//

iPhone telefonisch besteld

iPhone telefonisch besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Joh ze hebben er een paar gehad en iedereen gek gemaakt inclusief mij zelf dat ze komen nou ik verwacht niet dat hij voor 8 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 28-06-09, 23:14
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Joh ze hebben er een paar gehad en iedereen gek gemaakt inclusief mij zelf
dat ze komen nou ik verwacht niet dat hij voor 8 juli komt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 28-06-09, 23:25
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Met welke intentie hebben jullie dat ding dan ook telefonisch of online besteld en niet gewoon in de winkel?geef me 1 goede reden.
  #43  
Oud 28-06-09, 23:26
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Geen aansluitkosten, zakelijk maakt dat 46,25 uit
  #44  
Oud 28-06-09, 23:30
von nim von nim is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joblamie Bekijk bericht
Met welke intentie hebben jullie dat ding dan ook telefonisch of online besteld en niet gewoon in de winkel?geef me 1 goede reden.
intense luiheid, ik fietste op de overtoom, het was veel te ver weg naar een tmobile winkel... weet ik veel...
  #45  
Oud 29-06-09, 00:09
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Ik wist gewoon niet dat het verschil maakte. Bij Apple krijg je het ook gewoon geleverd op de releasedate. En anders dacht ik dat het hooguit 2 dagen later bezorgd zou worden.
  #46  
Oud 29-06-09, 08:51
Beeja Beeja is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

De mijne wordt vandaag geleverd! Er is hoop
  #47  
Oud 29-06-09, 09:52
afterhourpower afterhourpower is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Wat heb ik spijt dat ik telefonisch heb besteld. Ik was sochtends 19 juni om 8.15 een van de eerste in NL dacht ik. Order staat er netjes in. In de middag heeft een collega van me ook telefonisch besteld. Haar telefoon wordt vandaag geleverd en ik sta niet eens in het AMP systeem.

Dus dat het "op volgorde" gaat is de grootst mogelijke onzin. Ik vind het prima als het niet zo is, maar als T-Mobile onzin verkoopt stoor ik me daar aan. Ik had net zo goed kunnen wahcten tot hij in de winkels lag. De betekenis van het woord pre-order is toch dat je er een reserveert voor release?

En bij de klantenservice weten ze ook niks, behalve dat het 2-4 weken duurt. echt jammer dit.

Laatst gewijzigd door afterhourpower; 29-06-09 om 09:59.
  #48  
Oud 29-06-09, 10:56
smaui smaui is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb net voor de zoveelste keer contact gehad met de klantenservice en ben nog steeds niks wijzer over de uitlevering. Ze kon zien dat mijn pre-order/voor bestelling inderdaad goed verwerkt was, maar wanneer het richting AMP ging kon ze mij niet vertellen...Ik vroeg haar wat het nut dan is geweest om een pre-order te plaatsten, en daar gaf de vrouw mij gelijk in. Maar meer dan een klachtenformulier invullen kon ze niet doen. Oh en de verwerkingstijd van een klachtenformulier is 5 dagen....
  #49  
Oud 29-06-09, 12:50
nietemiet nietemiet is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 28
Standaard

Ik heb ook een klacht ingediend, het is echt schandalig zoals zij met hun klanten omgaan.
De vrouw was bijzonder aardig en het helemaal met mij eens, maar het blijft heel vervelend.
De ene medewerker zeg het één en de ander zegt weer wat anders, telkens die ontbetrouwbare info....ik word er niet goed van!
Besteld binnen het 1e half uur op de 19e, en nog geen levering bekend, ze kon vanmorgen ook niet zeggen wanneer dat wordt, zelfs niet na de bevestiging die ik per post heb gekregen "dd 19 -06-2009 binnen 10 werkdagen geleverd" Ja hoor................
Vrijdagavond zei een med. mij dat hij was verzonden..........grrrrrrrrrrrrrrrr

Ik laat het weten als de tel. bezorgd is. Nu ben ik alleen nog maar bezorgd.
  #50  
Oud 29-06-09, 12:54
Mr.King Mr.King is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Hahaha relaxt mensen, het heeft toch geen zin om te stressen.
Ik heb hem ook nog niet gehad, tuurlijk is het wel jammer .. jammer niet meer dan dat XD

Tmobile gaat kijken of ze de vernieuwing kunnen annuleren zodat ik het alsnog via de winkel kan doen!
  #51  
Oud 29-06-09, 12:56
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Net gebeld weer ik kreeg weer te horen 8 weken, geen verdere info, heb aangegeven te willen annuleren maar dat kan niet lekkere boel daar. Ik ga vanmiddag naar de t-mobile winkel en koop ereen

Ze zoeken het maar uit, ik heb ze al gemaild dat het een wanprestatie is en ik ze officieel in gebreken heb gesteld en dat ik mijn order annuleer. Zijn ze het er niet mee eens dan moeten ze bij een wanprestatie naar de rechtbank, deurwaarder helpt niet
  #52  
Oud 29-06-09, 13:08
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Ja ik zit er ook over te twijfelen om een klacht in te dienen. Waar kan je dit doen? De hele informatie-voorziening binnen T-mobile is gewoon zwaar k*t.

