//

iPhone telefonisch besteld

iPhone telefonisch besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Afleverdatum en -tijdindicatie 10-07-09 niet beschikbaar De tijdindicatie staat 1 werkdag vóór de afleverdatum vanaf 21.00 uur op deze site vermeld Het is bijna 22u, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 09-07-09, 21:38
Rimshaker Rimshaker is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Afleverdatum en -tijdindicatie10-07-09niet beschikbaar De tijdindicatie staat 1 werkdag vóór de afleverdatum vanaf 21.00 uur op deze site vermeld
Het is bijna 22u, toch staat er nog geen tijd vermeld. Kan ik er van uitgaan dat ze morgen toch komen of wordt het bellen morgenvroeg?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 10-07-09, 08:15
spongebart spongebart is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Je word gebelt voor een afleverafspraak, als dit nog niet gebeurt is, zal hij vandaag ook niet geleverd worden...
  #123  
Oud 10-07-09, 08:18
Rimshaker Rimshaker is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Euhm als je de tekst hierboven leest, die van aflevertijd.nl is gekopieerd, zie je dat die vandaag geleverd wordt en de afspraak dus al gemaakt is :S. Maar goed, gisterenavond rond 23u15 stond de tijd er op en de sms kwam pas rond 24u, ze komen tussen 9u13 en 12u13
  #124  
Oud 10-07-09, 08:18
Rutt Rutt is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 74
Standaard

Ik ga ze straks nog maar eens lastigvallen,mijn contract gaat maandag in (13`de)en heb nog niets gehoord of vernomen.....
Wacht nu bijna al 3 week,en vind het wel welletjes.......
  #125  
Oud 10-07-09, 14:56
Boetz Boetz is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 32
Standaard

heb hem 25 juni besteld...

net even op aflevertijd.nl gekeken:
staat nu eindelijk 10/07/2009 11:00 Voorraad controle/ Vooraangemeld

ff gebeld maar: ze hadden geen idee hoe lang het nog duurt

weet iemand hier hoe lang het nog kan duren?

groet
  #126  
Oud 10-07-09, 14:59
spongebart spongebart is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Nou, nadat bij AMP ook iets mis was gegaan met het afleveradres, heb ik hem niet gister, maar vandaag ontvangen!
Even voor de duidelijkheid, ik had hem 26 juli in de avond per e-shop besteld, raar verhaal dan dat bij jou BOETZ er nog geen aflever datum bekend is!!

Ze houden niet echt een chronologische volgorde aan he??? Bij dat T(ering)-mobile...
  #127  
Oud 10-07-09, 15:47
freekb freekb is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

18 juni had ik mijn iPhone besteld....... eergisteren 8 juli weer eens gebeld. Mijn formulier lag op een verkeerde stapel. Ik zou op de goede stapel komen maar dan wel onderaan!
Vandaag weer eens gebeld. Verkeerde stapel, nee de order is gewoon bewerkt en de iPhone wordt waarschijnlijk eind juli geleverd. ????
Wie moet ik geloven? Elke keer een ander verhaal van T-Mobile. Ik ben nu al benieuwd naar het verhaal dat ze volgende week gaan vertellen als ik vraag naar een afleverdatum!
  #128  
Oud 10-07-09, 19:52
Fullana Fullana is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 11
Standaard

Wel vreemd dat sommige van jullie nog op de iPhone zitten te wachten

Ik zelf heb mijn iPhone afgelopen woensdag ontvangen. Ik heb gevraagd om een nmr behoud het abonnement gaat op 20 augustus in. Ik kan nu wel bellen/smsen/i-netten etc. ik heb gebeld hoe dit kan en men vertelde dat je altijd een klein tegoed krijg hiervoor hoeft je niet te betalen want als het op is is het ook op. Ik heb natuurlijk achteraf geen zin in een rekening van hier tot tokio. Hebben jullie hier ervaring mee? klopt het wat de dame aan de telefoon mij verteld? ik heb wel vaker mee gemaakt Pietje zegt het zo en Anna zegt weer wat anders zo weet je van gekheid niet wie je moet geloven.
  #129  
Oud 10-07-09, 20:07
Rutt Rutt is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 74
Standaard

