//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou!! Mijn orderstatus is veranderd naar afgehandeld en verzonden... Dus nog maar heel even wachten, jippie....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #901  
Oud 07-09-10, 10:08
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Nou!! Mijn orderstatus is veranderd naar afgehandeld en verzonden... Dus nog maar heel even wachten, jippie.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #902  
Oud 07-09-10, 10:18
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

hmm verhaal is anders ik moet hem activeren met mijn huidige provider; dat betekend dus of mijn sim verknippen, of een extra ophalen voor 17 euro :-S
nou ja tis niet anders... ga hem ook niet verknippen want dan kan ikmijn huidige tel niet meer gebruiken
ah well
  #903  
Oud 07-09-10, 10:36
Cornelisklok Cornelisklok is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Als hij vandaag verzonden is vanaf phoneshop kan het dan zo zijn dat ik hem vandaag nog krijg of wordt het dan sowieso morgen? TNT gaat hem afleveren
  #904  
Oud 07-09-10, 10:39
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Cornelisklok, je hebt toch een trace nummer? Daar kan je hem precies volgen. Er staat op een gegeven moment: Chauffeur is onderweg. En dan kan je er op wachten
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #905  
Oud 07-09-10, 13:27
Cornelisklok Cornelisklok is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Dat klopt maar als ik op de link klik staat er dat de barcode niet bekend is.... zal dan wel morgen gaan worden denk ik.
  #906  
Oud 07-09-10, 13:28
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Het rare is, mijn iphone moet vandaag worden verstuurd en vanoochtend deed de track en trace het nog maar nu niet meer:S Iemand?
  #907  
Oud 07-09-10, 19:35
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

goed nieuwS! mijn iphone werkt inmiddels!
heb mijn simkaart gewoon overlaten zetten op een microsim koste niets en je krijgt er een adapter bij om microsim tot normale sim te maken zodat je hem ook mocht dat nodig zijn in je andere tel kunt doen.

ik ben helemaal blij! wat een vet toestel, alleen kan ik nog geen apjes downen omdat ik met kpn geen inetbundel heb.. zodra me vodafone ingaat zet ik hem helemaal vol ;-)

succes met wachten mensen, ik vond het ook zwaar *** het wachten maar tis het echt waard zo'n scherp scherm vind je nergens, de galaxy van mijn vriendin kan er toch (vind ik) niet tegen op

greetz; Thadude
  #908  
Oud 07-09-10, 22:42
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Bekijk bericht
goed nieuwS! mijn iphone werkt inmiddels!
heb mijn simkaart gewoon overlaten zetten op een microsim koste niets en je krijgt er een adapter bij om microsim tot normale sim te maken zodat je hem ook mocht dat nodig zijn in je andere tel kunt doen.

ik ben helemaal blij! wat een vet toestel, alleen kan ik nog geen apjes downen omdat ik met kpn geen inetbundel heb.. zodra me vodafone ingaat zet ik hem helemaal vol ;-)

succes met wachten mensen, ik vond het ook zwaar *** het wachten maar tis het echt waard zo'n scherp scherm vind je nergens, de galaxy van mijn vriendin kan er toch (vind ik) niet tegen op

greetz; Thadude
Gefeliciteerd Thadude met je iphone.
Vraagje heb je die simkaart overlaten zetten bij een telefoon winkel in de buurt of bij Phoneshop?
Ik heb nammelijk ook al 7 weken een normale simkaart in huis dus ik kan dit ook gaan doen neem ik aan.
He en geen ruzie maken met je vriendin he
  #909  
Oud 07-09-10, 23:36
stealthblade stealthblade is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Vandaag helaas de iPhone rma gedaan vanwege een klikkende (loszittende) achterkant. Heeft iemand al ervaringen met het terug sturen van de iPhone 4 en hoelang dit zal gaan duren?
  #910  
Oud 08-09-10, 00:26
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stealthblade Bekijk bericht
Vandaag helaas de iPhone rma gedaan vanwege een klikkende (loszittende) achterkant. Heeft iemand al ervaringen met het terug sturen van de iPhone 4 en hoelang dit zal gaan duren?
Dat gaat wel weer weken kosten als je een simlock vrij tellefoon heb want dan moet hij terug naar italie of Engeland.
Maar bij Phoneshop hebben ze ook een technise dienst , dus als het een los schroefje is doe ze dat bij Phoneshop denk ik ,en dan zou je ook langs kunnen gaan meschien dan kun je er meschien wel op wachten.
Hier in dit artikel hadden ze ook last van lose schroefjes.
Los schroefje in behuizing iPhone 4 - iPhone - iPhoneclub.nl

