//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn besteldatum is 9 juni, order 2063XX met Vodafone als provider. Uiteraard neem ik ze ook niks kwalijk, omdat ze afhankelijk zijn van een andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 04-08-10, 23:31
kwit77 kwit77 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Mijn besteldatum is 9 juni, order 2063XX met Vodafone als provider.

Uiteraard neem ik ze ook niks kwalijk, omdat ze afhankelijk zijn van een andere partij.

Echter, zitten we nu op 4 augustus en als je niet kan leveren op 6 augustus. (Wat uit de berichtgeving wel naar voren komt) dan had je al lang klanten via een mail op de hoogte moeten stellen. Daar heb je toch een Customers support voor.

Zoals een ander forumlid al had aangegeven, krijg je gewoon je simkaart in een blanco envelopje geleverd zonder begeleidend schrijven. Niet heel erg professioneel, maar goed... Wel proactief om te denken, laten we nu alvast het simkaartje leveren. (half puntje hiervoor)

Tja eerlijk is eerlijk, ze zijn wel een beetje misleidend geweest.

Al met al, moeten we gewoon afwachten. (zegt iemand die ongeveer elke 3 minuten haar mail checkt)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 05-08-10, 00:02
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

@kwit. Ik had de simkaart al gekregen omdat ik mijn abonnement eerder wilde laten ingaan. Ik kreeg de simkaart zoals je zegt in een blanco envelop zonder iets erbij 3 dagen nadat mijn abonnement was ingegaan.

we kunnen helaas niks anders doen dan wachten maar het lijkt erop dat ze ook steeds minder mail e.d. beantwoorden. Ik heb 2 dagen na jou besteld en heb een mail gehad dat het nu nog wel eens 6 tot 8 weken kan duren. Maar haal hier geen hoop uit want mensen die na mij besteld hebben, hebben die mail vaak niet gehad.
  #243  
Oud 05-08-10, 01:23
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

@kwit77

zo, jij zit een dag eerder dan mij dus minstens 80 orders voor mij ook.
dan vind het verhaal van bt73 niet zo moeilijk te geloven dat hij op nummer 300 staat.

Dan ga ik erop gokken dat ik zelf ook rond plek 150 sta.
Dat word geen iPhone deze maand. Helaas
  #244  
Oud 05-08-10, 11:16
linkemink linkemink is offline
• iOS 12.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 54
Standaard

Grieven, grollen en andere ervaringen met deze leverancier kun je hier kwijt.
Misschien denkt de aspirant koper wel twee keer na voor dat zij met deze leverancier in zee gaat.
Phoneshop.nl - Ervaringen en beoordelingen met Phoneshop.nl - Telecomervaring.nl
  #245  
Oud 05-08-10, 16:08
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Ik heb hem besteld op 8 juni.
Net gebeld en de medewerker vertelde dat ze morgen een levering binnenkrijgen.
Het enige dat ik echt vreemd vind is dat zelfs in dit geval dan wordt verteld dat men geen idee heeft hoeveel er precies binnenkomen. Je zou er toch van uit mogen gaan dat als ze morgen binnenkomen , ze juist precies weten hoeveel het er zijn ?
  #246  
Oud 05-08-10, 17:14
MacMoog MacMoog is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Het is een vervelende rotwinkel. Ze beloven van alles en komen niets na. Nu de nood zo hoog is gaan ze opeens gewone iphone 4's aanbieden als limited edition (zogenaamd omdat daar iemand uren voor in de rij heeft gestaan en "er" naar toe is gevlogen) terwijl men de klanten die meteen bij de voorverkoop besteld hebben niet eens bedienen, laat staan mailen of wat anders. Zelfs als je een klacht indient wordt er niet op gereageerd, ik heb twee maal gebeld, kreeg een lacherige troela aan de lijn die het ook allemaal niet meer wist. In een gesprek van drie minuten noemde ze drie verschillende leverdata die allemaal niet gehaald zijn. Toen ik opnieuw belde om hierover en de veel te late levering wilde klagen kreeg ik doodleuk te horen dat ik nooit zo behandeld zou kunnen zijn. Al met al MIJDEN ALS DE PEST en je niet laten verleiden door dat stel. Ik ben wel wat gewend maar dit slaat alles. Mensen die al maanden wachten niet helpen maar de telefoons die je daarna binnenkrijgt gewoon als limited edition verkopen, ongelofelijk wat een stel oplichters. Wat zou Apple hier eigenlijk van vinden? Ook leuk, de levertijd was afhankelijk van Italie, ik ben net terug en zelfs bij drie supermarkt ketens lagen ze gewoon in de vitrine. Net een rondje Apeldoorn en Arnhem gemaakt, overal op voorraad. Phoneshop vroeg meer geld voor de telefoon omdat ze snel zouden leveren en de schaarste voor zouden zijn. Jaja.

