededeling dat het onderhoud nog zeker tot 9 juli gaat duren... Weer een dag onduidelijkheid...

Net met de klanten"service" aan de telefoon gehangen, en zelfs een klachtenformulier is op dit moment niet tevoorschijn te toveren, aangezien ook deze in het systeem des doods te vinden is!!

Werkelijkwaar, een SCHANDE!!! Heb al meerdere malen gemeld, dat ik geld kom brengen... niet kom halen!!!!

Trouwens... Flakkee-John, wanneer en op welke manier heb jij je bestelling geplaatst???
  #116  
Oud 08-07-09, 10:22
nomad nomad is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Ik heb de mijne op 24 juni telefonisch besteld en op 2 juli is ie afgeleverd. Wel even de druk op de ketel gehouden en elke dag even gebeld waar het ordernummer bleef en toen ik dat eenmaal had, even AMP gebeld en de volgende dag was ie al binnen. Alles bij elkaar 8 dagen. Het kan dus wel.
  #117  
Oud 08-07-09, 10:30
spongebart spongebart is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nomad Bekijk bericht
Ik heb de mijne op 24 juni telefonisch besteld en op 2 juli is ie afgeleverd. Wel even de druk op de ketel gehouden en elke dag even gebeld waar het ordernummer bleef en toen ik dat eenmaal had, even AMP gebeld en de volgende dag was ie al binnen. Alles bij elkaar 8 dagen. Het kan dus wel.
Ik geloof je niet!!!

Nee hoor, ik ben alleen vreselijk jaloers!!!!! Opzich wel hoopvol, dit bericht... maar ik heb er op dit moment nogsteeds weinig vertrouwen in!!
  #118  
Oud 08-07-09, 14:04
flakkee-john flakkee-john is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik heb mijn iPhone vrijdag 19 juni om 9:20 besteld.
En gisteren pas binnen. 1000 keer gebeld en gisteren pas bezorgd. 7 juli

nu gezeik dat mijn abbo nog niet omgezet kan worden wegens een update!!!!!!!!!!!!!!!
Gaat goed bij tmobile
  #119  
Oud 08-07-09, 15:18
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nomad Bekijk bericht
Ik heb de mijne op 24 juni telefonisch besteld en op 2 juli is ie afgeleverd. Wel even de druk op de ketel gehouden en elke dag even gebeld waar het ordernummer bleef en toen ik dat eenmaal had, even AMP gebeld en de volgende dag was ie al binnen. Alles bij elkaar 8 dagen. Het kan dus wel.
Pfffff, ik gun het je maar ik heb kromme tenen (19/6 om 10.15 besteld via de telefoon).
  #120  
Oud 08-07-09, 16:35
spongebart spongebart is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Nou, voor mij is dan ook eindelijk het tij gekeerd... Toch maar weer even gecheckt op aflevertijd.nl, en ja hoor... vandaag gebelt, morgen in huis!

Ookal ben ik blij dat ik van dit gek*t af ben, het klachten formulier kunnen ze deze dagen nog verwachten!!! En ik verzoek iedereen zo'n klachtenformulier in te vullen en op te sturen (mits de website van T-mobile het doet uiteraard)...

Succes, en keep me posted!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 10:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.