//

iPhone telefonisch besteld

iPhone telefonisch besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week vrijdagochtend mijn iPhone telefonisch besteld. Grote fout! Terwijl iedereen nu al met zijn 3GS loopt te spelen heb ik nog niks. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-06-09, 19:24
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard iPhone telefonisch besteld

Ik heb vorige week vrijdagochtend mijn iPhone telefonisch besteld. Grote fout! Terwijl iedereen nu al met zijn 3GS loopt te spelen heb ik nog niks. Zelfs sommigen die hem niet eens ge-pre-ordered hadden hebben er al 1.
Ik heb al een aantal keer gebeld met de T-mobile klantenservice, en niemand kan me daar vertellen wanneer ik de telefoon kan verwachten. Eerst krijg ik te horen binnen 5 dagen, vervolgens 5-10. En nu krijg ik te horen dat het 2 tot 6 weken kan duren!!

Zijn er andere mensen die hun iPhone telefonisch besteld hebben? Wat zijn jullie ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-09, 02:13
mirsalimov's schermafbeelding
mirsalimov mirsalimov is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik heb ook hetzelfde probleem. Heb mijn abbo verlengd, dus het zou volgens t-mobile door TNT bezorgd worden maar ik heb tot nu toe niks ontvangen.

T-mobile bellen heeft totaal geen zin, iedere keer krijg andere verhaal te horen.


Maar ik heb van iemand die bij t-mobile werkt gehoord dat het pas vaandag is verstuurd, volgens TNT website rembours pakketen die vrijdag verstuurd zijn worden maandag of dinsdag bezorgd worden.


Dus het wordt even afwachten.

Laatst gewijzigd door mirsalimov; 27-06-09 om 02:19.
  #3  
Oud 27-06-09, 04:01
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Ik ben blij dat er iemand is die in hetzelfde parket zit. Wanneer heb jij precies besteld?
  #4  
Oud 27-06-09, 07:19
tipex tipex is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Zelfde probleem gehad, hadden om 9:30 besteld, tot de dag van de launch alleen een bevestiging gehad en verder niets. Gisteren om 17:00 maar eens een telecom shop gebeld en die hadden gewoon nog 3gs liggen. Tmobile gebeld en geannuleerd.
  #5  
Oud 27-06-09, 10:32
smaui smaui is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb 19 juni telefonisch mijn contract verlengd icm 16gb 3gs. Omdat ik telefonisch besteld heb en een bestaande klant bij t-mobile ben, heb ik dus geen order nummer gekregen. Ik moest maar afwachten....6 verschillende medewerkers gesproken over de levering en elke keer kreeg ik een ander verhaal. De ene zegt dat ik inderdaad binnen 10 werkdagen (vanaf de datum van de bevestigingsbrief 19 juni 2009) het toestel kan verwachten, terwijl de ander zegt dat de levertijd 2 tot 8 weken kan duren..Ik zit al een jaar of 8-9 bij t-mobile (toen nog BEN), maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zoveel chaos binnen de klantenservice.
  #6  
Oud 27-06-09, 11:09
Dj. Dj. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Dit is de mail die ik naar T-mobile heb gestuurd:

