//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de iphone besteld op 22 juni een 32 GB simlock vrij....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 07-08-10, 16:14
ribootje ribootje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

ik heb de iphone besteld op 22 juni een 32 GB simlock vrij.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 07-08-10, 16:24
Phoneshop's schermafbeelding
Phoneshop Phoneshop is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Beste mensen,

We hebben gisteren een mail verstuurd naar alle iPhone 4 klanten. Kortweg komt het er op neer dat orders uit juni naar verwachting deze maand nog uitgeleverd gaan worden. Als we de toezeggingen van onze leveranciers kunnen aannemen. Het is enigszins een ruim begrip, maar we kunnen er nu niks mooiers van maken. En we willen ook geen loze beloftes roepen.

@Jean
De "zware druk" willen we niet inhoudelijk op ingaan. Het was in ieder geval niet prettig gegaan allemaal. Zie het niet als een 'uitnodiging' om ook druk op ons uit te oefenen. Laten we respect hebben voor elkaar. Dat werkt het best voor allemaal.
Uiteraard ben je vrij waar je in de toekomst de iPhone 5 bestelt. We hopen jouw order spoedig uit te leveren zodat je een tevreden Phoneshop klant zal zijn en dat we je in de toekomst wellicht sneller van dienst kunnen zijn.

Het vraag en antwoord op de iphone 4 pagina is een groter succes dan verwacht. De inmiddels vele reacties zijn nu inderdaad onoverzichtelijk. Ons IT team is al bezig om elke vraag te taggen. Zodoende worden vragen en antwoorden gerubriceerd. Waarschijnlijk staat dit binnen enkele dagen live.

Het toesturen van simkaart zonder begeleidend schrijven verdient geen schoonheidsprijs. Door de enorme drukte wordt soms creatief gezocht naar een oplossing. Normaalgesproken gaat de simkaart ook altijd samen met de telefoon de deur uit. Nu dat de iphone 4 telkens uitgesteld is, zochten onze medewerkers de simpelste oplossing. Vanaf volgende week gaat een begeleidend schrijven mee met de simkaarten.

@Sellinglennon
Dank voor je begrip van deze situatie. Ook jouw order zullen we zo snel mogelijk proberen uit te leveren.

Groeten vanuit de Phoneshop.
  #323  
Oud 07-08-10, 17:33
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

@Phoneshop
Ik vind het in ieder geval al een goede stap dat jullie hier actief zijn en uitleg geven.
Op jullie Q&A stond iemand die op 10 juni besteld had en de levering was onderweg. Klopt het dat jullie tot 10 juni bij zijn met uitleveren en 11 juni aankomende week uitgeleverd zal worden of zijn er nog zoveel orders van 10 juni en misschien nog iets van daarvoor (afhankelijk van toestel en provider) dat daar niks over te zeggen is.
Goed dat jullie nu ook aangeven dat de blanco envelop met simkaart de schoonheidsprijs niet verdient. Al had ik graag gezien dat dit direct werd toegegeven toen ik er over mailde. Ik moest ook zelf mijn nummer maar uitzoeken. Excuses maken was er niet bij, alleen excuses zoeken bij een ander.
Met vriendelijke groet,
Nils
(order 206658)
ps. klanten direct aanspreken met hun voornaam terwijl ze zelf wel beginnen met 'geachte' is niet erg professioneel.
  #324  
Oud 07-08-10, 17:54
Maggers Maggers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb 'm!! Gisteren mailtje gekregen dat mijn order klaar lag in de winkel en vanochtend opgehaald. Weet niet of ik het eerder in deze forum had gezet maar voor wie het wil weten ik had 8 juni de 16GB besteld. Ik zal duimen dat de rest van jullie ook heel snel wat krijgen.
  #325  
Oud 07-08-10, 18:00
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