Laatst gewijzigd door MacMoog; 05-08-10 om 17:17.
  #247  
Oud 05-08-10, 17:22
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Zoals hierboven heb ik ook even met ze gebeld.
De vraag voorgelegd waar mijn smilock vrije toestel vandaan komt. Antwoordt was Italie.
Ik zeg toen, geef mij dat toestel maar wat jullie op voorraad hebben, die komt ook uit Italie!
Nee dat was voor exclusieve klanten ( lees klanten die veel willen betalen)

Wat ik me afvraag of dit inderdaad wettelijk mag?
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #248  
Oud 05-08-10, 17:26
MacMoog MacMoog is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Ja, precies, ik heb hen net ook gemaild met de vraag wat Apple van deze praktijken vindt maar ja, straks krijgen ze helemaal niks meer en heb je zelf ook nog meer gedoe. De ellende is dat je niet meer onder die lui uit kunt zodra je een abo hebt afgesloten. Al twee maanden geleden overigens en nog geen simkaart gezien. Stakkers zijn het.
  #249  
Oud 05-08-10, 18:18
schmeink schmeink is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 124
Standaard

morgen mijn aanvraag cancelen, en mijn geld terug vragen

ik kreeg hier de tip dat telefoonwinkel.nl ze op voorraad heeft morgen, en ja hoor morgenvroeg ligt er 1 voor mij klaar
  #250  
Oud 05-08-10, 19:09
Johnnie5's schermafbeelding
Johnnie5 Johnnie5 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Houten
Berichten: 68
Standaard

Geen iPhone te vinden op die site.
  #251  
Oud 05-08-10, 19:16
schmeink schmeink is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 124
Standaard

even bellen of langs gaan, is een echte winkel

ze kregen er een flink aantal binnen zonder reservering, de mijne ligt al klaar
  #252  
Oud 05-08-10, 23:01
Lunatic Lunatic is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 45
Standaard

Dit is inderdaad niet normaal!
Kunnen we hier niet iets tegen doen?? Iets met Kassa ofzo?

Want wie zegt mij dat ze die dingen niet gewoon normaal binnen hebben gekregen en dan hebben gedacht 'we verzinnen er een lulsmoes bij en verkopen ze lekker voor 2x zoveel'?

Wat een boevenbende, ongeloofelijk!
  #253  
Oud 05-08-10, 23:02
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

een flink aantal binnen van wat?
simlock vrij?
tmobile locked?
  #254  
Oud 05-08-10, 23:13
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Dat dacht ik zelf dus ook: valt nooit te controleren. Ze hebben een zending binnen gekregen van laten we zeggen 100 stuks en proberen nu een groot aantal te verkopen onder het mom van limited edition.
Mocht dat niet aanslaan dan zullen ze wel gewoon uitleveren aan mensen die gereserveerd hebben.
  #255  
Oud 05-08-10, 23:45
kwit77 kwit77 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 Bekijk bericht
Ik heb hem besteld op 8 juni.
Net gebeld en de medewerker vertelde dat ze morgen een levering binnenkrijgen.
Het enige dat ik echt vreemd vind is dat zelfs in dit geval dan wordt verteld dat men geen idee heeft hoeveel er precies binnenkomen. Je zou er toch van uit mogen gaan dat als ze morgen binnenkomen , ze juist precies weten hoeveel het er zijn ?
Het lijkt mij ook meer dan logisch. Als je al weet dat er morgen een levering komt, je ook weet hoeveel het er zijn. Misschien leveren ze eerst aan personeel en eerstegraads familieleden van het personeel.

Want ondertussen heb ik nog geen mail ontvangen dat de levering is uitgesteld, terwijl ik de eerste week van juni een bestelling heb geplaatst.. (Met mij vast nog meer mensen)

Ik ga mijn order niet cancellen. Ik trek er lering uit en de volgende keer ga ik ergens anders shoppen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lunatic Bekijk bericht
Dit is inderdaad niet normaal!
Kunnen we hier niet iets tegen doen?? Iets met Kassa ofzo?

Want wie zegt mij dat ze die dingen niet gewoon normaal binnen hebben gekregen en dan hebben gedacht 'we verzinnen er een lulsmoes bij en verkopen ze lekker voor 2x zoveel'?

