//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja het kost geld maar wat heb je aan een Iphone die niet te kraken is....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 26-01-10, 21:09
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard

Ja het kost geld maar wat heb je aan een Iphone die niet te kraken is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 26-01-10, 21:10
laurensdegreef laurensdegreef is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

is de gs nog niet te kraken?? da wist ik niet ma bon kga maar wat doorsparen dan
  #43  
Oud 26-01-10, 22:22
rickklh rickklh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensdegreef Bekijk bericht
is de gs nog niet te kraken?? da wist ik niet ma bon kga maar wat doorsparen dan
GS niet te kraken? jawel hoor.. neem aan dat je jailbreak bedoeld?? Ik heb m zelf ook bij de phoneshop vandaan! Deze is gejailbreakt heb nu nog HI maar ben overgestapt naar Vodafone omdat deze goedkoper was icm de iPhone en ik lees dat ze sneller internet hebben! Maar dat moet ik nog ondervinden eind februari..

Mijn advies: Met een klein beetje bijbetalen heb je een iphone die geheel simlock vrij is. Die je kunt jaibreaken en uit NL komt ivm garantie. Hem los kopen in Belgie is goedkoper met een simonly maar volgens mij moet je dan terug naar die winkel voor de garantie!
  #44  
Oud 01-02-10, 12:48
Mirandaaaa Mirandaaaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickklh Bekijk bericht
GS niet te kraken? jawel hoor.. neem aan dat je jailbreak bedoeld?? Ik heb m zelf ook bij de phoneshop vandaan! Deze is gejailbreakt heb nu nog HI maar ben overgestapt naar Vodafone omdat deze goedkoper was icm de iPhone en ik lees dat ze sneller internet hebben! Maar dat moet ik nog ondervinden eind februari..

Mijn advies: Met een klein beetje bijbetalen heb je een iphone die geheel simlock vrij is. Die je kunt jaibreaken en uit NL komt ivm garantie. Hem los kopen in Belgie is goedkoper met een simonly maar volgens mij moet je dan terug naar die winkel voor de garantie!
Ik wil dus hetzelfde als jou gaan doen. Maar wat bedoelen jullie met jailbreaken? Hoe doe je dat en dat moet je dus sowieso doen via Phoneshop?
  #45  
Oud 01-02-10, 16:50
rickklh rickklh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirandaaaa Bekijk bericht
Ik wil dus hetzelfde als jou gaan doen. Maar wat bedoelen jullie met jailbreaken? Hoe doe je dat en dat moet je dus sowieso doen via Phoneshop?
Nee, jailbreaken hoef je zeker niet te doen als je 'm via phoneshop.nl koopt. Je krijgt 'm simlock vrij maar wil je applicaties van derden gebruiken of settings hebben die apple normaal niet toe staat moet je 'm jailbreaken. Zoals je 't toestel krijgt kun je 'm met elke provider gebruiken! Had nog paar maandjes KPN en toevallig vandaag overgegaan naar Vodafone.

Jailbreaken anno 3.x: waarom eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl

Lees dat maar 's dan kun je zelf wel bepalen of je jailbreaken wat vindt!!
  #46  
Oud 01-02-10, 17:26
Mirandaaaa Mirandaaaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickklh Bekijk bericht
Nee, jailbreaken hoef je zeker niet te doen als je 'm via phoneshop.nl koopt. Je krijgt 'm simlock vrij maar wil je applicaties van derden gebruiken of settings hebben die apple normaal niet toe staat moet je 'm jailbreaken. Zoals je 't toestel krijgt kun je 'm met elke provider gebruiken! Had nog paar maandjes KPN en toevallig vandaag overgegaan naar Vodafone.