Suc6
  #911  
Oud 08-09-10, 08:04
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crash67 Bekijk bericht
Gefeliciteerd Thadude met je iphone.
Vraagje heb je die simkaart overlaten zetten bij een telefoon winkel in de buurt of bij Phoneshop?
Ik heb nammelijk ook al 7 weken een normale simkaart in huis dus ik kan dit ook gaan doen neem ik aan.
He en geen ruzie maken met je vriendin he
Bij de hi winkel in de stad!
ik had hi gebeld en die zeiden dat een nieuwe simkaart 17 euro zou zijn en dan zouden opsturen
maar ik wilde meteen dus naar stad gegaan, en die vrouw pakte meteen nieuwe microsim; met zo'n bliepding erop en toen vroeg ik kan ik de oude nog gebruiken zei ze nee ik heb hem overgezet op deze! helemaal gratis
binnen 4 uur doet hij het maar was in praktijk al met een uurtje ofzo
ideaal (edit) oh ja; wel legitimatie mee!

deathgrip is trouwens wel in lichte mate aanwezig; maar met bodyguardz erom heen zal dit verholpen moeten zijn! was bang datsms'en k u t zou zijn maar is eigenlijk heel fijn zeer snel.
good luck guys

enne nee de vrouw wordt behandeld als princess hoor; althans bijna altijd
  #912  
Oud 08-09-10, 11:30
Cornelisklok Cornelisklok is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Zojuist nog eens de track en trace van TNT bekeken en er staat dat de chauffeur onderweg is. Zij hebben mij niet gebeld voor een afspraak terwijl het toch een rembours zending is. Hoop mar dat ze na mijn werk komen... Wil hem nu wel echt hebben eigenlijk!!! TNT ook al gebeld maar die kunnen niks zeggen over een tijdstip en ook de chauffeur niet bellen dat het zo laat mogelijk komt. Helaas. Afwachten maar weer.
  #913  
Oud 08-09-10, 12:57
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Bekijk bericht
Bij de hi winkel in de stad!
ik had hi gebeld en die zeiden dat een nieuwe simkaart 17 euro zou zijn en dan zouden opsturen
maar ik wilde meteen dus naar stad gegaan, en die vrouw pakte meteen nieuwe microsim; met zo'n bliepding erop en toen vroeg ik kan ik de oude nog gebruiken zei ze nee ik heb hem overgezet op deze! helemaal gratis
binnen 4 uur doet hij het maar was in praktijk al met een uurtje ofzo
ideaal (edit) oh ja; wel legitimatie mee!

deathgrip is trouwens wel in lichte mate aanwezig; maar met bodyguardz erom heen zal dit verholpen moeten zijn! was bang datsms'en k u t zou zijn maar is eigenlijk heel fijn zeer snel.
good luck guys

enne nee de vrouw wordt behandeld als princess hoor; althans bijna altijd
Bedankt ThaDude voor je info nou weet ik wat me te wachten staat,en natuurlijk maar hopen dat ze bij vodafone ook zo makelijk zijn.
En heb jij de bumper al besteld uit de apple store?
Zoja heb je daar nog steeds keuze uit 4 of 5 verschillende Bumpers.

Greetingz Crash67
  #914  
Oud 08-09-10, 13:03
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crash67 Bekijk bericht
Bedankt ThaDude voor je info nou weet ik wat me te wachten staat,en natuurlijk maar hopen dat ze bij vodafone ook zo makelijk zijn.
En heb jij de bumper al besteld uit de apple store?
Zoja heb je daar nog steeds keuze uit 4 of 5 verschillende Bumpers.

Greetingz Crash67

Ik heb Vodafone....kreeg een gratis Microsim, kreeg er ook een van Phoneshop, dus nu heb ik er 2.
Nummer overzetten was easy, ik heb gebeld met de klantenservice en binnen een minuut was mijn microsim geactiveerd... en werkend.