Wat een boevenbende, ongeloofelijk!
Blijkbaar is iemand al een discussie gestart over de Iphone 4 op de site van kassa. Type phoneshop maar in bij de zoekopdracht.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-08-10 om 12:17.
  #256  
Oud 06-08-10, 00:40
Kaynar Kaynar is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

Poe, wat een ellendig bedrijf. Tot vorige week redelijk optimistisch gestemd over phoneshop.nl, maar dat optimisme verdween snel toen ik vandaag te horen kreeg dat de levering van de iPhone 4 nog zeker 4 tot 6 weken zou gaan duren. Met de levering van morgen aan phoneshop en de voorraad die ze al hebben (check Apple telefoons - PhoneShop.nl, blijkbaar is de "limited edition" WEL op voorraad) moet het toch mogelijk zijn degene die al half juni besteld hebben (en dus al ruime tijd betalen voor hun nieuwe abonnement) van hun nieuwe gadget te voorzien.

Ik ga ze nog één heel boos mailtje sturen en hoop daarop eens een eerlijk antwoord te krijgen, heb zo het idee dat dat niet het geval zal zijn.....

EDIT,btw: welke imbeciel gaat er nu €1400,- neertellen voor een telefoon die je elders ook kunt halen?

Laatst gewijzigd door Kaynar; 06-08-10 om 01:08.
  #257  
Oud 06-08-10, 11:30
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

elke keer dat wachtijden is *****, maar is het bij de phoneshop anders als bij een tmobile of een ... ?? iedereen heeft nog steeds die wachtijden dus tja.. tmobile houd ook nog steeds 8 tot 10 weken aan.

phoneshop zou gedaan hebben dat zij eerder geleverd zouden krijgen, vind ik vreemd omdat de opening in Italie ook gewoon de 30e was.
en ik heb pas op 1 aug besteld dus ik wist dat ik toch moest wachten
Ik wacht gewoon rustig af; mij boeit het niet of ik hem een paar weekjes later heb; in ieder geval wel een goed netwerk, want ook al had ik hem NU gekregen met tmobile, had ik het nog niet gedaan met die ***** provider.
geen eens bereik in mijn eigen huis;dat is pas schandalig.

Wat betreft die limited is een raar verhaal, mee eens. je bent ook een debiel als je dat ervoor neer gaat leggen dus snap die aktie niet helemaal maar goed.

Betreft levering; volgens mij is dat overal hetzelfde
ik was toevallig de 28e ofzo in mediamarkt en die man zei me dat het altijd ellende was met apple en ze je compleet in het duister laten met hoeveel toestellen je geleverd krijgt.
enige wat ik niet begrijp is dat je dan als bedrijf 300 bestellingen gaat laten doen als je niet eens weet of je er meer als 10 krijgt.
Ik hoorde dat ze bij phoneshop de 29e 9! binnen hadden. tja daar kun je natuurlijk ook geen reet mee.... en klopt ook wel als je leest dat BC er 2 had er filiaal.. Al met al is de schuld te zoeken bij apple; die zo nodig weer een hype moet creeren om nog beter te verkopen.
Maar goed; al met al laten wij ons ook gewoon bespelen; want we willen allemaal nog steeds maar wat graag die iphone 4 niet? koos je voor de samsung galaxy ofzo dan hadden we hem allang gehad.

Ik wacht gewoon, die paar wekenboeit mij echt niet; zolang ze maar leveren en ik straks heerlijk mijn iphone 4 heb met vodafone.
  #258  
Oud 06-08-10, 11:46
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Zijn er hier mensen die vandaag van Phoneshop te horen hebben gekregen dat ze bij de levering van 6 augustus zitten? (en dan heb ik het niet over de mail van enige tijd geleden die iedereen gehad heeft)
  #259  
Oud 06-08-10, 12:15
SylviaM SylviaM is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

2 juli besteld en niks gehoord...
Gezien alle verhalen hier verwacht ik ook niets te horen de komende weken ;-(
  #260  
Oud 06-08-10, 12:25
Donl Donl is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schmeink Bekijk bericht
even bellen of langs gaan, is een echte winkel

ze kregen er een flink aantal binnen zonder reservering, de mijne ligt al klaar
Geen adres en geen telefoonnummer op hun site, dus bellen en langsgaan gaat lastig!!

en moge het kosten, en zit er een simlock op.....??.

en waar komt je tip vandaan btw
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.