Jailbreaken anno 3.x: waarom eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl

Lees dat maar 's dan kun je zelf wel bepalen of je jailbreaken wat vindt!!
Bedankt voor je antwoord! Ik wil deze week mijn abonnement op zeggen bij HI en overstappen na Vodafone. Maar als ik deze week bij phoneshop bestel ben ik dan ook vodafone lid? Of kan ik eerst HI voor zekerheid nog aanhouden? Wat zou jij zeggen?
  #47  
Oud 01-02-10, 18:05
rickklh rickklh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirandaaaa Bekijk bericht
Bedankt voor je antwoord! Ik wil deze week mijn abonnement op zeggen bij HI en overstappen na Vodafone. Maar als ik deze week bij phoneshop bestel ben ik dan ook vodafone lid? Of kan ik eerst HI voor zekerheid nog aanhouden? Wat zou jij zeggen?
Dat ligt een beetje aan je abonnement. Je hebt sowieso een opzeg termijn geen idee wat dat is per provider dacht 3 maanden ofzo.. Mits je contract op zijn einde loopt. Maar ik was ook bang dat ik met 2 abonnementen kwam te zitten maar dat wordt automatisch overgezet. Als je Vodafone aanvraagt krijg je een tijdelijk nummer, maar in die tijd kun je ook gewoon je HI kaartje blijven gebruiken!

Als dat kaartje er mee stopt (wat ik vandaag dus had) Wisselen met Vodafone kaartje en instellingen wijzigen (voor mms en internet) en klaar!
  #48  
Oud 01-02-10, 18:21
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

Dus 21% zowiezo? En dan komt er 10% invoerrecht bij?
  #49  
Oud 01-02-10, 18:30
Mirandaaaa Mirandaaaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickklh Bekijk bericht
Dat ligt een beetje aan je abonnement. Je hebt sowieso een opzeg termijn geen idee wat dat is per provider dacht 3 maanden ofzo.. Mits je contract op zijn einde loopt. Maar ik was ook bang dat ik met 2 abonnementen kwam te zitten maar dat wordt automatisch overgezet. Als je Vodafone aanvraagt krijg je een tijdelijk nummer, maar in die tijd kun je ook gewoon je HI kaartje blijven gebruiken!

Als dat kaartje er mee stopt (wat ik vandaag dus had) Wisselen met Vodafone kaartje en instellingen wijzigen (voor mms en internet) en klaar!
Als ik het goed begrijp, hoef ik dus achter mijn abonnement bij HI aan? Mijn contract loopt volgende maand af namelijk. Dus op 11 maart 2010 word het niet automatisch verlengt? Of moet ik het voor de zekerheid nog wel afzeggen! Sorry voor de vele vragen maar ben niet zo'n held met telefoons/providers!
  #50  
Oud 01-02-10, 18:43
rickklh rickklh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirandaaaa Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp, hoef ik dus achter mijn abonnement bij HI aan? Mijn contract loopt volgende maand af namelijk. Dus op 11 maart 2010 word het niet automatisch verlengt? Of moet ik het voor de zekerheid nog wel afzeggen! Sorry voor de vele vragen maar ben niet zo'n held met telefoons/providers!
Volgens mij hoef je er niet achteraan bij Hi! Als je nu vodafone besteld met een iphone (of wat voor tel dan ook) gaat dat zover ik weet automatisch over! Maar als je t zeker wil weten zou ik phoneshop ff bellen of mailen!
  #51  
Oud 02-02-10, 20:14
Mirandaaaa Mirandaaaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickklh Bekijk bericht
Volgens mij hoef je er niet achteraan bij Hi! Als je nu vodafone besteld met een iphone (of wat voor tel dan ook) gaat dat zover ik weet automatisch over! Maar als je t zeker wil weten zou ik phoneshop ff bellen of mailen!
Ze hebben inderdaad bevestigd!
  #52  
Oud 08-02-10, 18:11
MarkE MarkE is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik ben ook van plan om van Hi naar Vodafone over te stappen!
Vodafone Bel+SMS+Web 275 i.c.m. 3GS voor 29 euro

Vergeleken met T-Mobile:
Beter bereik, goedkoper en sneller internet
  #53  
Oud 08-02-10, 18:32
sanneps sanneps is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb de telefoon hier besteld. Prima service, alleen wat duurt het lang voor ik die telefoon heb! Op de site stond direct leverbaar, maar via de mail lieten ze me weten dat het minimaal 10 werkdagen ging duren
  #54  
Oud 08-02-10, 23:00
rickklh rickklh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 29
Standaard

Met Vodafone is me het internet vies tegen gevallen!!! Heb al een klacht gestuurd of ze er wat aan kunnen doen want meestal haal ik nog niet eens 1/10e van de 3,6 vaak 0,2 heb t idee dat KPN sneller was!!
  #55  
Oud 11-02-10, 13:10
Mirandaaaa Mirandaaaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Iphone ontvangen en geactiveerd! Yeah! Moet nu alleen nog wel wachten tot mei tot vodafone ingaat..

