//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 kvind t allemaal wat overdreven om reacties te geven dat ze te langzaam zijn e.d. iedereen weet dat t n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #621  
Oud 25-08-10, 11:11
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 Bekijk bericht
kvind t allemaal wat overdreven om reacties te geven dat ze te langzaam zijn e.d. iedereen weet dat t n zeer gewild toestel is... iedereen weet dat apple altijd slecht levert.. iedereen weet dat ze hierdoor pas vanaf 6 aug. bezig zijn (19 dagen)... ze kunnen niet toveren!

Helemaal mee eens!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 25-08-10, 11:27
jelte jelte is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

heb het wel gehad met deze shop. gister afspraak gemaakt dat die aan koerier uitgeleverd zou worden. bel ik vandaag, weten ze ineens helemaal niks van die afspraak :S vrouw aan de lijn beweert dat ze nog helemaal niet bij 3 juli zijn met leveringen. terwijl ik op internet al meerdere mensen hoor die met zelfde abonnement en telefoontype met bestelling na 3 juli al telefoon hebben. nu wordt opnieuw beloofd dat die vandaag naar koerier gaat. maar weer afwachten.
  #623  
Oud 25-08-10, 11:40
afcadehoog afcadehoog is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 Bekijk bericht
kvind t allemaal wat overdreven om reacties te geven dat ze te langzaam zijn e.d. iedereen weet dat t n zeer gewild toestel is... iedereen weet dat apple altijd slecht levert.. iedereen weet dat ze hierdoor pas vanaf 6 aug. bezig zijn (19 dagen)... ze kunnen niet toveren!
Als jij dat weet, dat kon de Phoneshop dit toch ook weten... Dan hadden ze maar geen datums moeten aangeven op de website. Om nu alle schuld op Apple te schuiven is ook wel een beetje overdreven. De Phoneshop wist vast wel dat de Iphone een populair toestel is, en dat er waarschijnlijk veel van verkocht zullen worden.

De datum is nu al zo vaak uitgesteld, ze mogen nu toch wel eens stappen ondernemen, of met een compensatie voor hun klanten komen.
  #624  
Oud 25-08-10, 11:59
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door afcadehoog Bekijk bericht
Als jij dat weet, dat kon de Phoneshop dit toch ook weten... Dan hadden ze maar geen datums moeten aangeven op de website. Om nu alle schuld op Apple te schuiven is ook wel een beetje overdreven. De Phoneshop wist vast wel dat de Iphone een populair toestel is, en dat er waarschijnlijk veel van verkocht zullen worden.

De datum is nu al zo vaak uitgesteld, ze mogen nu toch wel eens stappen ondernemen, of met een compensatie voor hun klanten komen.

@Maddog: Thnx

@afcadehoog... phoneshop weet dit ook en kan niet toveren dat kan jij alleen blijkbaar.. als je het hele verhaaltje hebt gevolgd is het zo gelopen:
gerucht 1: 24 juli wordt de iphone in nederland verkocht met op 15/16 juli voorverkoop
hierop zegt phoneshop wij verwachten (LEES VERWACHTEN) 24 juli de iphone.... dit is echter niet waar geweest

gerucht 2: 30 juli wordt de iphone in nederland verkocht! HELEMAAL WAAR
MAAAAAAAAR.... aangezien de telefoon zo popiejopie is kan apple deze productie niet bijbenen... DUS secundaire stores zoals phoneshop krijgen telefoontjes later bijvoorbeeld op 6 augustus....

sindsdien zijn ze dus ook bezig met het leveren van telefoons daarbij komt de deluxe versie (32gb) is meer vraag naar dus ook minder beschikbaarheid!!!! de 16gb is minder vraag naar dus meer beschikbaarheid.. dit wil nog altijd niet zeggen dat ze leverbaar zijn.. maar als je apple kent en jij blijkbaar niet.. kondigen ze altijd iets groots aan waar (trouwens apple een van de weinige bedrijven in de kredietcrisis veel omzet maakt en dan niet alleen om de dure prijzen maar om de gewildheid!) en is de vraag en aanbod verhouding zeer slecht!

dus de schuld kun je idd wel n beetje op apple afschuiven. PUNT


nu kom maar met het commentaar
  #625  
Oud 25-08-10, 12:25
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

je verwoord het allemaal mooi maar waar het voor mij op neer komt is dat ik al langer dan twee maanden wacht op een telefoon die al ik veel eerder zou hebben. en natuurlijk is het ook apple zijn schuld maar de phoneshop maakt constant beloftes die ze niet nakomen. enik koop mijn telefoon bij hun. ik heb dus in feite niks met apple te maken. als zei mij een datum beloven moeten ze dat nakomen; als ze het niet kunnen nakomen moeten ze het beloven!

ik wacht inmiddelds ook al een week langer op mijn macbook dan afgesproken dus ik ben ook boos op apple geloof mij .het punt is alleen ik koop bij de phoneshop, niet bij apple. dus zij moeten hun beloofde leveringsdatums nakomen.