Ik heb vorige week vrijdag in de midag mijn iPhone 3gs Black 16GB telefonisch besteld alleen ik heb nog niks te horen gekregen over aflevering. ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen met een soort van order nummer en daar stond duidelijk in: "Je krijgt zo snel mogelijk (via de mail) bericht over de acceptatie van je order." weekje wachten en nu nog steeds niks binnen.
via de website van jullie (bestelstatus) kom ik niet verder want daar staat dat er geen order is geplaatst met dat nummer, ongeveer 40x geprobeerd en nog steeds staat er het zelfde.
En bij de site van de afleveraars v.d. iPhone 3GS (AMP logistics) staat dat er niet eens een order is geplaatst op mijn adres.
Ben naar de plaatselijke T-mobile shop geweest (Den Haag)en daar konden ze me al helemaal niet verder helpen.
Hierna heb ik nog even gebeld naar de klantenservice (Nummer in de mail was alleen voor huidige T-mobile klanten) en heb daar te horen gekregen dat het inderdaad een beetje vaag was maar dat er wel stond dat de bestelling was doorgekomen in het systeem.
Er werd mij ook verteld dat het max. 6 weken zou duren terwijl ik ergens boven aan in de ijst sta neem ik aan??. over de bevestegingsmail kon ik niet verder geholpen worden. Nu lees ik op de forums van Iphoneclub.nl dat letterlijk iedereen die de Iphone op vrijdag hebben besteld al vandaag hun Iphone hebben gekregen (ook nieuwe T-mobile klanten).
Ik heb op iphoneclub ook gelezen dat er al meer dan 10.000 iphone 3GS zijn "verkocht" en jullie kunnen mij niet vertellen dat er al in de 1e paar uur meer dan 10.000 bestellingen zijn binnengekomen
Dus nu komt er op neer of jullie mij misschien kunnen helpen in deze situatie !?
ik hoop dat het serieus wordt beantwoord anders zet ik deze vraag om in een klacht.

Mvg.

BTW, ik kon mijn bestelling zelfs niet anuleren omdat hij al in het systeem staat

Laatst gewijzigd door Dj.; 27-06-09 om 11:11.
  #7  
Oud 27-06-09, 12:03
zekestarr zekestarr is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

Hier nog een, ik was er vorige week vrijdag al om 08.00 om mijn abonnement te verlengen bij en het zou helemaal goed komen verzekerden ze me. Keurig op dinsdag een schriftelijke bevestiging gehad maar sindsdien niets meer vernomen. Ik heb ze nog een keer gebeld maar niemand die me iets kon vertellen, zelfs niet eens een bestelnummer. Mateloos irritant.
  #8  
Oud 27-06-09, 12:06
smaui smaui is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Net maar weer gebeld met de klantenservice. Hij las een stuk van de memo voor die zij (klantenservice) gisteren gekregen hebben en het is dus nu zo dat er GEEN TNT meer aan te pas komt. Alles wordt nu via AMP gedaan volgens de memo. Hij gaf toe dat er veel verwarring was over de levering. Ik zei dat ik nog niet bekend was in het AMP systeem, terwijl ik vorige week vrijdag tijdens de voorbestelling toch mijn verlening had gedaan. Hij zei dat dat waarschijnlijk komt door verwerking van de verschillende kanalen: nieuwe abonnees, verleningen via website en verlengingen via telefoon. Verleningen via telefoon worden kennelijk dus als laatste verwerkt (aangezien de meeste mensen die via o.a. de website of winkel besteld hebben, het toestel al hebben of al bij amp bekend zijn).
  #9  
Oud 27-06-09, 12:10
Sebastiaan's schermafbeelding
Sebastiaan Sebastiaan is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 48
Standaard TMobile ben ik nu al meer dan beu!!!!!

Ik zit met hetzelfde probleem DJ....

Vorige week vrijdag om 10:30 uur in de webshop besteld (3Gs- 16GB zwart) als nieuwe Tmobile klant.
Het orderinfo systeem op de website geeft alleen nog maar aan dat mijn order ontvangen is....en dus nu zaterdag, een week later dus nog geen iphone!
Leuk...zo'n voorinschrijving...not!

Het zure is dat ik net van de Tmobileshop kom waar ze dus gewoon toestellen hebben liggen ( ook bij Phonehouse ) maar ik mag die niet kopen want ik heb nu een weborder lopen en daardoor geblokkeerd ben om er alsnog een in de winkel te kopen.
Ik heb de klantenservice gebeld en te horen gekregen dat ik min of meer pech heb en moet wachten tot het toestel word geleverd!

Mooie !#*##!! actie van T-Mobile. ik begin ze nu al beu te worden en ik ben officieel nog niet eens klant!