Nou eindelijk ik sta er ook tussen op het moment:
2009-07-10 17:46 VAAVoorraad controle / Vooraangemeld2009-07-10 17:48 AA



Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak


Zag het om 1900 uur pas,gelijk proberen te bellen,maar ze waren helaas gesloten.had graag nog wat willen regelen voor morgen,ben zelf bereid om hem te gaan ophalen morgen........
  #130  
Oud 10-07-09, 21:27
Rimshaker Rimshaker is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fullana Bekijk bericht
Ik zelf heb mijn iPhone afgelopen woensdag ontvangen. Ik heb gevraagd om een nmr behoud het abonnement gaat op 20 augustus in. Ik kan nu wel bellen/smsen/i-netten etc. ik heb gebeld hoe dit kan en men vertelde dat je altijd een klein tegoed krijg hiervoor hoeft je niet te betalen want als het op is is het ook op. Ik heb natuurlijk achteraf geen zin in een rekening van hier tot tokio. Hebben jullie hier ervaring mee?
Bij mij hetzelfde verhaal, ik heb hem vandaag gekregen en abonnement gaat pas in op datum van nummerbehoud, 21 augustus. Ik geloof er niets van dat dat een tegoed betreft wat na een tijdje op is. Volgens mij komt alles buiten de bundel en krijg je een dikke rekening als je van dat tijdelijke nummer gebruik maakt. Ik heb hem dan ook direct na ontvangst gejailbreakt en unlocked en het werkt nu vrolijk tot 21-8 met Telfort.
  #131  
Oud 11-07-09, 09:52
Rutt Rutt is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 74
Standaard

Zo juist even met AMP gebeld voor het maken van een afspraak,hij word Maandag op mijn werk geleverd.Jippie.........
Heb dus precies 19 dagen moeten wachten op mijn iPhone,en dat is eigelijk 18 dagen te lang hahaha.......
Hoop voor iedereen die hem heeft besteld,en hem nog niet in huis heeft,dat het niet lang meer gaat duren,want ik vond het op den duur gewoon een ergenis,niet zo zeer de levertijd,maar de info die je van T-mobile krijgt,daar kun je geen pijl op trekken,eergister werd me door hun nog verteld dat het waarschijnlijk nog 2 weken zou duren.........
  #132  
Oud 11-07-09, 16:35
wiepie04 wiepie04 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

1 juli witte iPhone 3gs besteld

Afleverdatum en -tijdindicatie
13-07-09 tussen 11:55 en 14:55 uur

Maandag wordt hij dus geleverd. In totaal dus 12 dagen moeten wachten
  #133  
Oud 14-07-09, 10:15
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Bij mij is ook alles netjes geregeld.. Heb er precies 10 werkdagen op moeten wachten..
  #134  
Oud 14-07-09, 13:46
erwinh erwinh is offline
• iOS 9.0.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wiepie04 Bekijk bericht
1 juli witte iPhone 3gs besteld

Afleverdatum en -tijdindicatie
13-07-09 tussen 11:55 en 14:55 uur

Maandag wordt hij dus geleverd. In totaal dus 12 dagen moeten wachten
Geluksvogel. 29 juni een zwarte 32GB besteld. Nog niets gehoord (afgezien van de bevestigingsbrief van TM).
Moet me inhouden niet te gaan bellen... maar zin heeft het toch niet denk ik.
  #135  
Oud 14-07-09, 15:40
iJan iJan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

1/7: Telefonisch mijn Orange verlengd naar T-Mobile, iPhone 3GS 16 Zwart besteld. Levertijd was "4 weken".

10/7: Volgens de mevrouw aan de telefoon kon het nog 5 weken duren, de levertijd was "6 weken"! (Maf, op de website staat nog steeds 2-4 weken). Nog even naar mn ordernummer gevraagd voor t-mobile/orderstatus.

