//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild Paprio 8 juni 32GB Black in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #761  
Oud 31-08-10, 00:42
markb markb is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 59
Standaard

8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild

Paprio
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd

rickert
10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd

Nilles
11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

SharpEdgeOne
11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling

BT73
12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd

Borgqueenx
14 Juni - Order in behandeling bij provider.
(doordat ik contract aan deur teken.)

magnitized:
14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010

Linkemink
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

N1mber
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Tharob
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

StealthBlade
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Onnedgr,
16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple

Kaynar
16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug)

Chocoladeridder
16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Cynt76
19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - nog niks gekregen/gehoord - abonnement al ingegaan vanaf 21 juni.

Menkhorst
20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..

r03n_d
20 juni: iPhone 4 32GB simlockvrij. Status: in afwachting van levering.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Joxer
21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Ribootje
22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

nanneman
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.

afcadehoog
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud)

Mandarijntje
25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.

geloof6
24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan.

Jeroen1995
28 juni, iPhone 4 32GB, Vodafone, wacht op levering

harriepopov
1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

SylviaM
2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld

Jelte
3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs.


markb
3 juli: Apple iPhone 4 32 GB black icm Vodafone. status: Wacht op levering, abonnement al ingegaan

Peernij
5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

Crash67
18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: Order in magazijn ,Abo al 1 Maand Aktief


iphoneuser260989
19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd

Wesselbuchers
21 juli 16 gb sim-lock vrij
inmiddels geleverd

FB (fakkelbrigade?)
23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn

ThaDude
31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud)

Maddog
6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 31-08-10, 00:43
markb markb is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 59
Standaard

Sorry maar ik snap er niet zo veel van! Hoe krijg ik die kleuren nou weer terug? Zal me leeftijd wel zijn :-(
  #763  
Oud 31-08-10, 00:51
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markb Bekijk bericht
Sorry maar ik snap er niet zo veel van! Hoe krijg ik die kleuren nou weer terug? Zal me leeftijd wel zijn :-(
Hallo Mark je moet op Quote drukken en je naam toevoegen, Ik heb het al geregeld voor je

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild

Paprio
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd

rickert
10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd

Nilles
11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

SharpEdgeOne
11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling

BT73
12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd

Borgqueenx
14 Juni - Order in behandeling bij provider.
(doordat ik contract aan deur teken.)

magnitized:
14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010

Linkemink
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

N1mber
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Tharob
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

StealthBlade
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Onnedgr,
16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple

Kaynar
16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug)

Chocoladeridder
16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Cynt76
19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - nog niks gekregen/gehoord - abonnement al ingegaan vanaf 21 juni.

Menkhorst
20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..

r03n_d
20 juni: iPhone 4 32GB simlockvrij. Status: in afwachting van levering.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Joxer
21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Ribootje
22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

nanneman
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.

afcadehoog
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud)

Mandarijntje
25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.

geloof6
24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan.

Jeroen1995
28 juni, iPhone 4 32GB, Vodafone, wacht op levering

harriepopov
1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

SylviaM
2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld

Jelte
3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs.

markb
3 juli: Apple iPhone 4 32 GB black icm Vodafone. status: Wacht op levering, abonnement al ingegaan

Peernij
5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

Crash67
18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: Order in magazijn ,Abo al 1 Maand Aktief


iphoneuser260989
19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd

Wesselbuchers
21 juli 16 gb sim-lock vrij
inmiddels geleverd

FB (fakkelbrigade?)
23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn

ThaDude
31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud)

Maddog
6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn
markb toegevoegd

Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-08-10 om 19:21.
  #764  
Oud 31-08-10, 01:39
WNDWLCKR WNDWLCKR is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: NOYFB
Berichten: 8
Standaard

Laatste nieuws van de Phoneshop betreffende de 32GBs is dat ze aan het begin en het eind van deze week een niet nader genoemd aantal binnenkrijgen en ze hopen daarmee alle orders van de maand juni weg te werken.