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dj. Bekijk bericht
Dit is de mail die ik naar T-mobile heb gestuurd:

Ik heb vorige week vrijdag in de midag mijn iPhone 3gs Black 16GB telefonisch besteld alleen ik heb nog niks te horen gekregen over aflevering. ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen met een soort van order nummer en daar stond duidelijk in: "Je krijgt zo snel mogelijk (via de mail) bericht over de acceptatie van je order." weekje wachten en nu nog steeds niks binnen.
via de website van jullie (bestelstatus) kom ik niet verder want daar staat dat er geen order is geplaatst met dat nummer, ongeveer 40x geprobeerd en nog steeds staat er het zelfde.
En bij de site van de afleveraars v.d. iPhone 3GS (AMP logistics) staat dat er niet eens een order is geplaatst op mijn adres.
Ben naar de plaatselijke T-mobile shop geweest (Den Haag)en daar konden ze me al helemaal niet verder helpen.
Hierna heb ik nog even gebeld naar de klantenservice (Nummer in de mail was alleen voor huidige T-mobile klanten) en heb daar te horen gekregen dat het inderdaad een beetje vaag was maar dat er wel stond dat de bestelling was doorgekomen in het systeem.
Er werd mij ook verteld dat het max. 6 weken zou duren terwijl ik ergens boven aan in de ijst sta neem ik aan??. over de bevestegingsmail kon ik niet verder geholpen worden. Nu lees ik op de forums van Iphoneclub.nl dat letterlijk iedereen die de Iphone op vrijdag hebben besteld al vandaag hun Iphone hebben gekregen (ook nieuwe T-mobile klanten).
Ik heb op iphoneclub ook gelezen dat er al meer dan 10.000 iphone 3GS zijn "verkocht" en jullie kunnen mij niet vertellen dat er al in de 1e paar uur meer dan 10.000 bestellingen zijn binnengekomen
Dus nu komt er op neer of jullie mij misschien kunnen helpen in deze situatie !?
ik hoop dat het serieus wordt beantwoord anders zet ik deze vraag om in een klacht.

Mvg.

BTW, ik kon mijn bestelling zelfs niet anuleren omdat hij al in het systeem staat
  #10  
Oud 27-06-09, 12:46
mirsalimov's schermafbeelding
mirsalimov mirsalimov is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door generator Bekijk bericht
Ik ben blij dat er iemand is die in hetzelfde parket zit. Wanneer heb jij precies besteld?

Ik heb mijn iPhone 32GB vrijdag 19 juni om 8.30 telefonisch besteld. vaandag weer gebeld krijg ik nu weer andere verhaal, volgens klantenservice wordt het nu door AMP bezord. Nou ik ga zeker geen zaken meer doen met t-mobile.

Weet iemand of er nog toestellen over zijn in Den Haag?

Laatst gewijzigd door mirsalimov; 27-06-09 om 12:49.
  #11  
Oud 27-06-09, 13:03
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Wow dr zijn best veel mensen die te maken hebben met deze slechte service. Maar het is dus niet mogelijk om in een store een nieuwe te kopen, en de telefonische bestelling te annuleren?

Want ik heb gister al de hele avond gebeld, en wil eigenlijk vanmiddag ook nog langs wat winkels.

Ik heb trouwens helemaal GEEN bevestiging gehad? Maar ik zou wel in het systeem staan. Ik word echt helemaal gek van die onduidelijkheid!
  #12  
Oud 27-06-09, 14:13
Beeja Beeja is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Aflevertijd.nl | AMP logistics checken voor je bestelstatus. Ik ben gisteren gebeld door AMP en ze komen maandag bezorgen. Ik heb hem 19 juni rond 11.00 telefonisch besteld.
  #13  
Oud 27-06-09, 14:30
Dj. Dj. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Heeft er iemand nadat hij/zij een bevestegingsmail v/d order nog een ander mailtje gekregen ?? ik iig niet =(.
amp aflevertijd.nl staat geen order =(
t-mobile bestelstatus staat ook geer order =(

k#t zooi
  #14  
Oud 27-06-09, 14:30
Sebastiaan's schermafbeelding
Sebastiaan Sebastiaan is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 48
Standaard