13/7: joepie, op aflevertijd.nl staat mn adres, en op t-mobile/orderstatus ligt mijn iPhone "bij de koerier"

14/7 AMP gebeld, morgen kan ik terugbellen om een afleverafspraak te maken.

Nooit een mail of een brief gehad, wel onjuiste info via de telefoon. Best grappig allemaal

Laatst gewijzigd door iJan; 14-07-09 om 15:43.
  #136  
Oud 14-07-09, 15:49
erwinh erwinh is offline
• iOS 9.0.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 41
Standaard

Ondertussen sta ik op de AMP site, wachten tot ik gebeld word...
  #137  
Oud 15-07-09, 13:01
iJan iJan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Poe ey.. ik dacht, ik sta op aflevertijd.nl, en mijn orderstatus op t-mobile zegt dat mn iPhone bij AMP ligt, dus alles komt nu snel goed..

AMP bellen: "Nee, je iPhone is geblokkeerd. T-Mobile moet hem eerst vrijgeven." (WTF?)

T-Mobile per telefoon: "Jaaah, wij hebben hier een ander systeem. Dat je orderstatus op internet zegt dat je telefoon bij AMP ligt, zegt niks. In ons ordersysteem ligt je telefoon nog helemaal niet bij AMP. Maar ik ga mijn super uiterste best doen om het snel voor je te regelen."

Toen effe bij de T-Mobile shop hier in de stad wezen kijken: "We hebben hem gewoon op voorraad hier! Maar ik kan je niks meegeven, je hebt al per telefoon besteld en je nieuwe abo is al ingevoerd. Dat kan geen tweede keer. Na een telefoontje zegt ze: je krijgt hem binnen nu en één week." Belcompany heeft ze trouwens ook gewoon liggen hier

Grrrrrrrrrrrmpfrt!!!!!!

Zulke inflexibele en onlogische taferelen verwacht je eerder bij een gemeentehuis.

Over twee jaar loop ik bellend een winkel uit met mn nieuwe GSM, dit monster krijgt nooit meer eten van mij.
  #138  
Oud 16-07-09, 15:59
Ed7 Ed7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Om mijn wachten een beetje verdragelijk te houden heb ik me toch ook maar op het forum aangemeld

Ik heb zaterdag 11-07-09 de iPhone 3GS 16gb (zwart) besteld. Was oorspronkelijk Orange abonnee en kon mijn abonnement laten vervallen en omgooien naar een iPhone versie.
Aan de telefoon ben ik prima geholpen, kreeg vrij snel een bevestigingsmailtje maar hier stond alleen in wat ik net besteld had. Geen informatie dus over levertijden (de bekende "binnen 10 werkdagen geleverd" stond er dus niet in). Hoewel de man aan de telefoon doorgaf dat ik binnen 5 werkdagen gebeld zou worden door AMP over de levering. Vandaag nog even gebeld en dat bleek dus ook onzin te zijn, levertijd is nogsteeds 2-4 weken.

Krijg je als ex-orange klant verder geen informatie meer over de levering? Ik heb het forum wel doorgespit en het lijkt hier op, maar zou een ander ex-orange klant misschien een bevestigingetje kunnen geven? Voor mijn gemoedsrust
Bedankt en succes met wachten iedereen...
  #139  
Oud 16-07-09, 22:36
iJan iJan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik ben ex-Orange, heb telefonisch besteld op 1/7, en krijg mn 16/zwart morgen (17/7) bezorgd tussen 12:32 en 15:32. 16 Dagen later dus.

En ik heb nòòit een mail gehad, of post of wat dan ook Je kan er beter niet achter aan zitten, want als je 10x belt krijg je 12 verschillende antwoorden en dan ga je alleen maar vaker bellen en jezelf nog meer frustreren heb ik gemerkt.

Je kan beter effe je hond uit gaan laten of de kooi van je hamster verschonen.

En volgende keer gewoon een shop met voorraad zoeken en hem daar halen Hier in de stad ligt ie overal op voorraad kwam ik van de week achter. Doh.
  #140  
Oud 17-07-09, 00:01
wyko wyko is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

En waar is hier in de stad dan als ik vragen mag ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 10:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.