Niets is zeker maar het is in ieder geval hoopgevend.
  #765  
Oud 31-08-10, 07:14
jeroen1995 jeroen1995 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard

Ik heb er zin in. Hopen dat het ook de waarheid is deze keer.
Dank voor de info.
Van wie kwam deze info eigenlijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen1995 Bekijk bericht
Ik heb er zin in. Hopen dat het ook de waarheid is deze keer.
Dank voor de info.
Van wie kwam deze info eigenlijk.
Ik heb het inmiddels gelezen op de site van de phoneshop.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-08-10 om 19:21.
  #766  
Oud 31-08-10, 16:24
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WNDWLCKR Bekijk bericht
Laatste nieuws van de Phoneshop betreffende de 32GBs is dat ze aan het begin en het eind van deze week een niet nader genoemd aantal binnenkrijgen en ze hopen daarmee alle orders van de maand juni weg te werken.

Niets is zeker maar het is in ieder geval hoopgevend.
Ze vertelden mij daarnet via email nog dat ik moet denken aan halverwege september. Besteldatum: 20 juni.
  #767  
Oud 31-08-10, 16:36
WNDWLCKR WNDWLCKR is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: NOYFB
Berichten: 8
Standaard

Als dat zo is dan is dit de eerste en laatste keer dat ik met de Phoneshop zaken doe.
Een bedrijf dat zich zo in de nesten werkt door enerzijds informatie achter te houden (ik heb middels mail gevraagd naar de lengte van de wachtrij en mijn plek daarin, ik heb nog steeds geen reactie daarop gekregen) en anderzijds te strooien met wisselende informatie. OF ze doen dat met opzet om onduidelijke redenen OF we moeten ons ernstig zorgen gaan maken over de professionaliteit van het bedrijf en de medewerkers. Elke fatsoenlijke zaak onderkent deze vervelende situatie en begint de dag met een personeelsvergaderingetje waarbij iedereen wordt bijgepraat en zo met een eenduidig verhaal naar de klanten kan komen. Zo simpel is het gewoon. Voorlopig wacht ik hoopvol het eind van deze week af.
  #768  
Oud 31-08-10, 16:39
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Ze doen geen uitspraak over het aantal wachtenden voor je. Is ergens ook wel te begrijpen.
Waarom de ene medewerker compleet andere berichten de wereld in helpt dan de ander, dat is gewoon op het amateuristische af. Hele slechte PR zo voor je bedrijf.

Als je googled op "Phoneshop ervaringen" dan komt dit topic als 2e naar boven. Als een klant een topic als dit lees zal deze zijn/haar telefoon wel ergens anders bestellen. De eerste google-hit is ook niet zo positief.
  #769  
Oud 31-08-10, 17:11
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Ze doen geen uitspraak over het aantal wachtenden voor je. Is ergens ook wel te begrijpen.
Waarom de ene medewerker compleet andere berichten de wereld in helpt dan de ander, dat is gewoon op het amateuristische af. Hele slechte PR zo voor je bedrijf.

Als je googled op "Phoneshop ervaringen" dan komt dit topic als 2e naar boven. Als een klant een topic als dit lees zal deze zijn/haar telefoon wel ergens anders bestellen. De eerste google-hit is ook niet zo positief.
Hallo r03n_d
Je was me net voor deze link wou ik er net op zetten.
En die medewerker's die daar zitten zijn volgens mij gewoon een ingehuurd call team die echt nergens van afweten en dan maar weer het standaard antwoord 2 tot 3 weken.Nou ik ga maar weer in wacht staan meschien gebeurt er wel een wonder
  #770  
Oud 31-08-10, 17:16
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

hehe ik laat me nog maar ns hore hier voor t geval jullie me miste haha

zo te horen schiet t nog niet echt op!? en de 16gb is volgens mij ook nie meer egt de snelste levering.. maarja nu is de week weer begonnen vandaag of morge krijge ze weer binnen, dus dat is nog even afwachten! en dit is t enige waar je je aanvast moet houden! volgens mij is er geen enkele waarheid in de telefoontjes.. dat zijn volgens mij zombies die wat altijd n zin op zegge..

mn vriendin gaat m zich waarschijnlijk ook bestellen ze is er ook gek van haha!

t is egt zoo n super toestel, wat me wel verbaasde was het gewicht.. maar hier wen je wel aan van de ene kant vind ik t wel prettig want eerst vreesde ik dat ie zich breekbaar aanvoelde maar door dat gewicht zeker niet!
ben er zo blij mee
  #771  
Oud 31-08-10, 17:28
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Ze vertelden mij daarnet via email nog dat ik moet denken aan halverwege september. Besteldatum: 20 juni.