Laatst gewijzigd door Tharob; 25-08-10 om 12:33.
  #626  
Oud 25-08-10, 12:46
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

hebben ze jou dan n exacte leverdatum gezegd?
  #627  
Oud 25-08-10, 12:47
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 Bekijk bericht
hebben ze jou dan n exacte leverdatum gezegd?
er is mij meerdere keren, zowel telefonisch als via de mail, toegezegt dat ik mijn iphone voordat ik eind juli op vakantie zou gaan thuis zou hebben.
  #628  
Oud 25-08-10, 12:56
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tharob Bekijk bericht
je verwoord het allemaal mooi maar waar het voor mij op neer komt is dat ik al langer dan twee maanden wacht op een telefoon die al ik veel eerder zou hebben.
Je had er ook voor kunnen kiezen om hem pas te bestellen op het moment dat hij uit kwam. Als je een maand van te voren besteld, dan is de eerste maand wachten natuurlijk onzin. Je weet dat ie dan nog niet komt.
  #629  
Oud 25-08-10, 13:02
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Je had er ook voor kunnen kiezen om hem pas te bestellen op het moment dat hij uit kwam. Als je een maand van te voren besteld, dan is de eerste maand wachten natuurlijk onzin. Je weet dat ie dan nog niet komt.
het probleem is juist dat het toen nog niet zeker was wanneer die uitkwam. origineel werd mij door de phoneshop vertelt begin juli. dan zou ik dus maar 2 weken hebben moeten wachten. waar ik geen probleem mee zou hebben gehad. zelfs als hij eind juli bij mij was afgeleverd had ik het nog geaccepteerd. maar het is inmiddels al eind augustus en ik heb hem nog steeds niet...
  #630  
Oud 25-08-10, 13:04
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tharob Bekijk bericht
het probleem is juist dat het toen nog niet zeker was wanneer die uitkwam. origineel werd mij door de phoneshop vertelt begin juli. dan zou ik dus maar 2 weken hebben moeten wachten. waar ik geen probleem mee zou hebben gehad. zelfs als hij eind juli bij mij was afgeleverd had ik het nog geaccepteerd. maar het is inmiddels al eind augustus en ik heb hem nog steeds niet...
Maar als je lid bent van deze site, dan weet je toch wanneer hij uitkomt. En je weet dan waarschijnlijk ook wel dat er ongelofelijk veel vraag naar het toestel is? Phoneshop kan inderdaad niet toveren. Ze zijn niet zo slim geweest met hun toezeggingen, dat geef ik toe, maar ze kunnen er niks aan veranderen. Ik wil mijn telefoon ook, net zo goed als jij. Gewoon geduld blijven hebben.
  #631  
Oud 25-08-10, 13:17
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Maar als je lid bent van deze site, dan weet je toch wanneer hij uitkomt. En je weet dan waarschijnlijk ook wel dat er ongelofelijk veel vraag naar het toestel is? Phoneshop kan inderdaad niet toveren. Ze zijn niet zo slim geweest met hun toezeggingen, dat geef ik toe, maar ze kunnen er niks aan veranderen. Ik wil mijn telefoon ook, net zo goed als jij. Gewoon geduld blijven hebben.
Wat je zegt is waar, maar vergeet niet dat vele andere secundaire bedrijven de iphone 4 volop op voorraad hebben dan wel niet binnen 1 week leveren. Bij phoneshopduurt het nu al 2 maand, ik weet dat ze niks kunnen leveren maar het lijkt mij toch dat je minimaal 2 weken van te voren als winkel krijgt te horen van dan en dan krijgen jullie weer geleverd. Het aantal zal dan ook bekend worden en dit moet dan persoonlijk naar de ordernummers worden toegevoerd dat je betrouwbare informatie krijgt aangedient en niet 5 keer de datum uit wordt gesteld.

Of is het zo dat phoneshop zomaar uit het niks dozen binnen krijgt met iphones, dit is toch allemaal op bestelling en wordt van te voren aangegeven wanneer ze geleverd worden...