Laatst gewijzigd door Mirandaaaa; 11-02-10 om 18:35.
  #56  
Oud 18-02-10, 21:35
wendy1983 wendy1983 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirandaaaa Bekijk bericht
Iphone ontvangen en geactiveerd! Yeah! Moet nu alleen nog wel wachten tot mei tot vodafone ingaat..
Je kunt nu toch je huidige abbo erin doen. Want via phoneshop zijn ze toch simlockvrij?

Wie kan me helpen. Ik wil graag via phoneshop een iphone bestellen met een vodafone abonnement. Nu heb ik HI en wil dus overstappen met nummer behoud. Maar.... Mijn Hi loopt af op 13 juni 2010. Wanneer ik nu een bestelling plaats met porteerdatum 13juni heb ik dan tot die tijd dubbele abonnementskosten? Of gaat mijn nieuwe pas in als de oude dan afloopt? En krijg ik wel gelijk de iphone opgestuurd?

Groeten Wendy

hopelijk weet iemand raad want ik kan nergens de antwoorden vinden.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-02-10 om 07:05. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!
  #57  
Oud 19-02-10, 08:16
wendy1983 wendy1983 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard

Weet niemand raad?
  #58  
Oud 19-02-10, 09:42
Mirandaaaa Mirandaaaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wendy1983 Bekijk bericht
Je kunt nu toch je huidige abbo erin doen. Want via phoneshop zijn ze toch simlockvrij?

Wie kan me helpen. Ik wil graag via phoneshop een iphone bestellen met een vodafone abonnement. Nu heb ik HI en wil dus overstappen met nummer behoud. Maar.... Mijn Hi loopt af op 13 juni 2010. Wanneer ik nu een bestelling plaats met porteerdatum 13juni heb ik dan tot die tijd dubbele abonnementskosten? Of gaat mijn nieuwe pas in als de oude dan afloopt? En krijg ik wel gelijk de iphone opgestuurd?

Groeten Wendy

hopelijk weet iemand raad want ik kan nergens de antwoorden vinden.
Ja, je krijgt wel een Iphone opgestuurd, je bent alleen nog tijdje lid van HI en daarna stap je automatisch over naar vodafone. Dit heb ik ook gedaan en heb mijn eigen nummer gehouden. Je hebt geen dubbele abonnementskosten alleen je moet er rekening mee houden dat je niet teveel op internet moet zonder Wi-Fi en wachtwoord.
  #59  
Oud 19-02-10, 13:22
rickklh rickklh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wendy1983 Bekijk bericht
Je kunt nu toch je huidige abbo erin doen. Want via phoneshop zijn ze toch simlockvrij?

Wie kan me helpen. Ik wil graag via phoneshop een iphone bestellen met een vodafone abonnement. Nu heb ik HI en wil dus overstappen met nummer behoud. Maar.... Mijn Hi loopt af op 13 juni 2010. Wanneer ik nu een bestelling plaats met porteerdatum 13juni heb ik dan tot die tijd dubbele abonnementskosten? Of gaat mijn nieuwe pas in als de oude dan afloopt? En krijg ik wel gelijk de iphone opgestuurd?

Groeten Wendy

hopelijk weet iemand raad want ik kan nergens de antwoorden vinden.
Nou... Ik ben bang dat je nog even moet wachten! kan maximaal 3 maanden van te voren die aanvraag doen. Volgens mij kun je dan vanaf 13 maart pas je abonnement overzetten en daarna zul je inderdaad de iPhone ontvangen en kun je tijdelijk je oude abo nog gebruiken.
  #60  
Oud 19-02-10, 13:36
wendy1983 wendy1983 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard

IK heb gebeld en ik heb geluk bij Hi kan het 4 maanden van te voren.
Heb de iphone net besteld!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.