Ik heb (nog) geen mail gehad......besteldatum 19 juni

*duim*duim*duim*
  #772  
Oud 31-08-10, 17:29
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 Bekijk bericht
hehe ik laat me nog maar ns hore hier voor t geval jullie me miste haha

zo te horen schiet t nog niet echt op!? en de 16gb is volgens mij ook nie meer egt de snelste levering.. maarja nu is de week weer begonnen vandaag of morge krijge ze weer binnen, dus dat is nog even afwachten! en dit is t enige waar je je aanvast moet houden! volgens mij is er geen enkele waarheid in de telefoontjes.. dat zijn volgens mij zombies die wat altijd n zin op zegge..

mn vriendin gaat m zich waarschijnlijk ook bestellen ze is er ook gek van haha!

t is egt zoo n super toestel, wat me wel verbaasde was het gewicht.. maar hier wen je wel aan van de ene kant vind ik t wel prettig want eerst vreesde ik dat ie zich breekbaar aanvoelde maar door dat gewicht zeker niet!
ben er zo blij mee
Leuk te zien dat er ook nog tevreden klanten zijn ,en ik zou je vriendin maar naar een andere winkel sturen.En best wel sneu voor mij dat jij hem al heb en ik nog niet hoewel ik hem een dag eerder al jou heb besteld,maar ja ik heb ook een 32Gig besteld.En wat voor Firmware zat er in toen je hem kreeg?
  #773  
Oud 31-08-10, 17:41
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynt76 Bekijk bericht
Ik heb (nog) geen mail gehad......besteldatum 19 juni

*duim*duim*duim*
Ik mail ze geregeld zegmaar (A)
  #774  
Oud 31-08-10, 17:45
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Ik mail ze geregeld zegmaar (A)

Dat je dan antwoord krijgt.....ik heb ze een aantal keren gemaild, nooit antwoord gehad.
Via de site krijg je vaak wel antwoord......

Grrr.......ik weet het ook niet meer.
  #775  
Oud 31-08-10, 17:56
bad7375 bad7375 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

oke ik kom er ook maar bij 25 juni iphone 4 bestelt 32gb en ook niks ontvangen elke keer hetzelfde verhaaltje nu word idd weer gezegt deze week we wachten weer af grtz henk
  #776  
Oud 31-08-10, 18:21
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Deze week? Lol XD
De mail die ik had:
Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

De verwachting is dat medio september de order zal worden verzonden.

Met vriendelijke groet,
Om duidelijkheid gevraagd wat "medio september" nou is. Kreeg ik dit:
Citaat:
Geachte heer/mevrouw,
Medio is half september. Een exacte datum kan ik u niet geven.
Leuk detail vind ik dat de kleur van de tekst dit keer blauw is..

Citaat:
Henk zaterdag 28 augustus 2010
ook ik vind het nu toch echt te lang gaan duren vanaf 25 juni op me iphone 4 vodafone 32 gb dus wil wel eens wat duidelijkheid ipv elke keer het zelfde verhaal te horen mvg henkPhoneshop antwoord

@HenkBeste Henk,
De 32gb's komen deze week binnen. Begin van de week een deel, en eind van de week een deel. Daarmee zouden we hopelijk ook uw order mee kunnen uitleveren.
Staat op de site nu..

Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-08-10 om 19:20.
  #777  
Oud 31-08-10, 19:54
WNDWLCKR WNDWLCKR is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: NOYFB
Berichten: 8
Standaard

Ik las net een bericht wat mijn rust niet bepaald ten goede komt.