@ Beeja

Zo zie je wel weer dat Tmobile of wie dan ook niet op volgorde van bestelling afhandeld. ik heb om 10:30 uur besteld en er is nog niets over een eventuele levering bekend.
  #15  
Oud 27-06-09, 14:32
Beeja Beeja is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb alleen een mailtje gehad na het telefoongesprek. Verder geen extra bevestigingen. Misschien is het anders omdat ik migratieklant ben van Orange. Bij mij was wel alles duidelijk op aflevertijd.nl te volgen. Toch raar dat het bij de ene zo goed gaat en bij de ander is het een compleet drama.
  #16  
Oud 27-06-09, 14:37
Beeja Beeja is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Je kan je bestelling trouwens altijd annuleren hoor. Dat is je goed recht. Heb al van veel mensen gehoord, dat toen ze niks hoorden of hoorden dat het nog heel lang ging duren ze gwoon naar een Shop zijn gegaan. Toen AMP alsnog na een paar dagen belde, hebben het toestel geweigerd.
  #17  
Oud 27-06-09, 14:58
Dj. Dj. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

@ Beeja

Dat kan idd..
als jij nou voor mij even een shop vindt die de iphone 3gs black 16gb nog op voorraad heeft of binnen 3 dagen wordt geleverd ergens in de buurt van Den Haag ben ik blij ..

Laatst gewijzigd door Dj.; 27-06-09 om 14:59. Reden: spelfout
  #18  
Oud 27-06-09, 15:17
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Voor mij het zelfde. Vrijdag 19e besteld 0830. Alles direct geemaild en gefaxed terug. Nummerbehoud ingevuld van Vodafone, want wil mijn nummer behouden loopt 9 juli af. Maandag email dat alles goed is ontvangen en in werking is gezet. Ik gebeld kreeg te horen levering 2 juli. Later gebeld, duurt 6 tot 8 weken. Ik boos want 9 juli heb ik geen telefoon meer. Ze sturen nu alvast de sim kaart op maar Iphone duurt zeker 8 weken. Ik naar de T-mobile shop net en daar gewoon op voorraad 32 GB zwart. Ik kan de order niet annuleren en ook geen nieuwe afsluiten omdat er een in het systeem zit. Maar ja 8 weken. Lekker denk je snel te zijn, lijkt het wel of je voor de gek wordt gehouden door T mobile. Ik denk dat de shop niks gehad heeft en wel orders binnen hebben die je niet kan annuleren. Lekkere zooi daar en nu?????????????

WACHTEN 8 weken
  #19  
Oud 27-06-09, 16:03
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Hier wat linkjes om jullie wat meer duidelijkheid te geven.

LET OP!

T-Mobile beweert altijd dat de shops en T-Mobile zelf los van elkaar staan, al is het wel één bedrijf. Naar mijn mening is dan de wet kopen op afstand van kracht aangezien er via telefoon of internet besteld word.

Linkje 1
Linkje 2
Linkje 3

LET OP bij linkje 3 ´levering´ Er is zoals ik uit de verhalen op maak niets afgesproken, het is je medegedeeld / later medegedeeld!
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #20  
Oud 27-06-09, 17:42
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Ja leuk maar hun regelen idd wel het nummerbehoud en daar zijn ze mee bezig
Als ik stop dan stopt dat ook en ben ik mijn nummer kwijt, wel belangrijk als je een zakelijk nummer hebt. De shops staan idd los van de rest van T mobile. Zal wel een apart bedrijfje zijn die voorlopig nog geen Iphones krijgen omdat T mobile ze natuurlijk zelf eerst wil hebben.

IS ER IEMAND DIE AL EEN TELEFOON HEEFT GEKREGEN VIA EEN TELEFONISCHE BESTELLING VAN T MOBILE???????????????????

Ben daar wel benieuwd naar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 10:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.