super. En last van de deathgrip? Je bumpers of case al besteld met de App?
Als de Q&A klopt dan zijn bestellingen van 10 juni ook uitgeleverd (of iig al een aantal ervan) en hoop ik bij de volgende levering te zitten (11 juni besteld)
  #326  
Oud 07-08-10, 18:12
ribootje ribootje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Nilles als jij order 206658 en ik 208368 pff dan zijn er nog 1710 wachtende voor mij of meer, zal wel 6 augustus 2011 worden als het zo door blijft gaan.
  #327  
Oud 07-08-10, 18:16
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
super. En last van de deathgrip? Je bumpers of case al besteld met de App?
Als de Q&A klopt dan zijn bestellingen van 10 juni ook uitgeleverd (of iig al een aantal ervan) en hoop ik bij de volgende levering te zitten (11 juni besteld)
Ik denk het niet hoor.
Ik heb nog niks ontvangen en ik verwacht mijn order met 2 weken eigenlijk wel.
Met 10 juni was ik er vroeg bij en dan zijn er toch nog 20 dagen daarna geweest met bestellingen.
Dus binnen augustus zouden ze sowieso nooit redden als het zo moeilijk leveren is voor de eerste 3 dagen dat het open stond.
  #328  
Oud 07-08-10, 18:22
followilko followilko is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ribootje Bekijk bericht
Nilles als jij order 206658 en ik 208368 pff dan zijn er nog 1710 wachtende voor mij of meer, zal wel 6 augustus 2011 worden als het zo door blijft gaan.
Ik heb 3 dagen geleden telefonisch contact opgenomen en volgens een medewerker waren er 700 aanmeldingen met ongeveer 50 nieuwe per dag.

Ik heb order nummer 210627 dus ik denk niet dat je beredenering klopt!
  #329  
Oud 07-08-10, 18:25
linkemink linkemink is offline
• iOS 12.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 54
Standaard

Dit zijn ordernummers van alle bestelde telefoons, sims ed. niet alleen iPhone.
  #330  
Oud 07-08-10, 18:28
ribootje ribootje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Oke dan klopt het aantal niet wat ik net zei, ik dacht al kan ik volgens mij nog lang wachten
  #331  
Oud 07-08-10, 18:29
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maggers Bekijk bericht
Ik heb 'm!! Gisteren mailtje gekregen dat mijn order klaar lag in de winkel en vanochtend opgehaald. Weet niet of ik het eerder in deze forum had gezet maar voor wie het wil weten ik had 8 juni de 16GB besteld. Ik zal duimen dat de rest van jullie ook heel snel wat krijgen.
Heb jij een Nederlandse stekker of een Engelse met een verloopstuk?
  #332  
Oud 07-08-10, 18:31
Maggers Maggers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Nope geen last van de deathgrip (nog niet tenminste haha). Heb zonder bumper aan alle kanten (voornamelijk op de kwetsbare plek) heel hard geeknepen en had nergens last van. Nog niet bij apple bumper besteld maar ga ik zo doen. Ik had al eentje van incipio besteld. Ben er heel blij mee!
  #333  
Oud 07-08-10, 18:32
Maggers Maggers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Oh ja het is inderdaad een iphone uit engeland. Heb dus een engelse stekker met verloopstuk.
  #334  
Oud 07-08-10, 18:40
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickert Bekijk bericht
Ik denk het niet hoor.
Ik heb nog niks ontvangen en ik verwacht mijn order met 2 weken eigenlijk wel.
Met 10 juni was ik er vroeg bij en dan zijn er toch nog 20 dagen daarna geweest met bestellingen.
Dus binnen augustus zouden ze sowieso nooit redden als het zo moeilijk leveren is voor de eerste 3 dagen dat het open stond.
Dan denk ik dat ze nu met de verwerking op 10 juni zitten. Een gedeelte uitgeleverd en een gedeelte nog niet. Volgende levering dus verder met 10 juni en 11 juni
  #335  
Oud 07-08-10, 18:41
Rub3n Rub3n is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 68
Standaard

Ben benieuwd wat de Phoneshop gaat doen zodra de 10 augustus overschreden is en Apple dus niet zijn 4-6 weken reparatie tijd haalt. Phoneshop meldde mij nu telkens dat zij GEEN contact met Apple (Italië) zelf hebben.

Ik wil nu eindelijk wel weer eens gebruik kunnen maken van mijn internetbundel (Twitter, E-mail, Agenda etc etc. Ik mis het zo!!).