Het gaat over de iPhone 4 en de gewraakte antenneproblemen.
Bij de een wat meer/minder dan bij de ander maar het is wel een feit dat deze
fabricagefout een smetje op het Appleblazoen is.

De free bumper actie loopt tot en met 30 september. Volgens de website [link volgt hieronder]
zal Apple na die datum met een gereviseerd model komen, de antenneband zou dan vervangen
zijn door een betere.

Voor iedereen die al een iP4 heeft zou dat natuurlijk erg zuur zijn temeer omdat daar zoals
gebruikelijk door Apple niet van tevoren over bericht wordt.
Zou daar wellicht een deel van de vertragingsoorzaak kunnen liggen?
Willen ze eerst de voorraad huidige modellen opmaken?

Als dat zo is dan heb ik geen zin om een paar weken voor die datum toch nog op de nipper
een telefoon met een "probleempje" te krijgen.

Voorlopig zijn het geruchten maar waar rook is is vuur en het lijkt me sowieso een kwestie
van tijd dat Apple met een verbeterde versie komt.

link:
Mexican Carrier Executive Claims iPhone 4 Hardware Revision Coming by End of September - Mac Rumors
  #778  
Oud 31-08-10, 19:57
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Zou daar wellicht een deel van de vertragingsoorzaak kunnen liggen?
Willen ze eerst de voorraad huidige modellen opmaken?
Nee. want dan zouden ze die "oude" ook wel leveren, en dat doen ze ook niet.
  #779  
Oud 31-08-10, 21:47
JM84 JM84 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Goed dit was de eerste en direct ook mijn laatste ervaring met phoneshop, wat een paupers! Eerst adverteren met "wij zijn de eersten die een iphone 4 leveren". Prima, doen dus zou je denken.

Not.

Ik heb mijn bestelling gedaan op 25 juni, 32gb icm Vodafone abo. Eerste phoneshop communicatie verliep prima, levertijd 6 tot 10 weken. Mogelijk omstreeks 6 augustus leveren. Weken later de befaamde haha-we-hebben-niet-genoeg-if00ns-gekregen-oeps. Pech dus, weer wachten, nu "eind augustus". Ondertussen is mijn vodafone contract wel gestart. Lekker handig zonder simkaart! Hier mag je dus zelf achter aan bellen, paupers. Semi vriendelijke helpdesk-sjaak snapt een heleboel maar doet erg weinig. Uiteindelijk krijg je de sim opgestuurd in een handgeschreven envelop met geknipt begeleidend papiertje, prachtig. Voelt wel lekker authentiek aan.

Nu zou je denken dat eind augustus = 31 augustus. 10 weken levertijd na 25 Juni = 3 september. Ik zal de iphone deze week wel krijgen zou je denken. Vorige week gemaild; na 2 werkdagen nog steeds geen reactie. Dan maar bellen. Weer een helpdesk-sjaak die gefixeerd is op je bestelnummer en niet luistert. Levertijd nog 2-4 weken. Waar je op de lijst staat mogen ze niet roepen. Serieus, ik heb alle begrip voor externe factoren zoals Apple die niets levert. Maar zorg in ****snaam voor een fatsoenlijke helpdesk. Een ontevreden klant GOED helpen door inzicht te geven waar ik sta op die befaamde lijst van hun, dat zou al een heleboel helpen. En zeg gewoon dat je geen flauw idee hebt wanneer je de iphones krijgt van Apple (of van een vrachtwagen vallen in Italië).

Het leuke is dat je weinig keuze hebt als je eenmaal de keuze hebt gemaakt om nu de iphone 4 te kopen. Ik neig naar bestelling annuleren maar dan mag je weer opnieuw een wachttraject in. Feestelijk! volgende keer gewoon maar importeren denk ik. Zo! genoeg gezeken...ik ga weer in de wacht-modus!
  #780  
Oud 31-08-10, 21:53
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

* zucht *

Helemaal mee eens. Is ook mijn ervaring....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.