//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Zijn er hier mensen die vandaag van Phoneshop te horen hebben gekregen dat ze bij de levering van 6 augustus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 06-08-10, 13:27
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
Zijn er hier mensen die vandaag van Phoneshop te horen hebben gekregen dat ze bij de levering van 6 augustus zitten? (en dan heb ik het niet over de mail van enige tijd geleden die iedereen gehad heeft)
Ik heb 10 Juni besteld en ik heb niks gehad.
Dus omstreeks zal wel heel losjes gebruikt zijn.
Ik verwacht hem gewoon tussen nu en eind augustus anders annuleer ik het allemaal en bestel ik een simlock vrije uit de UK.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 06-08-10, 13:29
Phoneshop's schermafbeelding
Phoneshop Phoneshop is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Een toelichting van de Phoneshop op de iPhone 4 limited edition.

We hebben begin deze week een klein aantal iphone 4 16gb en 32gb binnengekregen. Deze zending is aan ons geleverd door iemand die diverse apple stores in Engeland is langsgegaan. Daar heeft hij veel tijd aan gespendeerd. Kosten gemaakt voor reis en verblijf, en hij wilde zelf ook nog wat verdienen.
Er was een kleine doelgroep die graag wat meer wilde betalen voor een iphone 4, zonder lang te willen wachten.
Inmiddels zijn enkele stuks limited edition verkocht, maar gezien de hoeveelheid vragen hierover van lopende orders hebben wij besloten geen limited edition meer bij te kopen.
De resterende voorraad iphone 4 limited edition is verdeeld onder de klanten die het langst wachten.
We hopen hiermee het probleem te hebben opgelost.
Excuses voor het ongemak.
Alle wachtende klanten krijgen vandaag een email met meer duidelijkheid omtrent de leverdatum.
  #263  
Oud 06-08-10, 13:40
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

@Phoneshop_NL
Het zou gewoon klantvriendelijk zijn als er geen dingen geroepen worden die niet nagekomen kunnen worden. Openheid van zaken gegeven zou worden (bijvoorbeeld positie op de wachtlijst). En e-mails (ook met een kritische noot) beantwoord zou worden.Ik heb na de mail waarin wordt gezegd dat het weer 6 tot 8 weken gaat duren (ik heb 11 juni besteld) jullie 2 mails gestuurd. Hier weer geen antwoord op gehad en nog een keer die mails gestuurd. Alsnog geen antwoord op gehad.
Er zijn ook mensen die na mij besteld hebben maar de mail met 6 tot 8 weken niet gehad hebben. Er klopt dus vanalles niet.
  #264  
Oud 06-08-10, 14:02
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Dit slaat werkelijk alles ik heb twee keer gebeld naar phoneshop en er werd mij op het hart gedrukt dat ik vandaag de iPhone zou krijgen. Dit gaat natuurlijk weer niet gebeuren.
  #265  
Oud 06-08-10, 14:03
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schmeink Bekijk bericht
morgen mijn aanvraag cancelen, en mijn geld terug vragen

ik kreeg hier de tip dat telefoonwinkel.nl ze op voorraad heeft morgen, en ja hoor morgenvroeg ligt er 1 voor mij klaar
Wat kost ie daar(32 gb versie iphone 4)? Heb een abbo verlenging en mijn nieuwe abbo is dus al in werking. Kan ik dan nog annuleren?
  #266  
Oud 06-08-10, 14:11
schmeink schmeink is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 124
Standaard

32G weet ik niet, daar zijn er niet te veel van
de 16G is voldoende op voorraad, althans gisteren nog wel

prijzen zijn de standaard prijzen
  #267  
Oud 06-08-10, 14:14
Maggers Maggers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Voor de nieuwsigierigen weer een update. Heb net weer met de phoneshop gebeld en heel goed voorzien van info. Ze denken volgende week vrijdag vrijdag weer wat iPhone 4's binnen te krijgen. Diegenen die in juni hebben besteld hopen ze nog in augustus te kunnen voorzien. Het is nog de vraag hoeveel er binnen gaan komen maar dat zien we dan wel weer. Kon zonder problemen mijn order nog wijzigen zonder dat het invloed heeft op mijn orderplaats op hun lijst. Prima geholpen. En nu weer geduld hebben
  #268  
Oud 06-08-10, 15:03
Phoneshop's schermafbeelding
Phoneshop Phoneshop is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

@Nilles
Helaas kunnen we geen uitspraak doen over het aantal orders die wij hebben liggen. Enige wat we kwijt kunnen is dat het een flink aantal zijn. En dat de binnen komende iphones kleine aantallen zijn.
Verder wordt iedere mail beantwoord. Het kan zijn dat er enige achterstand is. Twee weken geleden was er een emailstoring waarbij wellicht enkele emails verloren zijn gegaan.
Ofwel via mail, ofwel het contactformulier, ofwel via het commentformulier op onze iphone 4 pagina kunnen vragen gesteld worden. En er volgt altijd een antwoord.
Vandaag gaat zoals eerder gezegd een mail naar alle iphone 4 klanten met meer duidelijkheid over de levertermijn van de iPhone 4.

