//

iPhone telefonisch besteld

iPhone telefonisch besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou gisteren ook de klantenservice gebeld en daar word je ook niet vrolijk van, ze zei minimaal 6 weken, waarop ik zei pas je website ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 22-07-09, 11:39
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Nou gisteren ook de klantenservice gebeld en daar word je ook niet vrolijk van, ze zei minimaal 6 weken, waarop ik zei pas je website dan graag aan, daar staat 2-4 weken.

Oeps kwam er toen door de telefoon heen zetten

Dus bestellen online is ook geen optie, wat wel raar is, is dat de 32 gig er nog wel was...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 22-07-09, 13:11
Blaquira's schermafbeelding
Blaquira Blaquira is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Hmmm wel heel raar. Ik heb vandaag gebeld. Had mijn bevestigingsbrief al moeten hebben. Er wordt vandaag een kopie opgestuurd. Ook werd er tijdens mijn telefonische bestelling gezegd dat de levertijd 2-4 weken was (afgelopen week)...nu werd er gezegd 6 weken...en op de site 8 (lees ik hier)......

Dus ben benieuwd hoe lang ik nu moet wachten..
__________________
I'm lovin' it !!
  #163  
Oud 22-07-09, 13:20
Ed7 Ed7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Zelfde verhaal bij mij. Ben op 11 Juli van Orange naar T-Mobile gegaan icm een iPhone 3GS 16gb / zwart. Direct na het gesprek ontving ik een bevestigingsmail.
Gisteren toch even gebeld of ik niet ook schriftelijk iets moest ontvangen maar mijn order stond netjes in het systeem volgens de medewerker aan de telefoon.
Toen ik vroeg over de wachttijd zei hij dat de leeftijd op 6 weken staat maar dat sommige modellen wel eerder geleverd kunnen worden.
De 8 weken op de website zijn helemaal bagger nieuws... ik hoop hem nog te krijgen voordat ik op vakantie ga.
__________________
"The large print giveth and the small print taketh away." - Tom Waits
  #164  
Oud 22-07-09, 13:28
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

ik heb hem 9 juli besteld.
14 juli kreeg ik een telefoontje dat hij binnen 2 dagen geleverd kon worden.
Helaas kwam mij dat niet goed uit, dus nu wordt hij de 24e geleverd.
Weinig klachten...
  #165  
Oud 22-07-09, 13:40
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

In mijn geval gaat het over een 16 gig zwart die ik wil hebben, in de 2e shop waar ik vroeg hierna hadden ze hem niet maar wel een 32 gig, die hadden ze gewoon op voorraad.

De medewerker stond heel verbaasd te kijken over het droogleggen maar gaf als tip, probeer het eens in de grotere zaken, wellicht dat ze daar nog iphone 3gs hebben liggen.

Wat ik overigs een rare zaak vind van T-mobile is dat hun niet kunnen zien waar voorraad is, welke zaak wat heeft liggen op dat moment, tevens kan je ze ook niet bellen en dat bemoeilijkt het geheel ook nog eens voor klanten.
  #166  
Oud 22-07-09, 14:08
Ed7 Ed7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

@beakerflo
Volgens mij zijn de 32gb iPhones inderdaad beter op voorraad dan de 16gb.
Verder wel lekker snelle service bij jou, ik wacht nu een dag of 11 en heb nogsteeds alleen een bevestigings e-mailtje.
  #167  
Oud 22-07-09, 14:33
jaccio jaccio is offline
• iOS 3.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

@dijkx

Bedankt voor je reactie. Is dat ook weer duidelijk!
  #168  
Oud 22-07-09, 18:24
hapemo hapemo is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: doesburg
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar hapemo
Standaard

Besteld op 3 juli telefonisch ivm contract verlenging. tot nu toe
nog helemaal niks gehoord van Tmobile geen bevestiging niets maar dan ook helemaal niets gehoord en ontvangen.Wel staat er nu op Aflevertijd.nl | AMP logistics "2009-07-21 16:22 VVAA Vooraangemeld, nog geen afspraak mogelijk "
WIe weet hoe lang dit nog gaat duren.??????????

Wel ontzettend slordig van Tmobile dat ze me nu al 4x belooft hebben dat de bevestiging er met een paar werk dagen zou zijn.
Ik weet niet waar die naar toe gestuurd in ieder geval niet naar mij.
  #169  
Oud 22-07-09, 18:27
Blaquira's schermafbeelding
Blaquira Blaquira is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Ze gaan idd heel apart te werk daar. Een collega had hem besteld en precies 9 dagen later al ontvangen...kan er zelf ook geen touw meer aan vast knopen. En ik ondertussen maar wachten....
  #170  
Oud 22-07-09, 18:35
hapemo hapemo is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: doesburg
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar hapemo
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hapemo Bekijk bericht
Besteld op 3 juli telefonisch ivm contract verlenging. tot nu toe
nog helemaal niks gehoord van Tmobile geen bevestiging niets maar dan ook helemaal niets gehoord en ontvangen.Wel staat er nu op Aflevertijd.nl | AMP logistics "2009-07-21 16:22 VVAA Vooraangemeld, nog geen afspraak mogelijk "
WIe weet hoe lang dit nog gaat duren.??????????

Wel ontzettend slordig van Tmobile dat ze me nu al 4x belooft hebben dat de bevestiging er met een paar werk dagen zou zijn.
Ik weet niet waar die naar toe gestuurd in ieder geval niet naar mij.
Net dus toch maar ff gebeld met AMP en kon gewoon een afspraak met ze maken.
Maandag tussen 18.00 en 21.00uur wordt hij geleverd.
  #171  
Oud 22-07-09, 18:48
Onnies Onnies is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 17
Smile Prima te doen hier..