Toen ik de dag na de bekendmaking van de iPhone T-mobile opbelde bleef het meisje volhouden dat er nog niets over bekend was. Totdat ik haar eindelijk had overgehaald om eens op T-Mobile.nl te kijken.
Vervolgens gebeld over het pre-orderen, weer hetzelfde verhaal. Ze vond het volgens mij niet zo leuk dat ik haar wees op de slechte informatieverziening binnen T-mobile.

En nu dus dit hele debacle.
  #53  
Oud 29-06-09, 13:12
Mr.King Mr.King is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Ja het probleem is dat die jongens en meisjes aan de telefoon niet eens inhouse bij tmobile zitten. Tmobile heeft zijn klantenservice gewoon uitbesteed aan een contactcenter.

Informatie van tmobile naar de uiteindelijke medewerker die wij aan de telfoon krijgen is onderweg allang gesneuveld langs de managers etc.

Het is *****, maar dit blijf je altijd hebben met grote maatschapijen.
  #54  
Oud 29-06-09, 14:44
MichaelK1985 MichaelK1985 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Made
Berichten: 33
Standaard

TMobile Twitter

Betreft klanten die 19.6 via E-Shop/Telesales hebben besteld. Sommige daarvan zijn nog niet uitgeleverd. Afspraak wordt deze week gemaakt.10 minutes ago from TwitterFox

We hebben een fout gemaakt in de levering van een aantal iPhones die op 19.6 via onze E-Shop/Telesales zijn besteld. Herstel actie loopt.



Dit staat op Twitter. Ik heb alleen een bevestings email gekregen en voor de rest nog niets. Het gaat bij mij om een zakelijke bestelling.
Dus er zit wederom een fout bij de Eshop, uhm, vorig jaar rond deze tijd ook volgens mij :S
  #55  
Oud 29-06-09, 14:52
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Dat is een hoopgevend bericht!
  #56  
Oud 29-06-09, 15:06
afterhourpower afterhourpower is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Hoopgevend! Laten we hopen dat T-Mobile het nu wel regelt
  #57  
Oud 29-06-09, 15:39
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Ik heb net wel mijn simkaart binnen gehad van amp maar wist er niks van. Gisteren nog gekeken bij aflevertijd stond niets en net kwam hij binnen met de koerrier maar geen Iphone. Ik bellen wat nu weer en ik kreeg te horen dat hij donderdag wordt afgeleverd dus toch 2 juli Ik heb vanmorgen net een boze mail gestuurd dat ik wil annuleren

Maar wat nu weer

Foutje gemaakt staat op twitter, ja dat wisten we allemaal al dat is geen nieuws
  #58  
Oud 29-06-09, 16:18
vaagventje's schermafbeelding
vaagventje vaagventje is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zoetermeer
Berichten: 40
Standaard

net ff gekeken en word zo snel mogelijk gebeld
zal binnenkort dus afgeleverd worden
valt dus reuze mee met de w8 tijd ( 9 dagen )
  #59  
Oud 29-06-09, 17:58
nietemiet nietemiet is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 28
Standaard

Och och och wat een toestanden toch.
Weet je, het gaat nog niet eens zozeer om een paar dagen langer of korter wachten. Maar het feit dat ze continue verkeerde info geven aan de telefoon, daar word ik zóóó moe van, en het is nu te warm om overdag te slapen .
En dan degenen die (véél) later besteld hebben zijn gewoon al uitgeleverd, nou ja zeg.............
Ik gun het iedereen absoluut, maar TM moet zijn zaakjes beter regelen.

We wachten gewoon weer af en houden elkaar op de hoogte, toch?
  #60  
Oud 29-06-09, 18:11
gdroos gdroos is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

En wederom lijkt het of trouwe klanten het laatst aan de beurt komen. Net website van koerier bezocht en nog steeds "geen order gevonden".

pffff
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 10:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.