@Nanneman
Als jou vandaag is toegezegd dat je een iphone 4 gaat ontvangen, dan heb je die in principe morgen in huis. Dan ben jij een van de weinige gelukkigen die een iphone 4 gaat krijgen.
  #269  
Oud 06-08-10, 15:20
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

@Phoneshop_NL
ben benieuwd naar die mail dan. Maar er is wel iemand die zijn plek op de lijst van jullie te horen heeft gekregen. plek 300 met een bestelling op 14-6.
De mails zijn op 30 7 gestuurd en nog een keer op 2 8.
  #270  
Oud 06-08-10, 15:24
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phoneshop_nl Bekijk bericht
@Nilles
Helaas kunnen we geen uitspraak doen over het aantal orders die wij hebben liggen. Enige wat we kwijt kunnen is dat het een flink aantal zijn. En dat de binnen komende iphones kleine aantallen zijn.
Verder wordt iedere mail beantwoord. Het kan zijn dat er enige achterstand is. Twee weken geleden was er een emailstoring waarbij wellicht enkele emails verloren zijn gegaan.
Ofwel via mail, ofwel het contactformulier, ofwel via het commentformulier op onze iphone 4 pagina kunnen vragen gesteld worden. En er volgt altijd een antwoord.
Vandaag gaat zoals eerder gezegd een mail naar alle iphone 4 klanten met meer duidelijkheid over de levertermijn van de iPhone 4.

@Nanneman
Als jou vandaag is toegezegd dat je een iphone 4 gaat ontvangen, dan heb je die in principe morgen in huis. Dan ben jij een van de weinige gelukkigen die een iphone 4 gaat krijgen.
Gisteren werd mij verteld dat jullie vandaag een zending zouden binnenkrijgen. Deze zal dan al binnen zijn bij jullie ?
Bestellingen van 8 juni worden misschien uitgeleverd vandaag of morgen ??
  #271  
Oud 06-08-10, 16:05
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

@Phoneshop_nl

Dan wacht ik rustig even af tot ik die email ontvang van jullie.
Maar het is ondertussen al wel 3 uur en zo lang gaan jullie vast niet meer door vandaag.
Is er een tijd waarin ik hem ongeveer kan verwachten?
  #272  
Oud 06-08-10, 16:36
BT73's schermafbeelding
BT73 BT73 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haaksbergen (Ov) NL
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donl Bekijk bericht
Geen adres en geen telefoonnummer op hun site, dus bellen en langsgaan gaat lastig!!

en moge het kosten, en zit er een simlock op.....??.

en waar komt je tip vandaan btw
Hieronder de link voor hun adres en telefoonnummers...

Contact - PhoneShop.nl
  #273  
Oud 06-08-10, 17:16
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BT73 Bekijk bericht
Hieronder de link voor hun adres en telefoonnummers...

Contact - PhoneShop.nl
Dat was niet waar hij om vroeg. Het ging om een andere winkel.
  #274  
Oud 06-08-10, 17:31
att iPhone att iPhone is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 18
Standaard

Heb nog geen update email mogen ontvangen van de Phoneshop en het is nu al 16:31 uur.

Vraag:
Ik heb 4-7-2010 een witte iP4 16 GB besteld met een Vodafone abonnement zou het verstandig zijn om deze order om te zetten naar een zwarte 16 GB? of beter "even" (lees een paar maanden) wachten op een witte en hopen dat ondertussen wat kinderziektes verholpen zijn?
In het laatste geval riskeer ik misschien dat ik nooit meer iets ontvang van de Phoneshop?
Wat zouden jullie doen?
  #275  
Oud 06-08-10, 17:37
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Zoals het nu gaat duurt het ook nog een hele tijd (maand of 2) totdat je je iPhone hebt als je 4-7 besteld hebt. Dus ik zou de witte laten staan.
  #276  
Oud 06-08-10, 17:46
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Ik denk dat niemand die mail nog gehad heeft.
Maar de Q&A wordt soms ook nog om 20 uur beantwoord dus misschien gaat ie er vanavond uit... dan is het nog vandaag he
Of het is gewoon weer een uitspraak met een datum/tijdstip die ze niet na komen. (En dan ben ik benieuwd wie er nu weer de schuld gaat krijgen)
  #277  
Oud 06-08-10, 17:58
schmeink schmeink is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 124
Standaard

ik heb niet afgewacht, en mijn aanvraag geannuleerd

zit nu te spelen met mijn nieuwe iphone4
  #278  
Oud 06-08-10, 18:04
BT73's schermafbeelding
BT73 BT73 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haaksbergen (Ov) NL
Berichten: 89
Exclamation Iphone 4 Verstuurd door Phoneshop.nl

Hi Lezers.....

Mijn iphone 4 32Gb Is de deur uit bij Phoneshop.nl
Als bewijs van versturing plaats ik hier fotos....

Bedankt Phoneshop.nl






  #279  
Oud 06-08-10, 18:05
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schmeink Bekijk bericht
ik heb niet afgewacht, en mijn aanvraag geannuleerd

zit nu te spelen met mijn nieuwe iphone4
Ondertussen heb je nog steeds niet verteld waar deze winkel is, wat hun telefoon nummer is en of ze een simlock hebben.
Ondanks meerdere vragen
  #280  
Oud 06-08-10, 18:16
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

@BT73,
Dan hebben ze meer aanvragen met de 32GB af kunnen handelen want ik heb 3 dagen voor jou besteld en hem nog niks (heb een 16 GB besteld)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 02:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 18:18
Phoneshop timothyz Archief 1 16-06-10 00:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 02:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.