Ik heb een bumper besteld, levertijd zou minimaal 6 weken zijn, maar hij was binnen 2 dagen al verzonden. Nog niet ontvangen trouwens...
  #915  
Oud 08-09-10, 13:04
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cornelisklok Bekijk bericht
Zojuist nog eens de track en trace van TNT bekeken en er staat dat de chauffeur onderweg is. Zij hebben mij niet gebeld voor een afspraak terwijl het toch een rembours zending is. Hoop mar dat ze na mijn werk komen... Wil hem nu wel echt hebben eigenlijk!!! TNT ook al gebeld maar die kunnen niks zeggen over een tijdstip en ook de chauffeur niet bellen dat het zo laat mogelijk komt. Helaas. Afwachten maar weer.
Hallo Cornelisklok
Als jij heb opgegeven dat het op je werk moet afgeleverd worden zal het toch wel goed komen,en ik ben nog nooit gebeld door TNT voor een afspraak.
Suc6

Ik ga maar weer wachten op mijn verlosende Mail
  #916  
Oud 08-09-10, 13:08
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynt76 Bekijk bericht
Ik heb Vodafone....kreeg een gratis Microsim, kreeg er ook een van Phoneshop, dus nu heb ik er 2.
Nummer overzetten was easy, ik heb gebeld met de klantenservice en binnen een minuut was mijn microsim geactiveerd... en werkend.

Ik heb een bumper besteld, levertijd zou minimaal 6 weken zijn, maar hij was binnen 2 dagen al verzonden. Nog niet ontvangen trouwens...
Bedankt Cynt76 voor jou info en dan zal het wel goed komen als het bij jou ook is gelukt bij vodafone.
En die bumper bestellen gaat sneller als een iphone bestellen
  #917  
Oud 08-09-10, 16:52
stealthblade stealthblade is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crash67 Bekijk bericht
Dat gaat wel weer weken kosten als je een simlock vrij tellefoon heb want dan moet hij terug naar italie of Engeland.
Maar bij Phoneshop hebben ze ook een technise dienst , dus als het een los schroefje is doe ze dat bij Phoneshop denk ik ,en dan zou je ook langs kunnen gaan meschien dan kun je er meschien wel op wachten.
Hier in dit artikel hadden ze ook last van lose schroefjes.
Los schroefje in behuizing iPhone 4 - iPhone - iPhoneclub.nl

Suc6
Het is geen los schoefje want het gebeurd niet bij het schudden van het toestel. Het is waarschijnlijk de lijm die los laat. Via google (iphone 4 clicking sound) kom ik erachter dat meerdere mensen dit probleem hebben of krijgen na een aantal weken. Bij mij was het al vanaf dag 2.
  #918  
Oud 08-09-10, 17:47
bad7375 bad7375 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

nou heb gister me iphone binnen gekregen 32 gb maar hij is stuk zodra ik de telefoon bij me oor hou valt hij weg kan alleen op speakers bellen heb phoneshop gebelt en moet hem terug sturen en weer wachten op een andere ik wacht al vanaf 25 juni dus ben er klaar mee en eis gewoon meteen een nieuwe ga echt niet weer weken wachten grtz henk
  #919  
Oud 08-09-10, 19:45
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stealthblade Bekijk bericht
Het is geen los schoefje want het gebeurd niet bij het schudden van het toestel. Het is waarschijnlijk de lijm die los laat. Via google (iphone 4 clicking sound) kom ik erachter dat meerdere mensen dit probleem hebben of krijgen na een aantal weken. Bij mij was het al vanaf dag 2.
Zo dat is niet zo toff ,maar volgens de wet heb je toch gewoon recht op een nieuwe en al zekker binnen 7 dagen.
Ik hoop dat ik dat allemaal niet mee gaat maken,ik leef echt met je mee,na al dat wachten.ik hoop dat het allemaal goed kom voor je.
  #920  
Oud 09-09-10, 08:28
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crash67 Bekijk bericht
Bedankt ThaDude voor je info nou weet ik wat me te wachten staat,en natuurlijk maar hopen dat ze bij vodafone ook zo makelijk zijn.
En heb jij de bumper al besteld uit de apple store?
Zoja heb je daar nog steeds keuze uit 4 of 5 verschillende Bumpers.

Greetingz Crash67
Nee geen bumper besteld, vind die dingen spuuglelijk en echt zonde van het design..
heb gister maar eens 20 euro verbrast in de app store, gaat snel hahah wel een paar mooie games.
volgens mij doet 1 van de 2 speakers onderaan links het niet bij mij... maar daar ga ik hem dus never niet voor opsturen andere doet t hard genoeg en voor muziek heb ik me oortjes.. tis wel slordig natuurlijk maar goed kom er wel overheen

Edit: ik lees net dat er maar 1 speaker is dat de ander de microfoon is.. ik heb niets gezegd dus hahaah
tot nu toe dus perfecte iphoney deathgrip enkel op 3g en zo houd ik hem toch nooit vast

Laatst gewijzigd door ThaDude; 09-09-10 om 08:37.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.