Laat ze me dan een (goed) Android toestel (ofzo) ter leen geven. Zodat ik in elk geval van mijn (dure) abonnement kan genieten. Ze hebben telefoons zat waarschijnlijk, laat ze er een paar reserveren, en gebruiken als leen-toestellen.
  #336  
Oud 07-08-10, 18:42
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

@Maggers. Heb jij dan zo'n iPhone die eerst als Limited werd aangeboden?
Ik vind wel dat ze een NL stekker erbij moeten leveren. Ik bestel in Nederland en dan moeten ze ook het complete pakket aanleveren.
Als zij een auto zouden bestellen kan ik ook niet zeggen "Ja meneer, het stuur zit rechts want ik heb ze uit Engeland gehaald." Ja hallo. Je besteld die auto voor de NL weg.
  #337  
Oud 07-08-10, 18:42
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maggers Bekijk bericht
Oh ja het is inderdaad een iphone uit engeland. Heb dus een engelse stekker met verloopstuk.
Zou je een plaatje kunnen plaatsen van de kabel met verloopstuk ?
  #338  
Oud 07-08-10, 18:49
linkemink linkemink is offline
• iOS 12.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 54
Standaard

Ik vraag mij af of de Phoneshop.nl überhaupt wel simlock vrije iPhones direct van Apple krijgt omdat Apple een exclusieve overeenkomst heeft met T-Mobile in Nederland.
Dat de Phoneshop als een van de weinige leveranciers adverteert met de iPhone met een bv Vodafone abonnement doen ze volgens mij door bij Vodafone een abonnement af te sluiten met een willekeurige GSM en vervolgens de simlockvrije iPhone via het grijze circuit aan de klant te leveren.
Dat Apple nu weinig simlockvrije Iphones levert in de omringende landen breekt de Phoneshop nu op en kunnen ze niet leveren wat ze in eerste instantie beloofden, nl eerder dan T-Mobile en later via mail rond 6 augustus.
Het blijft echter lood om oud ijzer want hoewel ik ook stevig baal en in eerste instantie het contract wilde cancelen ( internet bedrijven moeten binnen dertig dagen leveren) kan ik de iPhone 4 nergens anders sneller krijgen.
Ik betaal straks bijna 2 maanden al mijn abonnement zonder de telefoon. Het zou de Phoneshop.nl sieren daar enige tegemoetkoming aan de klanten te doen toekomen.
Zo, ik heb mijn gal gespuugd en wacht geduldig maar af op mijn 3e Iphone
  #339  
Oud 07-08-10, 19:09
Maggers Maggers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

@Nilles. Ik weet het niet zeker of het een limited edition toestel was maar het zou heel goed kunnen aangezien in die mail stond dat een zakenman ze in engeland had gehaald.

@Jean. Ik ga proberen of ik een foto ervan kan maken en plaatsen. Ben een newbie op forum gebied Maar het is een een gewone lader zoals we ze al kennen maar dan met een engelse stekker ipv nederlandse. Ze hebben een adapter bijgedaan zoals je ook in een elektronica winkel kunt kopen. Werkt prima.
  #340  
Oud 07-08-10, 19:13
paprio paprio is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard

Na lang meegelezen te hebben ook maar eens een reactie plaatsen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
Dan denk ik dat ze nu met de verwerking op 10 juni zitten. Een gedeelte uitgeleverd en een gedeelte nog niet. Volgende levering dus verder met 10 juni en 11 juni
Dat is dus niet zo, ik heb 8 juni besteld en ook nog steeds niks ontvangen..

Verder vind ik hun informatievoorziening echt slecht en dan nog maar niet te beginnen over hun communicatie in de emails, overal omheen draaien en geen antwoord geven op duidelijke vragen, of ingaan op (terrechte) kritiek die geleverd wordt. En dat is als je email uberhaupt beantwoord wordt..

En uiteraard baal ik als ik dan lees dat mensen die na mij besteld hebben hun Iphone wel al ontvangen

En dan nog maar niet te beginnen over die limited edition toestellen, eerst kwamen die uit Italie en nu uit Engeland, begrijpen jullie het nog?

Zoals eerder hier is opgemerkt volgensmij gewoon een smerige manier om meer te verdienen en je langst wachtende klanten lekker laten wachten..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linkemink Bekijk bericht
Zo, ik heb mijn gal gespuugd en wacht geduldig maar af op mijn Iphone

Laatst gewijzigd door paprio; 07-08-10 om 19:26.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.