Ik heb 11 juli besteld via het internet, gelijk een bevestigingsmail gehad met de melding dat mijn aanvraag geaccepteerd was maar dat het tot wel 6 weken kon duren tot mijn iPhone 3GS 32GB geleverd zou worden..

Maandag hebben ze geprobeerd te bellen voor een afleverafspraak, maar ik was in Italie..

Nu ik terug ben een afspraak gemaakt en ze komen morgen langs..

Al met al dus 9 dagen.. Nette levertijd..

(Hoop dat het nu ook snel gaat met jullie bestellingen!)
__________________
Wat werken een MacBook Pro en iPhone toch lekker..
  #172  
Oud 22-07-09, 22:24
JellePietPelle JellePietPelle is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

ik had op 8 juli telefonisch m'n Orange contract verlengd naar een T-Mobile contract icm een iPhone 3GS 16gb / zwart.
M'n nieuwe contract zou 24 juli (as vrijdag) ingaan en er was mij toegezegd dat ik de telefoon binnen 10 werkdagen zou ontvangen. Na alle wilde verhalen op internet gelezen te hebben over de gang van zaken omtrent T-mobile en de 3GS, plus het feit dat ik vandaag nog steeds niet de telefoon, simkaart of een bericht met een verwachte leverdatum had ontvangen, zag ik de bui al hangen. En ja hoor, ook ik kreeg te horen dat hij niet geleverd kon worden binnen 10 werkdagen (ze hadden een kleine vergissing gemaakt), maar dat ik moest rekenen op 4 tot 6 weken. Wat echt belachelijk en onacceptabel is natuurlijk.
Ik heb m'n contract verlenging direct geannuleerd, en een iPhone (weliswaar een witte ipv zwart, maar vind ik niet zo'n immens probleem) + contractverlenging besteld bij smartphoneshop.nl en die wordt nu morgenochtend geleverd!
  #173  
Oud 22-07-09, 23:22
El Morro El Morro is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 29
Standaard

Gewoon cancellen die order en maak een rondje langs de applestore, daar hebben ze genoeg iphone's liggen.
  #174  
Oud 23-07-09, 11:32
theduckman theduckman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: guttecoven
Berichten: 26
Standaard

Ik ben net in de t-mobile winkel geweest na een hoop problemen met de ks.

krijg ik te horen dat ze zowiezo de eerste 3 weken geen telefoon krijgen geleverd.

Dus de mensen die wachten zoals ik moeten het maar begrijpen en langer wachten!!

Laatst gewijzigd door theduckman; 23-07-09 om 11:35.
  #175  
Oud 23-07-09, 12:01
sam.siebeler sam.siebeler is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 2
Standaard

Ik houd mijn hart vast, vorig week woensdag 15-07 telefonisch witte 3GS 16G besteld.
Binnen 1 uur bevestigingsmailtje van TM, levering bij AMP staat op volgende week vrijdag 31-07.
We wachten het af.....
  #176  
Oud 23-07-09, 12:34
Ed7 Ed7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Het blijft bijzonder al die creatieve levertijden hier. Ik heb 11-07 telefonisch een zwarte 16g besteld maar nog helemaal niks gehoord. Staat ook niks op aflevertijd.nl
Volgens T-Mobile stond mijn bestelling wel gewoon in het systeem, maar toch vreemd dat ik hier zoveel mensen zie die na mij bestellen en al een leverings bevestiging hebben gekregen.
Ik denk dat ik zo maar eens in de stad ga kijken of ze nog wat hebben slingeren en dan gewoon mijn verlenging opzeggen.
  #177  
Oud 23-07-09, 12:39
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik heb gelukkig de 26ste gelijk de 32g zwart op gehaald bij belcompany tjsonge
wat een onduidelijkheid over alles zeg pff misschien mag ik wel blij zijn met een klein dorpje en maar 1 telefoon winkel. maar goed het is en blijft balen voor de mensen die nog langer moeten wachten dan dat het beloofd is, en dan nog te bedenken dat je contract ook nog eens ingaat voordat je een tel in je handen hebt. niet echt iets leuks lijkt me, gewoon blijven bellen en aandringen dat moet gewoon helpen.

Maar volgens mij wordt de 16g en de witte meer verkocht dan de 8g of de 32g als ik zo de meeste al op dit forum lees.
  #178  
Oud 23-07-09, 12:39
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

@Ed7

Nou benieuwd of je nog een Iphone kan vinden, inmiddels ben ik er al in 4 geweest en niets te krijgen. Vanmiddag maar eens in shop 5 en 6 gaan proberen.

Eigenlijk een mooi systeem wat T-mobile heeft
  #179  
Oud 23-07-09, 17:44
Ed7 Ed7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik hoorde op een ander forum dat het niet mogelijk was om mijn overstap van orange naar tmobile via een shop te regelen dus dat het wel telefonisch moest (zoals ik dus gedaan heb). En aangezien iedereen nu volgens mij in de stad rondrent op zoek naar die laatste iPhones zal ik maar rustig wachten hier
Maar een mooi systeem zou ik het toch niet noemen...
  #180  
Oud 23-07-09, 18:56
Blaquira's schermafbeelding
Blaquira Blaquira is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Nou mijn ontvangstbevestiging en contractverlenging zijn binnen...na 4 dagen! Er staat in dat mijn toestel binnen 10 werkdagen wordt thuisbezorgd...ben benieuwd of het dus echt maar 10 dagen zijn...(er zitten al bijna 5 dagen op)...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 11:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 12:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 16:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.