Maak dan geen beloftes!!
  #632  
Oud 25-08-10, 13:17
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Maar als je lid bent van deze site, dan weet je toch wanneer hij uitkomt. En je weet dan waarschijnlijk ook wel dat er ongelofelijk veel vraag naar het toestel is? Phoneshop kan inderdaad niet toveren. Ze zijn niet zo slim geweest met hun toezeggingen, dat geef ik toe, maar ze kunnen er niks aan veranderen. Ik wil mijn telefoon ook, net zo goed als jij. Gewoon geduld blijven hebben.
op dat moment wist nog niemand wanneer hij uitkwam, ook op deze site niet. dus als de site waar je bestelt hebt dan een datum noemt geloof je dat wel. als zij niet constant toezeggingen hadden gedaan had het anders gevoelt maar nou heb ik het gevoel of ik al 3x genaaid ben en natuurlijk snap ik hun posititie ook wel maar dat neemt niet weg dat het wel heel erg *** is...
  #633  
Oud 25-08-10, 13:19
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Of is het zo dat phoneshop zomaar uit het niks dozen binnen krijgt met iphones, dit is toch allemaal op bestelling en wordt van te voren aangegeven wanneer ze geleverd worden...
Dit is wel zo ongeveer wat ze beweren. Ze zeggen van te voren niet te weten om welke aantallen het gaat die geleverd worden..
  #634  
Oud 25-08-10, 13:20
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Dit is wel zo ongeveer wat ze beweren. Ze zeggen van te voren niet te weten om welke aantallen het gaat die geleverd worden..
dat kan helemaal niet. zij hebben natuurlijk gewoon vaste bestellingen met vaste aantallen. ik kan me niet voorstellen dat dat niet zo is...
  #635  
Oud 25-08-10, 13:20
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Dit is wel zo ongeveer wat ze beweren. Ze zeggen van te voren niet te weten om welke aantallen het gaat die geleverd worden..
Als dat zo is gelden de volgende beweringen:

A : wat een amateurs
B: maak geen beloftes.
  #636  
Oud 25-08-10, 13:21
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NanneMan Bekijk bericht
Als dat zo is gelden de volgende beweringen:

A : wat een amateurs
B: maak geen beloftes.
helemaal mee eens!!
  #637  
Oud 25-08-10, 13:23
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
A : wat een amateurs
Zou niet weten waarom het amateurs zijn? Zij zeggen dat Apple van te voren vrijwel geen duidelijkheid geeft over de aantallen die ze leveren.
Citaat:
B: maak geen beloftes.
Daar ben ik het dan wel mee eens..
  #638  
Oud 25-08-10, 13:24
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Zij zeggen dat Apple van te voren vrijwel geen duidelijkheid geeft over de aantallen die ze leveren.
zij krijgen niet direct van apple geleverd maar van individuele leveranciers.
  #639  
Oud 25-08-10, 13:28
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tharob Bekijk bericht
zij krijgen niet direct van apple geleverd maar van individuele leveranciers.
Idd die dingen komen gewoon uit TIM of mobistar winkels uit Belgie of Italie of Engeland. Het lijkt me niet dat je tegen deze leveranciers zegt ja ik wil graag een paar iphones en dat ze dan willekeurig in dozen geleverd worden. Nee een beetje (niet) amaturistische winkel besteld dit, stel er worden 200 32 gb's besteld dan krijgen ze een factuur en een leverdatum, aan de hand van die leverdatum wordt naar 200 klanten van phoneshop een mail gestuurd dat de 32 gb''s dan en dan komen(let op 200 klanten dus niet het hele klantenbestand!!). Vervolgens worden de iphones keurig geleverd.

Om even terug te vallen op amateurs..
  #640  
Oud 25-08-10, 13:28
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phoneshop
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Geachte heer/mevrouw,[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ja en nee. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Op 6 augustus worden de eerste modellen verwacht, echter kunnen dat er 10, 20 of 500 zijn. Daar Apple daar volstrekt onduidelijk over is, wachten we het af.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][FONT=Arial][SIZE=2]Met vriendelijke groet,[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][FONT=Arial][SIZE=2]Phoneshop B.V.[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]
Korte Poten 5
[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][FONT=Arial][SIZE=2]2511EB Den Haag[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][FONT=Arial][SIZE=2]Fax 070-392.55.02[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][FONT=Arial][SIZE=2]Tel 070-427.62.62[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][FONT=Arial][SIZE=2]Email [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]: [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]sales@phoneshop.nl[/SIZE][/FONT][FONT=Courier New][SIZE=2]
[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]Hyves : [/SIZE][/FONT][FONT=Courier New][SIZE=2][FONT=Arial]http://phoneshop.hyves.nl[/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=Courier New][SIZE=2]
[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]Twitter : [/SIZE][/FONT][FONT=Courier New][SIZE=2][FONT=Arial]http://twitter.com/phoneshop_nl[/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][FONT=Arial][SIZE=2]Kieskeurig[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]: [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]http://tinyurl.com/yle47wd[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][FONT=Arial][SIZE=2]De meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden vindt u hier: [/SIZE][/FONT][FONT=Courier New][SIZE=2][FONT=Arial]http://www.phoneshop.nl/klantenservicefaq[/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][FONT=Courier New][SIZE=2]
[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]www.phoneshop.nl[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend.[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
Ok, dit is dus een mail van phoneshop, maar hij word een beetje verneukt door deze vb installatie. Op een ander forum kan je altijd perfect andere mails en dergelijke in de tekst-editer plakken.

Laatst gewijzigd door r03n_d; 25-08-10 om 13:30.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 02:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 18:18
Phoneshop timothyz Archief 1 16-06-10 00:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 02:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.